seda kui tõsine see on saad teada diagnostikast
kui see aga süüte uuesti sissekeeramisel kaob, siis on tegemist "random erroriga" mis viitab sellele, et kuskil on valesti midagi, mis ei toimeta kogu aeg.
proovi omale meelde jätta mis tingimustel see esineb (tõenäoliselt sooja mootoriga pöörded üle xxxx rpm) sele järgi saab juba enamvähem ennustada mis see võiks olla
Nimelt on 156-l nelja sorti elektroonikavigu-> 1.
pidevad vead, mis ei ole ohtlikud-> tuluke läheb põlema kuid mootori töös muutust ei ole (näit lEGR solenoid)
2.pidevad vead mis on üpris ohtlikud (näit õhulugeja)-> tuli läheb põlema ja jääb põlema nikauaks, kuni viga on ajust kustutatud ning vigane sõlm vahetatud. Mootor lülitatakse nn. lähimasse remondikohta sõitmise reziimile
3. fataalsed vead (tuli lähem põlema ja auto jääb seisma (nukkvõlli asendiandur, pööretelugeja vms)
4. "random error" tüüpi vead, mis toimuvad anduritel mille andmeid ei talletata kuid mis on piisavalt kriitilised selleks, et ECU veareziimi lülitada (näiteks koputid)
Kui täpsemat infot vea tekke kohta ei saa, siis edasi spekuleerida samuti ei oska
P.S. vea tekke tingimusi läheb vaja ka diagnostikas, kui Sa sinna põleva tulukesega ei jõua (nimelt ECU ei pruugi "random" tüüpi vigu talletada)
Tegelikult ma olen normaalne....