156 Selespeed käigud ei lähe sisse

#1
Autoks siis 2000 aasta 2,0 TS 156. Eile hakkas sellist nalja tegema, et tagurpidi käik läheb alati ilusti sisse. Edasipidi käigud ei lähe. Mingi aeg õhtul sain edasipidi käigud sisse ja sain ilusti temaga tööjuurde ära sõita(20 km) hommikul hakkasin siis garaazi sõitma, et diagnosti teha. Edasipidi käigud jälle sisse ei läinud. Minu arvuti käigukasti kohta ei osanud midagi öelda. Enne auto välja lükkamist proovisin kas saan edaspidi käigud sisse. Esimese hooga ei läinud aga peale seda kui nõksutasin käigukangi edasi tagasi kiirelt siis mingi hetk läks jälle sisse. Kui käigud sisse saan siis mingeid anomaaliaid ei esine. Milles võib probleem olla?

156 Selespeed käigud ei lähe sisse

#3
:roll:



kui käigud ei lähe sisse ja veateadet samuti ei ole, siis kahtlustaks mingit mehhaanilist viga hürdaulikasüsteemi "alumises" pooles (ehk siis selles, mis tööd teeb)



esimese hooga pakuks õhumullikest mõnes torus (seega esmaselt proovi otsida leket solenoidi torustikust)



kirjelduse järgi on efekt sama, mis ükskõik millise teise süsteemi õhumulli puhul-> parimaks näiteks õhutamata pidurid (tallad tallad tallad kuni lõpuks võtab), roolivõim kipub samal põhjusel tegema "nõksakaid" (ehk siis rooli keerates toimetab võimendi esialgu väga kangelt, kui piisavalt kaua on pinges hoitud, siis hakkab järsku korralikult liikuma)
Tegelikult ma olen normaalne....

156 Selespeed käigud ei lähe sisse

#11
Ilmselt lohistangi uuel nädalal auto sinna. Umbes kuu aega tagasi sai tegelikult pilotist küsitud kasti kalibreerimisekohta kuna tundus, et liiga aeglaselt vahetab käike. Vastasid selle peale, et pole kunagi teinud ning hinda ka ei osanud öelda, pidavat minema tunnihinde alusel. Seetõttu jäi sinna minemine ka pooleli kuna ei tahtnud oma taskust nende koolitust kinni maksta.

156 Selespeed käigud ei lähe sisse

#12
Frequency wrote:Ilmselt lohistangi uuel nädalal auto sinna. Umbes kuu aega tagasi sai tegelikult pilotist küsitud kasti kalibreerimisekohta kuna tundus, et liiga aeglaselt vahetab käike. Vastasid selle peale, et pole kunagi teinud ning hinda ka ei osanud öelda, pidavat minema tunnihinde alusel. Seetõttu jäi sinna minemine ka pooleli kuna ei tahtnud oma taskust nende koolitust kinni maksta.


Siduri kalibreerimine maksab 295.-, ning kogemutest puudu pole. Aga pakun, et tegu ei ole kalibreerimises, muidu ükski käik ei läheks sisse.

156 Selespeed käigud ei lähe sisse

#13
Olen ise ka 100 protsenti kindel, et asi pole kalibreerimises. Lihtsalt et hiljem võiks selle ka ära teha, sellepärast küsisin.



EDIT:

Viga leiti siis üles ja selleks oli niiskus. Selesspeedi juhtmed olid vett saanud ning mingid pistikud jne märjad. Loo moraal siis selline, et alfaga tohib sõita ainult ilusa ilmaga :D

156 Selespeed käigud ei lähe sisse

#15
niiskus talvel ja sügisel (jaheda ilmaga) on alfa tavaline probleem. minu alfa GT -l kaovad pahatihti peale pesu esituled ära. pilotist läbi ja tuled jälle põlevad :lol: on ka ette tulnud probleeme käigukastiga. kevadel kadus käiguvahetus manuaalselt ära. alles oli vaid automaat ja aint edaspidi. paariks tunniks päikese kätte kuiava ja auto nagu uus :lol: