Hei
Siin nüüd on alfasi nillitud pikemat aega ja praegu on tekkinud võimalus soetada üks suveauto... ja mis saaks parem olla kui alfa roadster.
Teemaks olevad spiderid oleksid toodetud 1983-1990 ja 1990-1993. Peale mõne välise detaili on neil mingit põhimõttelist vahet? Peaks kumbagi aastakäiku eelistama teisele? On midagi erilist mida peaks nende autode ostul silmas pidama?
Mobilest vaatasin, et hinnad on ikka väga seinast seina, palju oleks korras auto reaalne hind? Muidugi päris homme ostuks ei lähe aga huvi on suur, ehk kellegil foorumist on antud isend olemas? Kui väga kahju ei oleks näidata siis hea meelega kaeks oma silmaga kah üle(ise olen tallinnast), kahjuks ise olen ainult pildipealt näinud.
Terv
Pelle
Spideri ostuabi?
#2
hea valik-> väga hea valik

isegi väga väga hea valik

Põhimõtteline erinevus 3 ja 4 põlve spideritel on lisaks kosmeetikale (tagatuli, interiöör, liistud jms) ka toitesüsteem.
Nimelt enne 4 põlve oli suuremalt jaolt kasutusel topeltkarpadega Nord, peale seda vahetati karpad välja M4.1 pritse vastu.
Aga üldejäänud osas-> tehnika on sama

Isiklikult ei imponeeri mulle just eriti III põlve mudel (nende paganama kummihuulte pärast), IV on IMHO parema ja täiuslikuma vormiga (peaaegu samahea kui I põlve oma)
Aga asi on maitses

Korras auto reaalne hind? umbes 150K (väikese läbisõiduga isendi puhul)
Need mida ~70-k piirist odavamalt müüakse vajavad üsna kindlasti mingit nokitsemist (mis ei ole kah probleem, kuna juppe on vabalt saadaval ning nagu juba öeldud-> auto on lihtne) tasuks muidugi vaadata, et kõik iluvidinad nendel isenditel küljes on (kuna need on ikka sigakuradikallid)
Tegelikult ma olen normaalne....
Spideri ostuabi?
#3ts räägib õiget juttu
seoses iluvidinatega ja muu juurde kuuluva osas
sest mingit ise kokkulapitud kängart on hiljem raske majandada
tundub, et oled suht kursis sellega mida tahad siis mina soovitan
rohkem otsida ja ringi vaadata, kuna need masinad pole just
eriti odavad
ostmine käib ikka tunde järgi
see mis esmapilgul tundub veitsa veider
on tegelikult mingi tõsine jama
millega tuleb hiljem jebida
samas mina ostaksin ka mõne hullu känkra alustuseks
et juhul kui ei meeldi siis rahaline kahju on minimaalne
seoses iluvidinatega ja muu juurde kuuluva osas
sest mingit ise kokkulapitud kängart on hiljem raske majandada
tundub, et oled suht kursis sellega mida tahad siis mina soovitan
rohkem otsida ja ringi vaadata, kuna need masinad pole just
eriti odavad
ostmine käib ikka tunde järgi
see mis esmapilgul tundub veitsa veider
on tegelikult mingi tõsine jama
millega tuleb hiljem jebida
samas mina ostaksin ka mõne hullu känkra alustuseks
et juhul kui ei meeldi siis rahaline kahju on minimaalne

Spideri ostuabi?
#4Suured tänud asjalike vastuste eest! Mingi "kängar" ei tuleks kõneallagi, suvel tahaks ikka mööda promenaade ja ranna ääri kruiisida 
Siin hinnapoolest jääb 3gen pigem valikusse ja pildilt meeldib kah vähe rohkem, 4gen imho tagatuled liiga moodsad.
Kas karpa mootoreid peaks kartma kah(või vastupidi - pritset)?
On muidu meil foorumist kah alfa fännist autode importijat? Või keegi teab kelle kätte saaks usaldada antud asja, kui asi juba reaalse ostuni peaks jõudma? Endal pole just väga palju aega sellel kiirel ajal nagu suvi.

Siin hinnapoolest jääb 3gen pigem valikusse ja pildilt meeldib kah vähe rohkem, 4gen imho tagatuled liiga moodsad.
Kas karpa mootoreid peaks kartma kah(või vastupidi - pritset)?
On muidu meil foorumist kah alfa fännist autode importijat? Või keegi teab kelle kätte saaks usaldada antud asja, kui asi juba reaalse ostuni peaks jõudma? Endal pole just väga palju aega sellel kiirel ajal nagu suvi.
Spideri ostuabi?
#5Eelnevale jutule lisaks, kõlab küll klisheena, aga väike läbisõit on suht hea kriteerium kui kusagilt Euroopast nö 'põrsast kotis' ostma/tooma hakkad. Ja pigem eraisikust müüjalt osta kui autopoest.
Tehnilise poole pealt, neljandal põlvel on muuhulgas roolivõimendi mis sõitmise veits rõõmsamaks muudab. Ahjaa, presentkatuse tervislikku seisukorda kannatab ka üle küsida.
Kui tahad, võin oma eksemplari (siis neljas põlv) sulle lähemalt näidata. Muuseas, üks neljas on city24 müügis ka just täpselt sama hinnaga nagu ts eelpool indikeeris. Lisaks on teadaolevalt ka üks täiesti sõitev kolmanda gen isend ('89 punane) Tallinnas liikvel mida vist ka õnnestuks omandada.
Anna teada kui huvi on.
Tehnilise poole pealt, neljandal põlvel on muuhulgas roolivõimendi mis sõitmise veits rõõmsamaks muudab. Ahjaa, presentkatuse tervislikku seisukorda kannatab ka üle küsida.
Kui tahad, võin oma eksemplari (siis neljas põlv) sulle lähemalt näidata. Muuseas, üks neljas on city24 müügis ka just täpselt sama hinnaga nagu ts eelpool indikeeris. Lisaks on teadaolevalt ka üks täiesti sõitev kolmanda gen isend ('89 punane) Tallinnas liikvel mida vist ka õnnestuks omandada.
Anna teada kui huvi on.
Spideri ostuabi?
#6Läbisõidud (või siis spidomeetri näidud) on neil kõigil vanuste kohta väga väikesed... kuni ca 150k km. Seda ei ole ju palju?
Jenes - Panin sulle sõnumi postkasti.
Jenes - Panin sulle sõnumi postkasti.
Spideri ostuabi?
#7olen janese uhkeldist kiibitsenud
tbin-dobin
vaevalt, et sellises korras masinat
lihtne leida on
tbin-dobin
vaevalt, et sellises korras masinat
lihtne leida on

Spideri ostuabi?
#8Tõin Itaaliast 91 a isendi. Hinnad olid tõesti seinast seina 1000 -20 000 euri. Minu oma läks maksam 10 000 Eur . Lisaks veeremiku remont kohapeal . Ega ta odav lõbu ei ole, sõidurõõm aga maksimaalne.
Spideri ostuabi?
#11Näikse, et spiderisi hakkab juurde tekkima. Punane, aja oma spider pühapäeval Bellole rivvi. Vaatame kellel pikem 
