Suvaline PLÄMA vol 2008

#272
inz164 wrote:parim mersu on olnud 190e 1884




kas tõesti?



:shock: :shock: :shock:





ma ei ütle enam ühtegi negatiivset sõna mersu disaini ja kestvuse koha pealt

Suvaline PLÄMA vol 2008

#273
Mersu kohta: endine töödejuhatja oli mersu fänn. Alguses oli 3 liitrine diisel 500-keres, trassi peal möödasõidu manöövrid võtsid hinge kinni- kiirendus nagu traktoril. Siis muretses asemele väikse Gelentwageni, ka 3 liitrise, ainult et bensiin. Minu meelest veel rohkem traktori tunned...

Sõidame siis G-mersuga suvel Tallinnas, aknad lahti, palav... Küsin, kas sellises masinas kliimat või konditsioneeri ei olegi? Vastus lõi mind nokauti. "On, aga kütust hakkab palju võtma". Mees ostab 95-aasta oma 300 000 eek-i maksva auto ja hakkab kondi pealt kütust säästma...

Paari kuu eest auto oli müügis, ei tea, milliga nüüd säästab.



PS. Kuhu avatar kadus ära?????

Suvaline PLÄMA vol 2008

#274
kas kas kas

kas mitte mythbusters ei testinud kondi ja akna kütusekulu vahet?



tasub ilmselt juutuubida ja siis on vastus käes ökotamise osas ;)



mulle näiteks vahel lihtsalt meeldib aknad lahti sõita rohkem kui kondistuda :) tuule vuhin ja õhu liikumine loovad meeleolu.

Suvaline PLÄMA vol 2008

#275
E.T. wrote:kas kas kas
kas mitte mythbusters ei testinud kondi ja akna kütusekulu vahet?


jah, seda nad tegid. staadioniringil alustasid võrdse kaalu ja kütusega, sõitsid sama trajektoori sama kiirusega, ühel konditsioneer ja aknad kinni, teisel aknad lahti ilma konditsioneerita. eesmärk oli mõõta, mitu meetrit sõidab üks või teine rohkem, enne kui paak tühjaks saab. jah, võitis aknad lahti variant, aga enam ei meenu kahjuks, kui suure vahega.



väike söörtsh interneeduses annaks ilmselt vastuse.

Suvaline PLÄMA vol 2008

#277
kasutan aastaringselt salongis temperatuuri +21 kraadi

ja kütuse kulu suureneb ainult alla -3 või üle +24 kraadi

välistemperatuuri puhul.



mingi veider harjumus on kogu aeg

temperatuure jälgida. kohati lausa foobia mõõdus häire.



imelik on mõnikord minna kellegi poole külla ja kui seal

välis termomeetrit pole siis on hinges kohe ärevust tunda.



huvitav mis tüüpi foobia all ma küll kannatan :roll:

Suvaline PLÄMA vol 2008

#280
inz164 wrote:huvitav mis tüüpi foobia all ma küll kannatan :roll:


aga räägime sellest lähemalt:)

kusjuures, pakun, et ei anna foobia mõõtu välja (seal on ports vajalikke diagnostilisi kriteeriumeid); pigem midagi OCD kanti...mis, muidugi, on ka ärevushäire.



z,

alfaklubi (mitte)ametlik psühholoog:)



Jajah, see ongi mu eriala muide....
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Suvaline PLÄMA vol 2008

#281
zakalwe wrote:
inz164 wrote:huvitav mis tüüpi foobia all ma küll kannatan :roll:
aga räägime sellest lähemalt:)
kusjuures, pakun, et ei anna foobia mõõtu välja (seal on ports vajalikke diagnostilisi kriteeriumeid); pigem midagi OCD kanti...mis, muidugi, on ka ärevushäire.

z,
alfaklubi (mitte)ametlik psühholoog:)

Jajah, see ongi mu eriala muide....


no kui kõik ausalt ära rääkida

siis algas asi sellest, et...



vrem kui tavist diislit veel eriti saada polnud

eriti just külmade saabudes

oli äärmine vajadus teada saada kui madalale temperatuur

öösel langes, et siis vastavat käivitus võtet kasutada

muidu käijad akud tühjaks ja kogu lugu

paigutasin masinatesse madalama temp näidu salvestavad

digitaalsed temomeetrid ja hommikused loto mängud

käivitub-ei käivitu hakkasid minu kasuks pöörduma

ja sealt alates pean ma koguaeg teadma palju õues

külma on. tänapäevane hea kütus ja head masinad

välistavad sellised vahejuhtumid, et kas käima ikka läheb või mis

autod oskavad juba ise valida õige käivitusmooduse ja kõik



mina aga ikkagi vahin kuradi termomeetreid ja kui neid pole

tõusen öösel mitu korda üles ja käin autos kaemas



loll nagu leivaauto 8)

Suvaline PLÄMA vol 2008

#282
inz164 wrote: ...tänapäevane hea kütus ja head masinad
välistavad sellised vahejuhtumid, et kas käima ikka läheb või mis...


Hee.. ei ole nii! Paar aastat tagasi, veetes esimest talve Alfaga (33, nagu ikka) oli väljas hirmus pakane.. 40 kanti tselsiuse pihta. Lähen hommikul välja, vaatan uus passat veereb nööriotsas mööda. Kehitan õlgu, loksutan ukse lahti ja ühe võtmepöördega mootor tööle. :roll:

Suvaline PLÄMA vol 2008

#283
MorzokMan wrote:
inz164 wrote: ...tänapäevane hea kütus ja head masinad
välistavad sellised vahejuhtumid, et kas käima ikka läheb või mis...
Hee.. ei ole nii! Paar aastat tagasi, veetes esimest talve Alfaga (33, nagu ikka) oli väljas hirmus pakane.. 40 kanti tselsiuse pihta. Lähen hommikul välja, vaatan uus passat veereb nööriotsas mööda. Kehitan õlgu, loksutan ukse lahti ja ühe võtmepöördega mootor tööle. :roll:


ma pidasin silmas nafta põletajaid 8)

kaubikud veoautod 8)

ise sõitsin seeaeg toyota camry universaalilga 8)

50 liitrit kütust = 850 kuini 1000 km läbisõitu
cron