Tere!
kas keegi oskaks öelda kuidas saab paika nukk võllid ja hammasrihma??
autoks siis alfa 164 2,0 v6 turbo
otsisin küll foorumitest aga ei leidnud
hammas rihm ja nukk võllid
#2nati valest kohast ess uuri ve
? põhimõtteliselt on rihmaseibil märk-mis läeb seal rihmaseibi taga oleva teravikuga kokku ja siis on need nukkvõlli märgid mis ma sulle näitasin...ja siis ongi paigas... ja tegelikkuses on nukka fikseerimiseks ka metallist rakkised aga see suht liigne luksus...

hammas rihm ja nukk võllid
#4mnjaa
ega muffigi aru ei saanud
aga noh võtmed kätte ja lammutama eks näis mis pärast alles jääb:Dirw
ega muffigi aru ei saanud
aga noh võtmed kätte ja lammutama eks näis mis pärast alles jääb:Dirw
hammas rihm ja nukk võllid
#5põhimõtteliselt seletasin sulle üksikasjalikult ää selle teema... ja no ma elan siinsamas -seega saab aegajalt tulla ka nõu andma, ja mul olemas ka manuaali lõigud mis mu sõnu kinnitavad, kui usutavusega probleeme 
ja ka siin sinu autost juttu- http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1840

ja ka siin sinu autost juttu- http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1840
hammas rihm ja nukk võllid
#6Rihmapinguti purunemise tõttu nüüd ise sama probleemi juures.
Autoks AR 164 3.0v6 -91
Väntvõlli märgi leidsin üles aga nukkade omasi ei leia.
Äkki oskab keegi aidata.
Tänud ette
Autoks AR 164 3.0v6 -91
Väntvõlli märgi leidsin üles aga nukkade omasi ei leia.
Äkki oskab keegi aidata.
Tänud ette

hammas rihm ja nukk võllid
#7
hammas rihm ja nukk võllid
#10laurigt wrote:teema suht lukkus kuna pole seda mootorit enam...
Ja mis teised peavad topelt teema tegema kui abi vaja on?

hammas rihm ja nukk võllid
#11


hammas rihm ja nukk võllid
#12Tänud VML-ile
Rihma sain ilusti peale kuid ühe mootoripoole klapid on kõverad (moto klõbiseb hirmsasti).
Uus mootor garaazinurgas ootamas ning peab nüüd mõtlema kas vahetada kaaned või terve mootor välja. Viimane aga parasjagu jama varjant, sest kliima sai just täidetud ja tõenäoliselt peaks selle mootorivahetuse käigus uuesti tühjaks laskma.
Oskab keegi äkki öelda kas tagumine plokikaas tuleb maha kui mootor auto peal on?

Rihma sain ilusti peale kuid ühe mootoripoole klapid on kõverad (moto klõbiseb hirmsasti).
Uus mootor garaazinurgas ootamas ning peab nüüd mõtlema kas vahetada kaaned või terve mootor välja. Viimane aga parasjagu jama varjant, sest kliima sai just täidetud ja tõenäoliselt peaks selle mootorivahetuse käigus uuesti tühjaks laskma.
Oskab keegi äkki öelda kas tagumine plokikaas tuleb maha kui mootor auto peal on?
hammas rihm ja nukk võllid
#13
