164 sureb ise välja.

#1
Mingi uus probleem jälle tekkinud :( . Eile panin mootori sooja ja autost eemale kõndides jäi mootor täitsa lambist seisma. Ei hakanud turtsuma, ega midagi, vaid lihtsalt jäi vait, nagu oleks keegi süüte välja keeranud. Seda on viimasel ajal paaril korral ikka ette tulnud. Minu jaoks täielik müstika.



Peale seda, kui mootor välja suri proovisin uuesti käivitada ja siis juhtus miski mida mul varem pole selle autoga veel juhtunud.. mootor käis kohe kui võtit keerasin. Päris mitu kuud olen juba seda autot omanud ja siiani veab tavaliselt ikka paar korda ringi enne kui käima läheb. (Oleks päris meeldiv kui jääkski selliseks paugupilliks, aga see toimus vaid 1 korra ja pole kordunud.)



Veel oli erinev see, et kui tühuikäigul gaasi vajutasin, siis jättis korraks vahele, justkui kütet ei saaks piisavalt peale, kuid peale väikest turtsu ronisid pöörded normaalselt.



(Päris 1. kord kui tühikäigul välja suri samamoodi, siis (VIST) :? juhtus veel midagi huvitavat. Jõudsin sihtpunkti ja enne kui ise jõudsin võtit puutuda jäi mootor ISE seisma. Kui käsi võtit puutus, sai starter korraks voolu taha, nii umbes 1 sekundiks. Imelik oli asja juures see, et just oli mootor välja surnud ja võti oli endiselt "ON" asendis ja ma ei olnud jõudnud veel teda keeratagi "START" asendi- või "OFF" asendi poole kui starter voolu sai. See tundus nii ebaloogiline, et siiani kahtlustan mingit meelepetet :lol: )

164 sureb ise välja.

#2
Mul endal oli sama keiss siis kui bensupumba toide juras ning mõnikord pidin lausa käiguga auto välja suretama. Kõige naljakam oli selle juures, et süüde väljas-aku juhtmed maas...ja ta ikka töötas edasi :lol:



Meibi sul siis sarnane juhtum?
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

164 sureb ise välja.

#3
AaduT puhul tegu klassikalise releejamaga (minu kunagine 164 mämmerdas samamoodi niiske ilmaga)



veiksi viimase fraasi kohta saab vaid öelda-> EI USU :lol: ( teoreetiliselt peaks peale pumba väljalülitamist olema võimalik veel 10-20s kütust tühikäigul saada-> küll aga on pihustid ja süüde reeglina surnud sellel momendil kui akujuhe maha võtta-> 164 nimelt peaks peale akujuhtme eemaldamist "elektriringid" ära lahutama)



tegelikult on küll lisavariant olemas :roll: alarmi patarei najal toimetav "elus ring" -> ehk siis genekas laeb, releede klemmid on kinni ja kõik toimub nagu peab ning "tagasitoide" käib mitte läbi akuklemmi vaid läbi signa "aku"
Tegelikult ma olen normaalne....

164 sureb ise välja.

#6
Kuidas relled kontrollida saab :oops: ?



Kuna hetkel ei tea mis autost saab veel, siis ei julge rooli kohe maha kanda. Kui istmed maha saan müüdud ja ehk veel mingil moel autot kergemaks, võiks lõbupärast jäärada talvel proovida sõita :). Btw. kas sul mingit suvalist rooli asendueks oleks anda, et auto oma sõiduomadusi ei kaotaks? :lol:

164 sureb ise välja.

#7
Releedest-> võta releel kate maha ja otsi kohti, mis on oksüdeerunud või kus on joodis lahti (dioodiga releel vaata, et tester mingit takistust ei näitaks)



juhtmete puhul vaata, et releeklemmides ei oleks oksiidi ning et relee põhjade kleemid samuti puhtad ja kinni oleksid



Roolist->



:roll: valida on nelja erineva rooli vahel :roll:



US versioon (bäägiga ja veidi kulunud), väga määrdunud pinnaga 164 originaalrool bäägiga, 164 I põlve rool ning jummala ideaalkorras 164 Us versiooni bäägiga rool



P.S. kui hinnasoovi ütled ja paar pilti paned, siis vaatame edasi (et kas ja mis) -> Superi bäägita rool nimelt ei oleks vahetusel esmane valik



NB! kui jäärada tahad sõitma hakata, siis on Sul ka istet vaja :roll: pakuks 1 põlve "läbivajuva" istme kah välja (kangide ja traatpõhjaga-> kate on korralik aga veidi katki, kuid see eest vajud sinna nagu ema rüppe :lol: ) Soovi korral võib vahetusdiili teha-> rooli vastu teine rool ning juhiiste (BTW kõige kergem nendest, mida 164-le kunagi pandud on) nt?
Tegelikult ma olen normaalne....

164 sureb ise välja.

#8
idee pole sugugi paha, lähengi vist täna "doonori" juurde ja panen need kodarveljed "hobikale" alla. ja ühtlasi oleks võimaik ka roolist ja muust tehnikast pildimaterjali teha ja uploaadida.



EDIT: panengi praegu minema ja eks õhtul saab juba pilte näha siis :)



EDIT:Sorry unustasin pildid teha.. päevotsa jändasin, et velgi alla saada ja lõpptulemus oli see, et ainult 1 sain alla :shock: ning 1 ots jäi üldse paku peale. Küll oli polt liiga pikk, küll oli polt liiga lühike, poldikeere sai maha keeratud, velg oli kinni roostatanud, amort oli tühjaks jooksnud :shock: , üriasin edutult ABS-i tööle saada (pold õiget võtit).



Ülehomme lähen uuesti autot tegema, siis proovin pildid ära teha :)

164 sureb ise välja.

#12
Tööl? Tööl on muttritest asi kaugel, tegelen rohkem ajuk*piga :twisted:





Aaa.. muide.. avastasin eile kapotialt, et õhulugeja pistik oli lahti jäänud :oops: , kui proovisin doonori õhukopsikut enda kapotialla sobitada (kuna ta on värskema välimusega - ei sobinud külge). Arvan, et sellepärast ta ise vahepeal välja surigi, sest peale tolle näppimist see jama tekkis. Katsetada pole veel saanud, sest auto paku peal, kuid endale vähemalt tundub loogiline variant.

164 sureb ise välja.

#14
AaduT wrote:Aaa.. muide.. avastasin eile kapotialt, et õhulugeja pistik oli lahti jäänud :oops:


Kiirdiagnostika väidab praegu, et lamdaandur ning mootor ise on ideaalses korras (siis on põhjus loogiline küll) :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....