tõmbad juhtme tagant ära, siis saad veakoodi-> temp andur non-funcional
Temp andur on imelihtne takisti, mis vastavalt temperatuurile takistust vähendab...
Kui kas anduri või ECU poolne klemm on must, või mõni vaheühendus oksüdererunud, siis ei tule signaal korralikult läbi, ning loetakse anduri näiduks min temp mootoris... selle tulemusena on segu rikas ning bla bla bla
Ühesõnaga-> ECU pistik lahti, anduri pistik lahti ja samale klemmile tavaline tester peale. Tulemus peab olema 0 oomi... kui on rohkem, siis tuleb pistikud ära puhastada ja uuesti mõõta... kui ikka on rohkem siis on juhe keskelt oksüdeerunud-> IMHO 156 motronicu juhtmekimp on vahepealsete lisaühendusteta.
Kui kahe otsa vahelt saab kätte 0 oomi, siis tuleb võtta andur ning mõõta selle otsad vastu massi. Tõenäoliselt on juba pealetuleval poolel mingi takistus vahel (Tavaliselt peale peab tulema puhtalt 0)
Kui ka sinna tuleb kõik ilusti peale siis on tõsine jama majas... aga sellest loodetavasti ei pea rääkima

Tegelikult ma olen normaalne....