Mootor teeb diisli häält

#16
ts wrote::shock:

a-la 10 sek... õli tuleb Sul paganama kaua üles :shock: (siin pole diagnostikaga midagi peale hakata)

nukkvõlli asendi andur aga otseloomulikult asetseb nukkvõlli vahetus läheduses :mrgreen: Kui ma nüüd väga ei eksi, siis rihmapoolses otsas ning tuleseina pool :roll:




mis ma siis tegma pean :?:

Mootor teeb diisli häält

#17
:roll:

vaheta aga õigeaegselt õli, kontrolli pidevalt õlitaset ja .... proovi harjuda



Tavaliselt on probleem tingitud sellest, et tõukurid jooksevad tühjaks ning klõp klõp kestab niikaua, kuni õlisurve üles jõuab (minu 155-l nt on see aeg umbes 2s käivitumisest)



üldjoontes peaks lõgin kaduma siis, kui õlisurve ületab 2Bar-i :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Mootor teeb diisli häält

#19
Eile lugesin ka kuskilt, et kui VARIAATOR teeb pidevalt diisli häält, siis tulebki ta koheselt väljavahetada. Huvitav, kui panna kasutatud peale? Või peab 100% uus olema? Pilot pakus koos vahetusega 5100.- eeku. Natuke karm :evil:



Ootan oma andurid ära, tulevad neljapäeval, vahetan ära, siis kohe kuulda ka , kas on siis Variaatoris viga

Mootor teeb diisli häält

#22
Ma võin küll mööda panna, kuid kas variaatori vahetus ei eelda ka hammasrihma eemaldamist/uuega asendamist? Sel juhul ei tundu Piloti hind nagu hull midagi..



Kusjuures inglise foorumitest olen lugenud "diisli häälega" sõitmisest täpselt vastupidist - et midagi hullu see kaasa ei toovat. Lihtsalt kentsakas hääl... go figure :roll:



Endal ka lagiseb hommikuti, nii umbes paar sekundit peale käivitust.

Mootor teeb diisli häält

#25
ega see diisli hääl mind ei häiri ja minekut pole ka mõjutanud...

häirib rohkem vilkuv pihusti tuli ja natuke lagastav pihusti, ning pidevalt tööle hakkav vent 8)





no hammasrihmast ei saa vist nagu oleneda see ,kuna eelmine reede vahetasin hammasrihma aga diisli häält teeb enne ja pärast rihma vahetust