 Tehakse kiirelt ja korralikult. (igaks juhuks panen siia kirja, kui sa juhtumisi siia enne vaatad kui sinna..
 Tehakse kiirelt ja korralikult. (igaks juhuks panen siia kirja, kui sa juhtumisi siia enne vaatad kui sinna.. )
 ) Tehakse kiirelt ja korralikult. (igaks juhuks panen siia kirja, kui sa juhtumisi siia enne vaatad kui sinna..
 Tehakse kiirelt ja korralikult. (igaks juhuks panen siia kirja, kui sa juhtumisi siia enne vaatad kui sinna.. )
 ) 
 E.T. wrote:trummar - minu meelest oled sina hoopis päris korralik sõidumees...
valge 1,9 diisel liikus väga kenas tempos ja õiged trajektoore pidi

Ei tea mis hullumeelne ikka, aga S kurvis ei ole selle lahja 318ga mõtet kasutada raja laiust, kaotab hoopis ajas. S läheb täisgaasiga kolmas piirajas. Vahel panin neljanda. Shikaanieelses kurvis sama asi, kui lähen peale kurvi laialt välja kaotan hoopis ajas.E.T. wrote:
täitsa kobedad vudeolõigud
sa oled hullumeelne sõitja kaspars
kindlasti saaks aja veel paremaks kui
S kurvis kasutada kogu raja laiust juba esimese kurvi eel
šikaanieelses kurvis saaks ka kiirust lisada, kui kasutada kogu raja laiust.
 
 

Sellest mittevärskest vedrustusest ka see spinn tiigikurvis:)Anthrax wrote:Mina arvan ka nii. Mitte-kõige-värskema vedrustusega auto kohta on minule täiesti arusaamatu kust selline aeg tuli
PS: 147 jaoks oli S-kurv täisgaasiga läbitav. Vb oli asi vales tiigikurvi trajektooris.
