147 Twin Spark

#17
:roll:



kütame offtoppi :lol:



ja jah-> loodame siis, et Saab


Jeremy Clarkson wrote:The Saab has no cockometer because it doesn’t need one. You’ve deliberately gone your own way, deliberately bought something that isn’t a BMW or a Merc or an Audi. And in the process you’ve ended up with something that’s not only a little bit different, but also rather good.
Taustaks J.C. definitsioon
cockometer= a dial that shows how much of a penis you look as you drive from place to place.


:lol:





SRY4OT :oops:
Tegelikult ma olen normaalne....

147 Twin Spark

#18
sama seltskond on muidugi paigutanud pot saajate hulka arhitektid, kelleks meie sädeke juhtumisi ka on...

seega saab oleks one hundred % õige valik.



uuemad gm saabid paraku gm unifits käigus mõramärgi asendamise tulemisel kukepeaga saanud rootsi "kvaliteedi"...



_



nostalgitsedes

ei ole neid haigeid lehendusi enam kus süütepool ripub hädiselt radiaatori küljes ja esivedusel on pikiasetusega mootor, käigukastis motoriõli...



ja turbomoto puhul kolle kogub kõiksepealt mootori ette turbosse kõik gaasid (3cm kõrgemal sellest hõõguvast pallist on süütepool) ja siis kenasti peale pallikest läheb summuti kenasti paralleelselt kollega :D auto pära suunas TAGASI...





:)

147 Twin Spark

#20
käisin siis eile platsil ära.

Müügimees oli vägagi ebasõbralik jneü , ühesõnaga autoga ma sõita ei saanud. Seda pidin saama siis, kui olen sellele teinud päevase kindlustuse.

Stange oli eest keskelt alaosast praktiliselt pooleks (u 6cm ulatuses) ja kappott oli ka vahetatud, vähemasti värv oli tuhmim kui ülejäänud keres, istmed kuidagi räpakad. See konkreetne seal platsil olev auto, koosluses müüjaga, ei kutsund seda enam ostma, kuid masin iseenesest jäi ikkagi huvipakkuma, seda siis just puhtalt oma olemuselt ja välimuselt.

147 Twin Spark

#21
tiutots wrote:Müügimees oli vägagi ebasõbralik jneü , ühesõnaga autoga ma sõita ei saanud.


Siis ei ole seal platsil vahepeal midagi muutunud :roll:

kahjuks on muidugi 147 valik hetkel suht pisike





Kas siis 2,0 selespeed ei ole kohe mitte valikusse sobiv sõiduk :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

147 Twin Spark

#22
olen kah täheldanud Lasnamäel asuvate

autoplatside ehk autokomisjonipoodide

imelikult eemaletõrjuvat tõukejõudu

nad vist osalevad autode paigalseismise

maailmarekordi püstitamise võistlusel



seda kõike on võimaldanud neile

õigel hetkel mahamüüdud kolmetoaline korter

mille eest on kusagilt hangitud need eksponaadid

millede paigalseisu tummad tunnistajad oleme 8)

147 Twin Spark

#23
nii palju kui nüüd uurinud olen asja siis tegelikult 2,0 olekski see mida rohkem tahaks aga automaatkäigukasti nagu ei tahaks.



valikut suurt pole aga ikka pirtsutan ka veeel, kes oleks osand arvata, et see auto väljavalimine niii keeruline on :roll: :wink:



aga kuidas siis selise sõiduki ülalpidamise kulud ka tunduvad võrreldes teiste nn. rohkemkasutatavate mudelitega võrreldes?

147 Twin Spark

#24
tiutots wrote:nii palju kui nüüd uurinud olen asja siis tegelikult 2,0 olekski see mida rohkem tahaks aga automaatkäigukasti nagu ei tahaks.

aga kuidas siis selise sõiduki ülalpidamise kulud ka tunduvad võrreldes teiste nn. rohkemkasutatavate mudelitega võrreldes?


Selespeed EI OLE automaatkast :!: aga see on pikem teema :wink:



ülalpidamiskulud-> on sellised nagu on ... ehk siis sõltub eelmistest omanikest ning ka Sinust endast :wink:



Üldiselt ei ole olemas mingit "standard" kulupaketti, millega saaks autosid võrrelda



kõige muu osas saad vast pildi siit foorumist ning vähemkallutatud artiklitest

eestikeelsena-> http://www.autoleht.ee/node/437

ingliskeelsena-> http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 823792.ece

8)
Tegelikult ma olen normaalne....

147 Twin Spark

#25
aga sa pakud miskit?





Ja selle ülalpidamise all mõtsin ma seda, et kas osad on võrreldes teistega üldiselt kallimad või mitte




ts wrote: Siis ei ole seal platsil vahepeal midagi muutunud :roll:
kahjuks on muidugi 147 valik hetkel suht pisike


Kas siis 2,0 selespeed ei ole kohe mitte valikusse sobiv sõiduk :roll:
cron