alfa 155 õli temp. andur

#1
Keegi teab milline neist on õli temperatuuri andur? Mis andurid teised on? Juhtmeid ükshaaval eemaldades ei muutunud midagi armatuuris ega mootori töös. Kuidas saaksin veel viga otsida kui andur juhtub töökorras olema?

Mootor 1.8TS 8v 93kW

Image
Image
Image


Image
Image

alfa 155 õli temp. andur

#4
Jah sain tänase päevaga ise ka nii palju targemaks, et tean milline see temp. andur on(seesamune messingist), kahjuks küll kohalikud varuosamüüjad ei leia sellist andurit ühestki kataloogist.


Stihl wrote:Räägi parem, milles viga on...?
õli temperatuuri ei näita
ts wrote:näidikupaneelis pirnid puudu ehk?
et milline tuluke siis mingi juhtme eemaldamisel põlema peaks hakkama?
Stihl wrote:See pikk on kindlasti õli tasemeandur
puhtalt huvi pärast küsin, et kui selle anduri pistikus juhtmed omavahel ühendada, peaks mingi märgutuli põlema hakkama? Või mis põhimõttel see töötab?



Image
midagi siit?

alfa 155 õli temp. andur

#5
õlitasemeandur töötab põhimõttel- õli on, siis viiakse ülemine kontaktalumisest kõrgemale, õli pole siis on kontaktid koos (stiliseeritud näide WCpoti loputuskast) kui vaatad, siis on tal ohtralt augukesi torus, kust õli sisse, välja peaks mahtuma



tööle peaks hakkama vasakult teine tuli (see on siis stiliseetritud tilkuv õlivarras)



üldised reeglid anduritest-

1. kui anduris on ujukilaadne asi näitab see taset

2. kui anduri põhjas on auk näitab see rõhku

3. kui andur on kontaktpoolelet pime ja meenutab messingit näitab see temperatuuri
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 155 õli temp. andur

#6
Minu alfa (75 v6) tasemeandur töötab järgmiselt: süüte sisselülitamise hetkel antakse anduri mähisele lühiajaliselt (mõni sek) 12v ning kui andur on õlitasemest kõrgemal, ja seetõttu kuumeneb voolu toimel liialt, siis lahutatakse bimetallklemmi abil anduri otsad omavahel. Kui andur aga asub õli sees, siis jahutab viimane ka bimetalli maha ja ühendust ei katkestata.



Juhul, kui mähis on katkenud (s.o. arvuti ei leia mingit takistust) või klemmid on koguaeg lahti, põleb stabiilselt ka õlitaseme lambike.



Juhul, kui ta on läbi ja uut osta ei jäksa (nagu mina), siis annab pardaarvutit suht kergelt petta: mähise asemel tuleb joota vastava takistusega takisti ning õlitase on koguaeg "õige"...:)))



Wc potisüsteemi ei ole ma Alfal kohanud.

alfa 155 õli temp. andur

#7
ujukisüsteemi olen tegelikult ise mõnevõrra (tegelikult oluliselt) suuremal mootoril kohanud.



:oops: eeldasin, et ka alfa sama kasutab (kuna minu omal vahetevahel kurvis tuluke väreles... aga ju siis tuli see muudest mõjuritest-> näidikud ja lambikesed on mul niikuinii siuksed oma peaga mõtlevad :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 155 õli temp. andur

#8
Sai nüüd uus andur külge keeratud ja ei midagi, temperatuuri ei näita. Kui andurilt juhe maha võtta ja otse massi ühendada siis lõõb kella põhja. Seega juhtmed ja kell peaksid ka ju nagu korras olema.

On kellegil ideid mida katsetada, kust viga otsida?
cron