Tervist!
LAhenduse tagaakna kojamehele ma juba sain, nüüd veel teevad muret tagumised el. aknad mis ei taha korralikult joosta, ise arvan et lihtalt pole ammu kasutatud ja tahavad ehk näppimist.
Samas ühe tagaukse kesklukk ei tööta-vool ei tule peale, ehk asi vaid katkises juhtmes.
Põleb endiselt ka tulede hoiatuslamp kuigi omaarust olen kõik pirnid üle kontrollinud.
KAs kellelgi on tuttavad jamad ja ehk ka mingeid soovitusi.
Sõidukiks Sportwagon 2.0 2001 a
Nipet näpet sportwagoni juures
#2lase aknad alla, sura natuke silikooni akna servast siinidele, võta uksepistikud lahti puhasta ära, lase WD 40-ga üle ja keera uuesti kokku
tulede koha pealt-> kontrolli uuesti (numbrituled, udutuled vaatasid üle?)
tulede koha pealt-> kontrolli uuesti (numbrituled, udutuled vaatasid üle?)
Tegelikult ma olen normaalne....
Nipet näpet sportwagoni juures
#3uksepistiku võtsin lahti ja sinna ei tule vool peale seega asi veidi enne ukse sisse minekut. Aknad püüan õlitada, vaatame mis saab.
Tuled said kontrollitud aint nr tuled veel jäänu ja pidurituled. Ega kindalaeka tuli ikka ei loe? See küll mu meelest ei tööta
Kas see on ka normaalne et tundub kuidagi uimane madalatel pööretel kw kohta, kuigi jah autol kaalu ju on. kuskilt 3000 rpm pealt tuleb uus hingamine ja hääl.
Tuled said kontrollitud aint nr tuled veel jäänu ja pidurituled. Ega kindalaeka tuli ikka ei loe? See küll mu meelest ei tööta
Kas see on ka normaalne et tundub kuidagi uimane madalatel pööretel kw kohta, kuigi jah autol kaalu ju on. kuskilt 3000 rpm pealt tuleb uus hingamine ja hääl.
Nipet näpet sportwagoni juures
#4
selle võluasja nimi on variaator, mis keerab sisselaset umbes 2800 pöörde juures piisavalt, et oleks kohe tunda (ehk siis tegelikult kah muutub auto erksamaks ja võimsamaks)-> see, et allpool mootor uimane on-> täiesti normaalne (jõudu pole, siis läheb ka kütust vähem)
ja tegelikult on ka alla selle maagilise releeklõpsu jõudu piisavalt

Tegelikult ma olen normaalne....
Nipet näpet sportwagoni juures
#5Ahjaa, veel selline asi et tankimise lööb koguaeg püstoli lukku. Ehk on õhuava kuskilt umbes? kus see asetseda võiks?
Kohe ju näha et ma algaja alfist
Kohe ju näha et ma algaja alfist

Nipet näpet sportwagoni juures
#6
tankimise ajal keera püstol umbes 120 kraadise nurga alla maa suhtes, siis on korras (ja lukustab alles täispaagi juures)

see on üks huvitav fenomen Alfa juures (ma ei tea ütki teist sõidukit, mis nii stabiilselt püstolit suvalise surve jures kinni lööks)
p.s. see fenomen on KÕIGIL Alfadel, mida kunagi tankinud olen... (bemmile nt piisab ka pisikesest nihutamisest)
Tegelikult ma olen normaalne....
Nipet näpet sportwagoni juures
#7kusjuures minu alfal pole kunagi püstolit kinni löönud enne täis paaki.
Nipet näpet sportwagoni juures
#8147 on küll vaba sellest probleemist, samas chrysler grand voyager on torude suhtes väga pips.
a.k.a Anthrax
Nipet näpet sportwagoni juures
#9
pagan -> peab siis prooviks tanklat vahetama


igatahes püstol otse all ei ole õnnestunud kunagi ühtki luugikaelakorgiga autot täissurvel tankida...
Tegelikult ma olen normaalne....
Nipet näpet sportwagoni juures
#10Et mina tankida saaksin peab püstoli ots sees olema kuni randini(ehk siis ripub praktiliselt), muidu ei õnnestu 

155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Nipet näpet sportwagoni juures
#11ts wrote:![]()
tankimise ajal keera püstol umbes 120 kraadise nurga alla maa suhtes, siis on korras (ja lukustab alles täispaagi juures)![]()
see on üks huvitav fenomen Alfa juures (ma ei tea ütki teist sõidukit, mis nii stabiilselt püstolit suvalise surve jures kinni lööks)
p.s. see fenomen on KÕIGIL Alfadel, mida kunagi tankinud olen... (bemmile nt piisab ka pisikesest nihutamisest)
156-el ma sellise probleemiga kokku ei puutunud. 159-l tekib selline probleem vahest ja seda tavaliselt 3/4 paagi juures. Samas Maseratit tankides tekkis korra tunne, et osta kanister lase sinna sisse ja siis vala paaki.
Nipet näpet sportwagoni juures
#14Kui juba markide nimetamiseks läks, siis vojageril ka sama häda, peab valima nurka, kuidas püstol panna
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Nipet näpet sportwagoni juures
#15Anthrax wrote:147 on küll vaba sellest probleemist, samas chrysler grand voyager on torude suhtes väga pips.

bnd, kogemus diisli või bensuga?
a.k.a Anthrax