Tegelesin ratste vahetusega ja avastasin, et juhipoolne tagumine amort on tühjaks jookud, sealt ka see kolin läbi aukude sõites. Doonorauto alt sain toimiva amordi, mille eemaldamisel tekkisid teatud takistused. Nimelt ei tulnud lahti alumine pikk polt mis hoiab koos amordi alumist otsa ja autoga ristipidi asetsevaid hoobasid (no need mis rattal ei lase vasakule-paremale liikuda). Lõpptulemuseks oli see, et keerasin poldil pea maha, kiskusin tõmmitsaga 1 hoova lahti ja lõikasin relakaga teise hoova ja amordi vahelt poldi läbi ja oligi amort käes. Siis puuisin poldi välja.
Nüüd olen oma auto kallal ja ei tahaks nii julmalt selga lennata, tahaks selle pika poldi siiski ühes tükis kätte saada.
Kas keegi oskab nõu anda kuidas seda polti tervelt kätte saada, sest doonoril oli see ikka totaalselt kinni roostetanud ja ma ei usu, et enda omalgi seis väga palju parem on.
Kui häid ideid siit ei leia, siis ilmselt homme tuleb samamoodi tegutseda nagu täna. Või äkki ongi see kõige parem idee?
AR164 tagumise amodi vahetus
#2
Määrida määrida määrida
ja siis veel määrida (ehk siis roostesurma kohe nii et on)
Üldiselt veermikus ei ole polte mis lihtsalt täiesti liikumatuks kinni jäävad (küll aga on neid kapoti all-> nt. kollektori poldid)
teine ülioluline asi-> tööriistad

kolmas ülioluline asi-> kui asi on kinni, siis "paarimeetrise toru" rakendamine jõuõla saamiseks ei ole just eriti hea mõte-> pigem peaks proovida õrnalt koputada (ehk siis taguda haamriga nagu meeletu)

Tegelikult ma olen normaalne....
AR164 tagumise amodi vahetus
#3Paari meetrise toruga ettavaatlikult mängides (loe: julmalt väänates) keerasin näiteks oma autol esimese supporti kinni roostetanud liuguri pooleks.
Beat that
Kõikse hullem on keerata asja, kus ei saa padrunit kasutada. Nt piduri sadula külge tuleva toru niplit. Lõpetasin asja umbes nagu teemaalgataja. Lõikasin toru läbi ja puurisin välja.

Beat that

Kõikse hullem on keerata asja, kus ei saa padrunit kasutada. Nt piduri sadula külge tuleva toru niplit. Lõpetasin asja umbes nagu teemaalgataja. Lõikasin toru läbi ja puurisin välja.
a.k.a Anthrax
AR164 tagumise amodi vahetus
#4



AR164 tagumise amodi vahetus
#5Kui oma toonorit pilbasteks lammutasin siis minu üllatuseks tulid kõik poldid nii hästi lahti, et hakkasin arvama juba alles kokku pandud auto sain. Oli siiski ka mõni erand 

AR164 tagumise amodi vahetus
#6huvitav kas on mõeldav variant, et lõkan selle poldi samamoodi läbi ja asendan hiljem kahe lühema poldiga, sest samasugust pikka polti mul ei ole?
AR164 tagumise amodi vahetus
#8

AR164 tagumise amodi vahetus
#9kuna on huvitav teema siis küsin vahele
et kas gaasiga mutikat kuumutad annab
tavaliselt nad tulevad pärast heasti valla
et kas gaasiga mutikat kuumutad annab
tavaliselt nad tulevad pärast heasti valla
AR164 tagumise amodi vahetus
#10no mutrite lahti tulek pole eriti küsimus-siiani pole nendega mul muret old aga kannatab seda puksi kuumutada küll ja veega kasta... peaks lahti tõmbama küll... haamer endiselt siiski omal kohal... ja selle puksi pihta võib ka kopsida!!! tõmbab ka paremini lahti!!! ja gaasiga mängides tuleb ettevaatlik olla et miskit vajalikku maha ei põletaks-nt pidurivoolikut, kässaritrossi või siis autot 

AR164 tagumise amodi vahetus
#11Kasutasin OHTRALT WD-40, puuklotse ja haamrit ja lahti nad saingi. Minu ramm aga ei käinud üle ühest teisest poldist mille alvamine polnud eile õnneks ka vajalik, et amorti vahetada, kuid täna mõlesin, et vahetaks ka 1 hoova koos puksiga välja, ning selleks tuleb just seesama polt lahti keerata.
Nimelt selle hoova mis hoiab ratast nö. edasi-tagasi liikumas (auto sõidusuunda silmas pidades). Kere küljes olevat kinnitust pole veel murda proovinuda, aga selle kobaka mille külge piduriketas ja amort kinnituvad (sorry, ei tea õiget nime ja pean käte jalgadega selgeks tegema
) küljes olev kinnitus ei anna absoluutseljt järgi. Kardan ka seda kuumutada, sest seal ju kah kohe puks küljes. VML mainis, et puks ei karda kuuma.. Mul kogemus puudub, aga mu loogika ütleb et kumm ei ole eriti leegisõbralik materjal. Et kuidas sellega ikkagi on? Kas "kahe meetrise" toru kasutamine oleks mõttekas mutri keeramisel?
Ma just ärkasin ja olen veel voodis
sorry kui segase teksti maha panin.
Nimelt selle hoova mis hoiab ratast nö. edasi-tagasi liikumas (auto sõidusuunda silmas pidades). Kere küljes olevat kinnitust pole veel murda proovinuda, aga selle kobaka mille külge piduriketas ja amort kinnituvad (sorry, ei tea õiget nime ja pean käte jalgadega selgeks tegema

Ma just ärkasin ja olen veel voodis

AR164 tagumise amodi vahetus
#12kui tahad mutrit pooleks keereta siis võta see kahe meetrine toru, kui aga tervelt lahti keerata siis anna talle pigem sooja.
AR164 tagumise amodi vahetus
#13puks ei lähe nässu kuumaga?
Tekis veel selline küimus seoses velgede vahetusega, et kas need ca 3mm kettad piduriketaste ja velgede vahel on vajalikud? miks nad vajalikud on? Ja kas nad peavadki ainult esimeste velgede vahel olema nagu nad olid mul nii doonoril kui tavamasinal.
Tekis veel selline küimus seoses velgede vahetusega, et kas need ca 3mm kettad piduriketaste ja velgede vahel on vajalikud? miks nad vajalikud on? Ja kas nad peavadki ainult esimeste velgede vahel olema nagu nad olid mul nii doonoril kui tavamasinal.
AR164 tagumise amodi vahetus
#14no kummipuks kardab kuuma jah... rääkisin puksist mis amordi vahel on metallist...
aga seda leota veidi...ja ma usun et tuleb väänates lahti... kuna see on üsna kõva polt seal...

Last edited by VML on 30 Jun 2008, 01:50, edited 1 time in total.
AR164 tagumise amodi vahetus
#15VML wrote:no kunnipuks kardab kuuma jah...

üle aegade hea näpukas...