mul on ametiautoks OPEL asTRA olnud kunagi...
ei old suurem asi see General Motorsi toode... müstilisi suremisi esines detailides juba esimese 30 000 jooksul. rattalaager 1x, süütekasett 3x, võtme peas külmjoode suri maha, mingit kribu krabu veel mis häiris aga enam ei mäleta ...
kusjuures neid oli firmas 5 autot, samal ajal ostetud ja suures piiris sama läbisõidu juures suri kõigil samu asju... ässkaar muidugi rääkis meile kõigile alati kui ainukordne see juhtum on... ja siis kui sai MEENUTUSE et meil neid autosid rohkem ja 3 juba sama veaga käinud viimase 2 kuu jooksul, tõmmas sõnu tagasi...
aga alfal proovi kõigepealt rusikahoobiga armatuuri pihta veidi sättida valgustust

kui maskuliinsest lähenemisest kasu pole, siis katku lahti ja vaheta KÕIK valgusallikad sama soojaga ära armatuuris.