K: GTV

#16
Seesama Aadu jah.

Ole konkreetsem palun :?: Mingeid põhjenndusi ehk?

Eks ta on esimeste aastate lapsevigadega pill ka. 1995 on uuema gen GTV kohta ikka suht vana aastaarv.



EDIT: Kas foorumis aktiivseid kasutajaid pole, kes omaks GTV-d ja sooviga nõu anda :oops: ?

K: GTV

#17
panen sis mõned pildid ka,kahjuks on need vanad aga ajavad ehk asja ära

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1



http://www.carrating.org/car.php?15285





eks ta natuke ikka erilisem on kui tavalised gtv d.

kahjuks ei ole sisust pilte hetkel muidu lasin kirsipunaselt mattmustale üle minnes keskkonsooli värvida,vahetasin kellad ära mis asuvad keskkonsoolis panin sinna turbo.air-fuel and temp,kütuse jäägi jaoks panin tule kuna põleva tulega saab sõita kusagil 80km. siis ei olnud see kell vajalik.

vahetatud veel turbo lõdvikud uute silicon hoside vastu,ning panin peale Walbro pumba,välimuselt lasin veljed uuesti värvida ning värviparandusi lasin teha.

tulemas veel kohe kohe rihmavahetus ja väntvõlli simmeri vahetus.need siis ongi kaks ainukest viga mis hetkel pead murravad kahjuks ainult pean tast loobuma sest otsustasin bike kasuks ja vaadates olemasolevate gtvde hindasid saan mina tast 95 kilo ...

Talvel on tõsiseid raskusi ta hoidmisega eelmine talv seisis kuivas garaazis oma-arust kuid siiski tekkis peale 3 nädalat seismist mootorile selline korrosiooni kiht et jube andis kevadel nühkida.Aga plaanis veel lähitulevikus sportwagon osta kui leian mõne kenakese.



tegemist gtv puhul on väga palju hoolitsust vajava autoga.....siis ta teenib sind hästi...ei kurda ega kehtse midagi.kütusekulu sain ka 2.0 v6 turbol 8,3 keskmiseks ainult kiitused sellele mudelile.kahe aasta jooksul olen vahetanud ainult rattalaagrid esimesed koos amortide ja parempoolse õõtshoova.2 näd tagasi sillakontrollis oli kõik korras nii et pole see veermik nii nõrk koht midagi kuigi kasutasin ligi üle poole aasta 40 kõrgusega rehve.



turboga pole midagi teinud üritasin rõhku tõsta aga pierburg valve astub niipalju vahele et 1,5 juures tekib fuel cut.hetkel sõidan 1,0 ja ülerõhk 1,2

kuuldavasti ei pidavat üle 280 hobuse esisild vastu pidama eriti hästi.Aga ma pole ka kindel.



plaan oli G28 peale panna aga jäi kahjuks see mõte pooleli.



otseselt polegi müüki teda paisanud teaksin et reaalselt müügiga turul võisteldes teiste GTVdega ma ei saaks ta eest nii palju õnneks jääb see isend sõprusringkonda.saab temaga ikka vahel minna veel teid silitama



talvel sõitmise soovitan ära unustada.. see auto ei ole selle jaoks.
Last edited by jannuhellu on 21 Aug 2008, 03:58, edited 7 times in total.

K: GTV

#18
nojah, kui saab 95kilo ta eest siis võid rahul olla. Reaalsuses jääb see summa kindlasi väiksem.

Tee see auto24 link korda.

Mis föön on TB-l kasutusel? Kui palju spaigib ja kui kõrget rõhku hoiab?

K: GTV

#20
kasparius wrote:Seesama Aadu jah.
Ole konkreetsem palun :?: Mingeid põhjenndusi ehk?
Eks ta on esimeste aastate lapsevigadega pill ka. 1995 on uuema gen GTV kohta ikka suht vana aastaarv.

EDIT: Kas foorumis aktiivseid kasutajaid pole, kes omaks GTV-d ja sooviga nõu anda :oops: ?


kui aus olla, siis ma ei mäleta väga täpselt. Käisin seal vägemlt 2 kuud tagasi. Midagi konkreetset nagu meeles ei ole, aga esmamulje jäi kesine. Esmamulje ongi tavaliselt see, mis kõige õigem on :) . Ma ei oska muud soovitada, kui et mine ja vaata üle, räägi diileritega ja uuri kuidas on. Samas ega nad ise tegelikult mitte kui midagi ei tea neist autodest mis neil seal on. Ajalugu ma pean silmas. Sai sellest juttu kah tehtud: neile tulevad autod rekkadega ja pannakse platsile maha, aianurgas veel putitavad mõnda õnnetumat varianti ja siis jäävad pillid uusi ja õnnelike omanike ootama.



(sorry kui seosetu veidi.. kaua magamata)

K: GTV

#21
Absoluutselt kõik auto24 GTV-d on Tartus müügis :(

Mis neid sinna huvitav kisub...

Vastus: Autopoed



EDIT: Sain siis käidud Pilotis ja kohatud kogemata väidetavalt Eesti Vabariigi korralikumat GTV-d. Küll 2,0ts, aga alfaspirit on täitsa juures.

Rool täpne, kere korralik, aga autol ka väga hoolas omanik.

Läbisõit 40tuh ja midagi km. Punane. See endine Neivelti oma.

Tõmmet on vähe :) Sai ka uuritud mis hinna eest auto omanikku vahetaks. Hirmutas ära veidi summa. Nii uusi on kolevähe muidugi.

Omanik laseb powerflexid installida. õige kah. Saab veel jäigemaks :twisted:



Ootan kevade ära...

K: GTV

#24
Anthrax wrote:Offtoppi ka hulka:
Sinu oma vö? :o
Mulle meeldivad need veljed seal all... on need originaalid? Pole nagu varem näinudki.


Drewsauto müüb selliseid velgi AR märk keskel olemas
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

K: GTV

#26
jannuhellu wrote:saan mina tast 95 kilo


Auto on kindlasti seda raha väärt, eriti enda jaoks, kuid vaevalt keegi on nõus makmsa oma taskust jannuhellu piiramatu armastuse ja hoolikuse oma GTV vastu eest :) Eriti präegustel ajadel.

K: GTV

#28
konkreetne isend paistab üsna apetiitne

tehnika kohta ei tea... aga armastuse ja hoolega saab nii mõnegist autost asja.



dr TS küta nüüd GTV kohta... kasparius on õigesse usku pöördumas!

K: GTV

#29
E.T. wrote:dr TS küta nüüd GTV kohta... kasparius on õigesse usku pöördumas!


:roll: Pole nagu ammu midagi kirjutanud küll jah (võtan 916 kavasse 8) ) :oops:



selle konkreetse sõiduki kohta aga ei julge miskit asjalikku öelda :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

K: GTV

#30
GTV -ga minul isiklikult ainult positiivsed kogemused. Auto valisin ise välja Saksamaalt ja sõitsin probleemivabalt 2000km Eestisse. Müüjaks oli armeenlane väikeses autopoes endisel Ida-Saksamaal. Suhtluskeeleks sai loomulikult rahvastevahelise suhtlemise keelena levinud vene keel. 18 kuu jooksul on kogukulu koos õlivahetustega maksma läinud 16352 krooni ehk ca 908 krooni/kuu.

Vahetatud ja ostetud on muuhulgas esimene õõtshoob 665.-; rooliots 650.-; esipiduri klotsid 515.-/tk.; mootori termostaat 673.-; tungraud 1083.-; tagarattalaager 1590.-/tk. NB! hinnad on ilma käibemaksuta. Lisaks õhukulu mõõtja 2593.-. Selle lasin vahetada aprillis ja enne viimast kiirendust Haapsalus süttis sissepritse tuli. Selgus, et jälle sama põhjus. Ilmselt nadi aeg ka sellest tingitud.!? Nüüd saan uue õhukulumõõtja garantii korras. Kokku olen GTV-ga läbinud umbes 20000 km.

Ühe autoga olen veel Saksamaalt tulnud. Koos abikaasaga tõime Magdeburgist 156 2.0 JTS Selespeedi aastast 2004. Väga töökindel auto. Lisaks ilus...

Enne olen pidanud Opel Asconat; BMW 325 TD-d; BMW 525i-d. Enam Alfadest ilmselt ei loobu.
cron