11 mai - sauga TrackDay

#140
tähtis pole mitte see kui pikk on

vaid kui suur on



ja lisaks ütlen veel seda, et ürituste peamine eesmärk on ikkagi

sõiduoskuste lihvimine, parandamine ja ka täiustamine



see kes on kiirem, pole tegelikult võitja

sest tema kulutas rohkem taastumatut energiat, lisaks paiskas atmosfääri rohkem pahat gaasi ja lisaks kõigele kulutas rohkem ka oma plekksõpra



meie ideed

teie bensiin

sõidame 8)

11 mai - sauga TrackDay

#141
:cry: ei saanud õigeks ajaks kõiki juppe... ning jääb sinna kahjuks tulematta... :cry: tehke usinalt videosi ja pilte :!: ning kuna mul stardi maks tasutud, siis ehk leiate kellegi sinna minu asemele 8) kui kellelgi huvi andku märku :)

11 mai - sauga TrackDay

#147
Selle rinkapäeva võib küll kordaläinuks lugeda, väga mõnus päev sai veedetud ja oma sõiduvajadus selleks korraks rahuldatud. Aega oleks küll natukene paremat tahtnud saavutada, aga ju jäi asi oskamatuse taha kinni. Tuleb ka muidugi tunnistada, et ega see 159 ikka mingi sportauto pole.

11 mai - sauga TrackDay

#149
Tahaksin tänada Erkit, kelle eestvedamisel sain Saugalt tagasi tulla siiski positiivsemas meeleolus :)

Tänusõnad ka Stelle suunas, kelle GTA tagaistmel sain oma Sauga rinka kogemuse siiski kätte :wink:

Üritan auto uueks etapiks korda saada ja ise ka seda adrenaliinilaksu kogeda.

11 mai - sauga TrackDay

#150
Tervitused shikaani juurest...:) Te peaksite järgmine kord kambakesi selle korra paremate meestega koos (samas autos kaassõitjana) seda shikaani võtma... saaksite targemaks..:). Minu visuaalne tunne ütleb, et enamus pidurdas liialt hilja ja shikaan võeti liialt aeglaselt. Kui ikka shikaani teise topka juures käiku vahetatakse, siis on lootusetult hilja. Noh, päeva peale asi ikka paranes tunduvalt...



EDIT: ja noh,... ainult 3 väljasõitu shikaani juurest..:) Aga see eest kõik põhjalikult. Pealt punast 164-ja sai kohe rada roogitud korralikult.
Last edited by cyber on 12 May 2008, 00:05, edited 1 time in total.
Eesti Saabiklubi ja foorum