Alfa Romeo 155 sidur

#3
Kast tuleb maha imelihtsasti



Tõstat auto üles, eemaldad rattad ja alt poolraami. Siis eemaldad summuti püksid ja summutaja pmst esimese potini.



lased auto alla, eemaldad õhufiltri, õhutorud, aku, aku hoidiku ja lased lahti siduri töösilindri.



püksid tuleb maha võtta selle pärast, et muidu ei saa sa esimese kastkinnituse polti kätte ja seda normaalselt keerata. Reeglina keervad sossepad selle poldi nässu (sh ts 155-l on see haige), pmst ei muuda see midagi aga teadmine häirib.



Siis võtad rahulikult kasti maha ja vahetad siduri. HINT: hea hetk generaatori kontrollimiseks ja hooldamiseks, sest muidu on sinna elu rõve ligi pöääseda.



noh ja siis paned kõik jama tagurpidi kokku tagasi.



Olles asja 3 korda teinud, siis ma julgen töötunde anda 6 - 8h.



Kristjan
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Alfa Romeo 155 sidur

#4
K.Kotkas wrote:Reeglina keervad sossepad selle poldi nässu (sh ts 155-l on see haige)


tänane kiirpilk (2h) kapoti alla...



Soss sepad krrt... keeravad kõik nässu (155 kapoti all on MITTE-Fak'in ühtegi tervet kinnitust) alles...



Viimne kui üks (FCOL)-> viimne kui üks (ForCry'inOutLoud) sisselasketrakti plastkinnitus on fakdapp... (masendustulebpeale)... paistab olevat kombotöö-> alarm+supakas=keerame kogu sõiduki p....e )



mis täjhendab, ei tule lahti-> kuvaldaga ju tuleb :twisted:



(DeJaVue).. olen 164-ga One Time selle raw power tee juba läbinud (2Bcontinued)
Tegelikult ma olen normaalne....