Auto Teemaline Suvaline Pläma

#33
E.T. wrote:dr TS
milline a6
ja millised baierlased


Kuna eeltingimuseks oli 200K ning liikumist palju, siis



A6

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html



5xx



http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html



http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html





tahaks tervitada saksa insenere, kes paigaldavad kallitesse autodesse 80 stiilis ülikonnamustritega istmekatteid :P



Seda millegipärast ei usutud, et see hea ost oleks http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Nooh jah... ega sellel ju heledat sisu kah pole :P
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#34
ts wrote: Ja mis kuradi loogika on selles, et motronicu releed on kapoti alla paigutatud järjestuses, mis ei vasta ühelegi skeemile, joonisele, ega ka loogilisele lähenemisele (hetkel on kindel, et neli releed A,B,C ja D-> asuvad karbis C,x,D,x...) oeh raske on kohe...


Kusjuures ükskord igavusest mõõtsin ära, et kuhu missgugune juhe läheb, ikka kapitaalselt erinevad on raamatu järgi. Isegi paremalpool karbi all oli signaal ja tulede relee segamini aetud

Aga ma vist tegin raamatusse motronicu releede parandused isegi, pärast lähen otsin :?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#36
Mul töökaaslane ajab peale, et ostame endale projektika. Oleme siis vaatanud paljusid masinaid. Mõned vanad Jaguarid, V8 audi (ilus), ameeriklased, msikd 5,7 jne motodega, sellised vanakooli masinad ElCamino jne. Too vend on muidugi ALfad välistanud, muidu võiks mõni vanake ka nimekirjas olla.



JA 4,2 S6 käisin isegi kunagi vaatamas, tänu sellele, et oli suht rimakas, jäi toona 156 peale ja nüüd siin ma siis olen. Alfapede :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#37
veiks wrote:Aga ma vist tegin raamatusse motronicu releede parandused isegi, pärast lähen otsin :?


Ära vaevu...



ma joonistasin juba neli skeemi omale raamatu järgi ümber... ja tundub, et B ja D releed on omavahel vahetuses (ehk siis dioodiga relee oli vales pesas), lisaks oli :mrgreen: asjalik tegelane Sipea enda koosteliinil ühele releele vale kaane peale pannud (relee lülitas mõlemat 87 klemmi kokku lahti, aga karbi enda skeemil oli 87a ümberlülitatav 87 peale)



Ja kogu suure joonistamise tulemusena sai kõik üle kontrollitud ja üle mõõdetud-> skeem puruks rebitud jne.... Ehk siis joonista niipalju, kui tahad ikka ei saa aru mis kurat kuhu kuradikohta jookseb kuskil on mingi kahtlaselt veider ühendusskeem veel :lol: teisele motronicu releele EI TULE massi peale ühesti teisest releest ega ka otse... Aga relee näe kuram töötab kuigi peaks esimesest releest otse massi saama tundub, et saab hoopis ECU poolt :roll:)-> eniveis asi hakkab nagu natuke lahenduma-> nimelt ei lülita ECU pumbareleed kohe käima vaid alles siis kui mootor ringi käib... pump 12V otse pessa lülitades töötab... Aga muidu ei tööta... Äge ... k¤%#¤ :evil:



Ah jaa... diagnostika ütleb 4-4-4-4 (ehk siis evrissing on in ordnung)





Ja teemasse kah... nägin parkimiskgenjuuzt lausa-> 728 parkis kortermaja ainsa sissesõidutee PEALE poolviltu... nii, et ainus võimalus liikuma saada oleks olnud üle muru (1m jäi veel teeruumi 4m alles) 8) RITSPEKT lausa :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#38
bnd wrote:JA 4,2 S6 käisin isegi kunagi vaatamas


ma jälgin huviga ühe 40 klapilise 4,2 elulugu... saab omale ülelaadimise :D



stat -

20vT ca 350 kW täiesti reaalne nr

2,7BiT ca 320 kW teostatav nr



seejuures on nad igapäevaselt kasutatavad... st ei ole vaid dragi jaoks ;)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#39
E.T. wrote:
bnd wrote:JA 4,2 S6 käisin isegi kunagi vaatamas
ma jälgin huviga ühe 40 klapilise 4,2 elulugu... saab omale ülelaadimise :D

stat -
20vT ca 350 kW täiesti reaalne nr
2,7BiT ca 320 kW teostatav nr

seejuures on nad igapäevaselt kasutatavad... st ei ole vaid dragi jaoks ;)


Jaaa jah...



Tegelt-> parafraseerides klassikuid (klassikud on teateavasti "meie hulgast lahkunud"... LL/AN näiteks :lol: ) "Kõva mees ei ole mitte see, kes jälgib teiste saavutusi vaid kes neid oma garaažis ennetab!" 8)

Prgu-> mul on kindlalt garaaži vaja...Stat-> bhp/L 300 On laadimisega reaalne
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#41
Jah ET



Shut the fuck your OT up, ma siin üritan rääkida, et ma rekkasin end audiklubi lehele, ning kohtasin täna naftapressi, mis saksamaal nelja rõnga tehases tehtud oli.



See oli ikka nii halb asi, et ma pidin kohe minema lugema, mis jamaga need nelja rõnga mehed tegelevad.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#42
K.Kotkas wrote:Jah ET

Shut the fuck your OT up, ma siin üritan rääkida, et ma rekkasin end audiklubi lehele, ning kohtasin täna naftapressi, mis saksamaal nelja rõnga tehases tehtud oli.

See oli ikka nii halb asi, et ma pidin kohe minema lugema, mis jamaga need nelja rõnga mehed tegelevad.


nelja rõnga mees

tegelt on

sõrmuste isand 8) 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#43
inz164 wrote:nelja rõnga mees
tegelt on
sõrmuste isand 8) 8)




nõu. nõu. nõu. nõu. nõu.

let's keep it clean and silmple: 4 rõngast auto küljes - baaad.

3+7+9+1 rings - good.



4 rõngast ei võrdu sõrmuste isand.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#45
DOH. Mazda kuus, hinge poov eluaseme laen, papist maja põllu peal - Estonian Dream.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.