156 2,5l saaga

#1
Nii.... saaga jätkub. Täna otsustas masin lihtsalt maanteel seisma jääda. Õnneks aind 2 km kodust.



Käivitub ja jääb käima u 2 sek-iks. Siis aga võib lõputult starteriga käiata... Aga süüde välja ja uuesti starterit ja sama jama- korraks käib.



Võtsin akuklemmid maha u 40 minutiks, bensupump tootab- surve olemas, samas säde olemas- st ei kao ära kui mootor seisma jääb- starteriga edasi kedrates on säde täitsa olemas.



Pritsungi aju :?:

Alarm lolliks läind :?:



APPI, masinat igapäevaselt vaja.............. :(



Ootan tarkadeklubi nõuandeid, nimelt Tallinnast nii 230 km eemal, või siiski ainus võimalus treiale ja teenindusse?
Last edited by bnd on 06 Jul 2006, 12:32, edited 1 time in total.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#2
bensu filter millal vahetatud?-see ehk kinni... ja bensu pump võib käia, see ei tähenda samas veel et ta korras on... ja kui säde olemas otsi viga vast kytuse ahelast... sest mootori käimiseks ju ikka kaht asja vaja sädet ja gaasi...võimalusi on palju... aga pead kuskilt otsast pihta hakkama ja asju välistama hakkama... ei oska eriti tarka öelda...peab ise kõik järgi katsetama.... aga proovid ehk bensiini sisse piserdada, kui siis käima jääb on teada et viga kytte systeemis selleks õhufilter otsast ja mingi pisike pudel ,korgile auk sisse ja pentsu täis ja yks piserdab kui teine käivitab...

156 2,5l saaga

#3
Tähendab, et selles osas bensiin olemas, kust ta läheb pritsungisse, aga mis seal edasi toimub- see tühi maa.....



Bensiini filtrit tal vist polegi ju, lihtsalt pumbal on miski sõel ees ja see on ka kõik. Aga samas veel 5 min varem jooksis kiirendusel küll piirajani välja, ja seda vabalt, mitte piinamise käigus...
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#4
enne lõppu lippab alati kõige paremini.... :lol: aga nt keera mõni kyynal maha peale käivitus katset....kui märg siis sädemega jama... ja nu seda ise pihustus varianti võid ikka proovida... siis selgelt näha.... ja nu bens võib tulla-aga see ei tähenda et veel õigel survel :roll: sõbra 164-jal olid nt lamda anduri juhtmed ära kõdunenud..ja oli sama jama... edu sulle!!!

156 2,5l saaga

#5
Kas lõuna eestis on ka mõni teenindus, kus oleks olemas alfa diagnostika aparaat. Või ikka ainus võimalus Tallinna vedada?



Nüüd ei lähe enam üldse käima......



Aga käiamise peale ajab koleda bensiinihaisu üles, st bensiiniga muret pole....



Tegelt võib selle arutelu siin vist lõpetada, sest vaevalt, et kirja teel masinat parandada on võimalik....



Aind küsimus: kas ka nt Tartus on olemad diag alfale.





PS tegelt tean vist mis masinal viga on: jätsin ta nimelt ööl vastu masinapoolset otsteandmist Strandi ette ööseks, nüüd ta vist ilgelt solvunud, et teda ööseks koju ei viidud :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#7
Auto nüüd 2 päeva teeninduses olnud ja vennad kratsivad aind kukalt, pole ikka veel käima saadud.



Kuusakoski äkki abiks? :twisted:
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#9
niisiis-> vigadeotsingu põhitõed -> töötamiseks on vaja õhku, kütust ja sädet



bensuhais üleval- tähendab, et

1. ei ole süüdet või on süüde valel ajal (uputab enne küünlad üle) kontroll-> küünlajuhe maha, küünal otsa ja süüdet (kui säde on siis on see arvatavasti valel ajal või on küünlad otsas), kui sädet ei ole, siis sama kontroll pooliga (kui siis säde on, siis on tegu jagaja või juhtmete veaga, kui ka siis sädet ei ole või on see liiga nõrk, siis pool ära mõõta (pealetulev pinge ja primaar/sekundaarahelate takistus) kui see on korras, siis tagasi komopnente mööda mootori poole kui mitte, siis elektroonika poolele

2. või lihtsalt uputab (näiteks pihustid ei sulgu ning kogu toeustikus olev kütus tilgub silindrisse, küünlad märjad ning selle ajaga mis kuivamiseks kulub tuleb juba uus ports kütet peale) (kontroll-> manomeeter küttesüsteemile vahele ja jälgida kui kiirelt rõhk kaob)

3. õhk liigub vale koha peale või ei tule üldse (väääga ebatõenäoline, kuna ilma õhuta ei anta ka kütust peale)



ja kui kahe päevaga ei suuda teeninduses tüübid leida kuhu säde kaob, või siis lekkivat pihustit siis on sul tegemist ikka tõsiselt esmaklassilise kohaga :evil: :evil: :evil:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#10
jah, süütes peaks viga olema.

ma panin küünlajuhtmed valesti tagasi ja jõudsin korra starterit anda. tulemus oli kah tohutu bensu hais.



muide aga fotekil oli nt halliandur perses. säde oli, bents oli, õhk oli, starter oli, aga mitte sittagi. ei luband ka.



samas minu vanal alfal oli temp. anduri juhe katki. samamoodi kõik nagu on, aga käima ei lähe.

156 2,5l saaga

#11
temp anduri probleem on lihtne :wink: mõõdad ja selge, kas töötab või mitte (põhjus miks ta ei käivitu on see, et süüde keeratakse külma mootoriga varasemaks ning kütet antakse rohkem peale-> juhul kui süüde niigi paigast siis pole sel hetkel kohal süütamiseks mitte midagi. )





fakt-> kui süüde on õigel ajal, kütust õiges koguses ja õhku piisavalt siis läheb iga auto käima!



need kõik asjad on tuvastatavad mõne tööriistaga ja oluliselt kiiremini, kui kahe päevaga... :evil:
Tegelikult ma olen normaalne....

156 2,5l saaga

#13
Progress- nüüd ei käivitu enam ka 1 sek- iks, aind käib paari pütaga starteri abiga.



Masin muidu juba Tallinnas, kas seal on mõni diag mees kes kiirelt vea ja vajamineva raha summa ütleks. Masin hetkel Auseris, aga neil polevat hetkel aega täie tõsidusega tegelemiseks. Mees, kes seal asjad enne liikuma pani, on nüüdseks auserist lahkunud. ( Ranno nimelt)



On kellegil tutvust Faktos, või kuskil mujal, et kiiret abi saada, autot vaja- sõidan praegu Pegoo 206 -ga :evil: (arvamuse sellest autost jätan heaga endale :) )
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

156 2,5l saaga

#14
kontolli mootoris olevat RPM andurit. Jõle tuttav probleem. Siis loomulikult immod maha kah eks. Ning master key käivitus abix.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

156 2,5l saaga

#15
Rääkisin just auseri meestega



Kompu järgi olevat kõik korras, aga siis olla kuskil veel mingi teine aparaat, mis näitab mootori sisest olukorda, aga toda polevat aega järgi panna :?



Arvavad nii 90 % tõenäosusega, et miski mehhaanika viga.



Ühesõnaga suur jama.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)
cron