Kui tõsine se viga on....

#1
AR156 on armatuuris põlema läinud kõige ülemine punane pihusti märk ja siis kaob autol jõud ära,korra süüde välja ja töötab edasi.Hetkel aja nappus ei võimalda diagnostikasse minna aga kui asi väga tõsine peab aja leidma.

Kui tõsine se viga on....

#2
:roll:



seda kui tõsine see on saad teada diagnostikast :wink:



kui see aga süüte uuesti sissekeeramisel kaob, siis on tegemist "random erroriga" mis viitab sellele, et kuskil on valesti midagi, mis ei toimeta kogu aeg.



proovi omale meelde jätta mis tingimustel see esineb (tõenäoliselt sooja mootoriga pöörded üle xxxx rpm) sele järgi saab juba enamvähem ennustada mis see võiks olla



Nimelt on 156-l nelja sorti elektroonikavigu-> 1.

pidevad vead, mis ei ole ohtlikud-> tuluke läheb põlema kuid mootori töös muutust ei ole (näit lEGR solenoid)

2.pidevad vead mis on üpris ohtlikud (näit õhulugeja)-> tuli läheb põlema ja jääb põlema nikauaks, kuni viga on ajust kustutatud ning vigane sõlm vahetatud. Mootor lülitatakse nn. lähimasse remondikohta sõitmise reziimile

3. fataalsed vead (tuli lähem põlema ja auto jääb seisma (nukkvõlli asendiandur, pööretelugeja vms)

4. "random error" tüüpi vead, mis toimuvad anduritel mille andmeid ei talletata kuid mis on piisavalt kriitilised selleks, et ECU veareziimi lülitada (näiteks koputid)



Kui täpsemat infot vea tekke kohta ei saa, siis edasi spekuleerida samuti ei oska :lol:



P.S. vea tekke tingimusi läheb vaja ka diagnostikas, kui Sa sinna põleva tulukesega ei jõua (nimelt ECU ei pruugi "random" tüüpi vigu talletada)
Tegelikult ma olen normaalne....

Kui tõsine se viga on....

#3
Üritan mitte hirmutada, aga mul esines oma 145'ga sarnane viga. Pihusti tuli hakkas põlema, mõnikord käivitamisel, mõnikord sõiduajal. Ja päris tihti suri auto sõiduajal välja või siis korraks kadus jõud ära. Ning alates veebruari algusest auto enam üldse ei käivitunud. Pihusti tuli põleb koguaeg. Pilot motorsi elektrik arvas, et tegemist kütuse pumba veaga. Et ei saa pidevat 12v vaid vähem. Aga pole suudetud lahendada seda viga. Ootan kannatamatult juba 2 kuud millal auto korda saaks.

Kui tõsine se viga on....

#4
:roll:



kui pumbani ei jõua 12V vaid kõikuvalt 7-10,2 siis on 90% tõenäosusega läbi motronicu sekundaarrelee, mis ei sulge vooluringi püsivalt, kuna diood annab osa voolust 85-87 klemmi kaudu tagasi :roll:

Kui relee kaas maha võtta, siis on viga selge.



ülejäänud 10% jääb ebapiisava primaar ja sekundaarrelee ühenduse arvele :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Kui tõsine se viga on....

#6
Anthrax wrote::shock:
Ma ikka iga kord mõtlen, et kuidas kurat ts niipalju teab...
Peaksid avama oma 900xxxx numbri 8)
Või lihtsalt töötad vales kohas :lol:


tegelt on tal kõik kenasti vihikus kirjas

kesklukk hoppaaa

nii murtud rasvane lehekülg roosast sigadega

vihikust kopi ja peist ja ong korras 8)

Kui tõsine se viga on....

#8
:roll:



releekarbist (aku serva all oli vist) täpset relee asukoha ei mäleta kuid releeploki kaanel on nimetused peal (see võiks olla "mot aux" või "mot sec" nimega (või mingi teine nimetus, kust on võimalik välja lugeda kas engine või motronic)
Tegelikult ma olen normaalne....

Kui tõsine se viga on....

#9
Kirjutan jätkuvalt kellegi teise teemasse, aga loodan et pikka viha ei peeta :)



Niisiis auto on lõpuks käes, täna helistati ja öeldi, et võin punase kätte saada. Viga oli siis jah kütusepumbas, mis ei saanud siis piisavalt "mahla" läbi releede, kuna need vahetati ka kõik BOSCHi originaalide vastu. Ning mingi elektrijuhe vahetati ka välja kuna see ripnes seal kummaliselt. Justkui terve auto ja võiks vedada Sprindi etapile. Aga mõtlen veel. Just sain auto kätte peale 2 kuud ootamist, ei tea kas riskin, et mingi vidin annab seekord otsad. Sest järge ootab terve piduriringi vahetus (kettad klotsid). Armatuuris annab ketaste tuluke aeg ajalt märku endast ja seda juba pikemat aega.



Loodan, et teemaalgataja ka sai oma probleemile lahenduse. Jõudu!

Kui tõsine se viga on....

#10
Slicer wrote:Just sain auto kätte peale 2 kuud ootamist, ei tea kas riskin, et mingi vidin annab seekord otsad. Sest järge ootab terve piduriringi vahetus (kettad klotsid).


:roll: kui klots vahepeal märku annab, siis pole hullu... siis kui põlema jääb alles siis peaks muretsema hakkama :roll:



ja kui mingi vidin :roll: otsad annab, siis ega auto teele ikka ei jää :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Kui tõsine se viga on....

#11
Kalvo mainis juba eelmine Talv, et kettad tuleks ära vahetada. Siis veel tulukesed märku ei andnud. Nüüd juba aastake täis ja päris kõvad sooned ketastel sees. Ja vidina all ma ei mõelnudki konditsioneerilülitit :P pigem neid "vidinaid" (takisteid ja releesi) mida kapoti all palju, ja aja siis taga neid... mul aeti 2 kuud :lol: Samas võibolla olekski targem need vanad pidurid ja klotsid Sprindi etapil enam-vähem ribadeks sõita siis uus ring alla panna :roll:
cron