niisiis-> vigadeotsingu põhitõed -> töötamiseks on vaja õhku, kütust ja sädet
bensuhais üleval- tähendab, et
1. ei ole süüdet või on süüde valel ajal (uputab enne küünlad üle) kontroll-> küünlajuhe maha, küünal otsa ja süüdet (kui säde on siis on see arvatavasti valel ajal või on küünlad otsas), kui sädet ei ole, siis sama kontroll pooliga (kui siis säde on, siis on tegu jagaja või juhtmete veaga, kui ka siis sädet ei ole või on see liiga nõrk, siis pool ära mõõta (pealetulev pinge ja primaar/sekundaarahelate takistus) kui see on korras, siis tagasi komopnente mööda mootori poole kui mitte, siis elektroonika poolele
2. või lihtsalt uputab (näiteks pihustid ei sulgu ning kogu toeustikus olev kütus tilgub silindrisse, küünlad märjad ning selle ajaga mis kuivamiseks kulub tuleb juba uus ports kütet peale) (kontroll-> manomeeter küttesüsteemile vahele ja jälgida kui kiirelt rõhk kaob)
3. õhk liigub vale koha peale või ei tule üldse (väääga ebatõenäoline, kuna ilma õhuta ei anta ka kütust peale)
ja kui kahe päevaga ei suuda teeninduses tüübid leida kuhu säde kaob, või siis lekkivat pihustit siis on sul tegemist ikka tõsiselt esmaklassilise kohaga

Tegelikult ma olen normaalne....