http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=481777
Plaan müüa Saab maha ja osta diisel auto, on jäänud see masin silma, kas keegi oskab kommenteerida selle masina kütusekulu nii linnas kui maanteel? Mis on selle auto nõrgad kohad? Kas istmesoojendusi on vöimalik paigaldada? Kas sellel keskkonsoolis oleval ekraanil näeb televiisorit ka? Olen näinud ühte sellist alfat, millel tv ja nav nupud. Kas Tartus kuskil on hooldus/remondi töökodasid?
Ette tänades: Jürgen.
Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#2166 on muidu väga norm massin
see raha pole eriti suur tema eest
ise pole veel 166 ni jõudnud aga kiibitsen pidevalt
osta ära ega neid mis heas korras eriti saada pole

see raha pole eriti suur tema eest
ise pole veel 166 ni jõudnud aga kiibitsen pidevalt
osta ära ega neid mis heas korras eriti saada pole

Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#3Nõrgad kohad on nagu enamikul autodel- meje teed. TV, TEL ja NAV nupud on igal juhul, kuid ilma GPS-ta nad on lihtsalt nupud. Televiisorit ta ei näita, kuid Venemaal on mõned osanud DVD ühendada...
Teenindusest niipalju, et konkreetselt Alfadega tegelevaid Tartus ise ei leidnud. Autoringi kohta niipalju, et tavaline kallis töökoda. Lasin seal rihmaid vahetada. Viimasena külastasin Hiinalinna Olerxi küljses oleva töökoda, tagumise amortide vahetusega said hakkama. Väiksema tööga sain enda jõuga, hakkama. termsotaat ja piduriklotsid... Bensiini minu 2.0 võtab linnas 12-14, diisli kohta ei oska öelda. Sammuti ei tea istmesoojendusest, endal ei ole ja ega sellise talvega ei tunne puudust ka
Teenindusest niipalju, et konkreetselt Alfadega tegelevaid Tartus ise ei leidnud. Autoringi kohta niipalju, et tavaline kallis töökoda. Lasin seal rihmaid vahetada. Viimasena külastasin Hiinalinna Olerxi küljses oleva töökoda, tagumise amortide vahetusega said hakkama. Väiksema tööga sain enda jõuga, hakkama. termsotaat ja piduriklotsid... Bensiini minu 2.0 võtab linnas 12-14, diisli kohta ei oska öelda. Sammuti ei tea istmesoojendusest, endal ei ole ja ega sellise talvega ei tunne puudust ka

Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#4
diisel võtab kütet suht vähe...
ah mis ma siin ikka kopeerin:
http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... ht=risotto
http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... 166+diisel
Tegelikult on neid teemasid siin veel

Istmesoojendus-> absoluutselt igale autole saab soojenduse lisada... kuid kui mõtekas see just on


Tegelikult ma olen normaalne....
Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#5156 SW peal võtab see mootor minu kätes linnas 9 maanteel 7.
olen saanud ka 8 ja 6,3 aga selleks peab ikka viitsimist ja iseloomu olema, et vastavat sõidustiili päevast päeva hoida. mina ei näe sellel mõtet.
mul on oma 6000 km selle mootoriga selja taga ja siiani olen rahul, ainult väntvõlli pöörete andur andis otsad vahepeal muidu ptüi-ptüi-ptüi siiani väga hästi töötanud.
igapäeva autole sobib selline mootor minu meelest väga hästi, sest ta on ökonoomne ja piisavalt kiire.
kui otsid pühapäeva või "peale tööpäeva" autot, siis ma arvan, et mõni suurema bensiini mootoriga ja kergema kerega bensiinikas oleks palju mõistlikum.
kui aga otsid väga ökonoomset sõidukit siis mõni turbota, pisema kubatuuri ja kerega diisel oleks õigem.
olen saanud ka 8 ja 6,3 aga selleks peab ikka viitsimist ja iseloomu olema, et vastavat sõidustiili päevast päeva hoida. mina ei näe sellel mõtet.
mul on oma 6000 km selle mootoriga selja taga ja siiani olen rahul, ainult väntvõlli pöörete andur andis otsad vahepeal muidu ptüi-ptüi-ptüi siiani väga hästi töötanud.
igapäeva autole sobib selline mootor minu meelest väga hästi, sest ta on ökonoomne ja piisavalt kiire.
kui otsid pühapäeva või "peale tööpäeva" autot, siis ma arvan, et mõni suurema bensiini mootoriga ja kergema kerega bensiinikas oleks palju mõistlikum.
kui aga otsid väga ökonoomset sõidukit siis mõni turbota, pisema kubatuuri ja kerega diisel oleks õigem.
Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#6Kas selliseid asju on veel olemas?Colo wrote:kui aga otsid väga ökonoomset sõidukit siis mõni turbota, pisema kubatuuri ja kerega diisel oleks õigem.
a.k.a Anthrax
Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#7Colo kirjutas:
kui aga otsid väga ökonoomset sõidukit siis mõni turbota, pisema kubatuuri ja kerega diisel oleks õigem.
Kas selliseid asju on veel olemas?

aga ma loodan, et ma ei pea kõik oma sõnad päris ära sööma, see "auto" peaks olema ilma turbota:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

**EDIT: nüüd sain teada, et isegi antud fiesta on turboga varustatud, niiet söön oma sõnad ära!
Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#8http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html see käkerdis ehk on ilma?
Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#9
jep PSA kuudikesed on ilma turbota... tõenäoliselt leiab sellist ökonoomitamist veelgi "tööhobuste" hulgast (ehk siis pisikaubikud, veidi suuremad kaubikud jma)
TS@sai kultuurišoki sõites sama sorti kuudiga, millel mitte ainult ei olnud turbiini, vaid oli ökonoomitatud ka ROOLIVÕIMU


Tegelikult ma olen normaalne....
Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#10pean kaubikutsirkust juba aastast 1996
ja pean tunnistama, et need ilma turbiinita
masinad mingit kokkuhoidu küll ei anna
nüüd on kaubikutel head pumppihustitega
matoorid
ja siin on küll tegu kokkuhoiuga
kui suudad veel valida iga töö tarbeks õige
mootori ja varustusega masina, siis on kohe
eriti tore konkureerida teistega
tähtis on teada milleks sul masinat vaja on
ja pean tunnistama, et need ilma turbiinita
masinad mingit kokkuhoidu küll ei anna
nüüd on kaubikutel head pumppihustitega
matoorid

kui suudad veel valida iga töö tarbeks õige
mootori ja varustusega masina, siis on kohe
eriti tore konkureerida teistega


tähtis on teada milleks sul masinat vaja on

Ostuabi: Alfa 166 Diisel
#11
Kui nüüd aus olla, siis pirukatel on turbiinivaba mootor seetõttu, et nende rooli on ette nähtud inimesed, kellel tõenäoliselt on autost sügavalt savi (ehk siis tallatakse mis hirmus ning milline torumees ikka pärast viitsib turbiini keerutada)
Tegelikult ma olen normaalne....