njah...
teedeehitus on nagu on... liiklejad on nagu on...
ja kahjuks 90% juhtidest EI SAA aru sellest, et piirkiirus on max lubatud, mitte kohustuslik miinimumkiirus... samamoodi ei mõisteta ka kõige elementaarsemat->
näide 1: kui autorivi pidurdab, ning keegi rivi lõpus lülitab ohutuled peale, siis see ei tähenda, et sõida mööda

(põdrakohtumine värskelt meeles-> kuna eessõitjad lasid ilma hoiatuseta kiiruse järsult 50 peale ning teepervel mõtliku näoga põderid kaalusid enesetapuvariante, siis taganttulijate hoiatamiseks panin enda autol ohutuled peale... tulemus-> üks jopakas süstis täiesti vaatamata kõrvalritta ja kukkus tallama

)
näide 2: udutuled-> oeh ma isegi ei viitsi alustada...
näide 3: sõidukiirus-> 100km/h on ka talvel miinuskraadidega tavaline, kuniks vastutulija vilgutab... siis lastakse kiirus kuni patrulliga kohtumiseni 70-80km/h peale ning pärast seda läheb jälle 100 peale tagasi
näide 4: pikivahe.... talvel pimedas libeda teega ei piisa üheski rehvist ega 330mm ketastest, mida haarab nelja kolviga sadul, ei 10 m peal jõuda reageerida eessõitja pidurdusele...
näide 5: möödasõidud-> enne, kui möödasõitu alustada võiks ikka vaadata kah kuhu tagasi reastuda ja kuidas pidama saada (aasta algul nt. suure temp langemise ajal oli tee jääd täis, liiklus sujus natuke enne saustit ilusti 70-ga ning üks neliveoline ning naeltega OOOO leidis ilgelt hea mõtte olevat rivist mööda kiirendada umbes 100km/h kiirusel... kuna aga mõne hetke pärast auto vastu tuli, siis tagasireastumisel oli ta kogu oma kiiruse ABS-i ja kõiksugu abiliste füüsikaseadustele allajäämise tõttu täies hiilguses eesõitva oopeli salongis ning niimoodi koos nad siis teeservas püherdasid...)
näide 6: .... aitab juba

masendus hakkab peale tulema juba
teeehitus-> uhiuued teed lagunevad poole aastaga mis hirmus (juhul, kui need üldse ära lõpetatakse-> tallinn-rapla vahel näiteks jäi ühel osa viimane kiht paigaldamata)... pindamine on ainus parandusviis, mis neil üldse natukenegi välja tuleb.... ja sedagi ilma teerulli kasutama (olles näinud kuidas välismaal teid remonditakse, siis jah...)
Ühesõnaga liikluskultuur on meil tegelikult isegi rohhkem p...s kui teedeehitus...
ei vaidle vastu, et naelad teekatet hävitavad-> igasugune sellele vastuvaidlemine on ebapädevate inimeste arusaamade jagamine. täpselt sama on väitmine, et naelrehv haakub jääga nagu suverehv või et see on kordi kindlam lamellist (tegelikult on vastupidi-> lamelliga saad hoobilt ka sirgel teel sõites aru, et jää maas on ning hakkad kiirust korrigeerima... naelaga märkad seda alles pidurdamisel või kehvemal juhul kurvis)
Aga veel haigem on teatada, et meie teekate hävineb peamiselt naelte tõttu ning 1 km teed maksab rohkem, kui kaks saamatut juhti, kes ennast lamellidega võibolla sellel lõigul ennast surnuks sõidaksid (miks soomes ei ole naelad keelatud hoolimata teekatte hävitamisest?-> selles, et sealne arusaam asjadest väärtustab isegi ühte poltensiaalse surmajuhtumi ärahoidmist kõrgemalt, kui kogu riigi teede olukorda...)
BTW-> need kes nüüd karjuvad, et naelad ei lõhu teed, kuna soomes kah naeltega sõidetakse ju aga teekate korras

Well... soomes parandatakse teid peaaegu aastaringi... ja haruharva on seda parandust näha (teetööd toimuvad ajal, kui lõigul on minimaalne liikluskoormus ning remonditakse kohe, kui lõigul-> kasvõi mõnemeetrisel on näha väsimise märke)
oeh... natuke kergem sai

Tegelikult ma olen normaalne....