147 Twin Spark
#17
kütame offtoppi

ja jah-> loodame siis, et Saab
Taustaks J.C. definitsioonJeremy Clarkson wrote:The Saab has no cockometer because it doesn’t need one. You’ve deliberately gone your own way, deliberately bought something that isn’t a BMW or a Merc or an Audi. And in the process you’ve ended up with something that’s not only a little bit different, but also rather good.
cockometer= a dial that shows how much of a penis you look as you drive from place to place.

SRY4OT

Tegelikult ma olen normaalne....
147 Twin Spark
#18sama seltskond on muidugi paigutanud pot saajate hulka arhitektid, kelleks meie sädeke juhtumisi ka on...
seega saab oleks one hundred % õige valik.
uuemad gm saabid paraku gm unifits käigus mõramärgi asendamise tulemisel kukepeaga saanud rootsi "kvaliteedi"...
_
nostalgitsedes
ei ole neid haigeid lehendusi enam kus süütepool ripub hädiselt radiaatori küljes ja esivedusel on pikiasetusega mootor, käigukastis motoriõli...
ja turbomoto puhul kolle kogub kõiksepealt mootori ette turbosse kõik gaasid (3cm kõrgemal sellest hõõguvast pallist on süütepool) ja siis kenasti peale pallikest läheb summuti kenasti paralleelselt kollega
auto pära suunas TAGASI...

seega saab oleks one hundred % õige valik.
uuemad gm saabid paraku gm unifits käigus mõramärgi asendamise tulemisel kukepeaga saanud rootsi "kvaliteedi"...
_
nostalgitsedes
ei ole neid haigeid lehendusi enam kus süütepool ripub hädiselt radiaatori küljes ja esivedusel on pikiasetusega mootor, käigukastis motoriõli...
ja turbomoto puhul kolle kogub kõiksepealt mootori ette turbosse kõik gaasid (3cm kõrgemal sellest hõõguvast pallist on süütepool) ja siis kenasti peale pallikest läheb summuti kenasti paralleelselt kollega


147 Twin Spark
#20käisin siis eile platsil ära.
Müügimees oli vägagi ebasõbralik jneü , ühesõnaga autoga ma sõita ei saanud. Seda pidin saama siis, kui olen sellele teinud päevase kindlustuse.
Stange oli eest keskelt alaosast praktiliselt pooleks (u 6cm ulatuses) ja kappott oli ka vahetatud, vähemasti värv oli tuhmim kui ülejäänud keres, istmed kuidagi räpakad. See konkreetne seal platsil olev auto, koosluses müüjaga, ei kutsund seda enam ostma, kuid masin iseenesest jäi ikkagi huvipakkuma, seda siis just puhtalt oma olemuselt ja välimuselt.
Müügimees oli vägagi ebasõbralik jneü , ühesõnaga autoga ma sõita ei saanud. Seda pidin saama siis, kui olen sellele teinud päevase kindlustuse.
Stange oli eest keskelt alaosast praktiliselt pooleks (u 6cm ulatuses) ja kappott oli ka vahetatud, vähemasti värv oli tuhmim kui ülejäänud keres, istmed kuidagi räpakad. See konkreetne seal platsil olev auto, koosluses müüjaga, ei kutsund seda enam ostma, kuid masin iseenesest jäi ikkagi huvipakkuma, seda siis just puhtalt oma olemuselt ja välimuselt.
147 Twin Spark
#21tiutots wrote:Müügimees oli vägagi ebasõbralik jneü , ühesõnaga autoga ma sõita ei saanud.
Siis ei ole seal platsil vahepeal midagi muutunud

kahjuks on muidugi 147 valik hetkel suht pisike
Kas siis 2,0 selespeed ei ole kohe mitte valikusse sobiv sõiduk

Tegelikult ma olen normaalne....
147 Twin Spark
#22olen kah täheldanud Lasnamäel asuvate
autoplatside ehk autokomisjonipoodide
imelikult eemaletõrjuvat tõukejõudu
nad vist osalevad autode paigalseismise
maailmarekordi püstitamise võistlusel
seda kõike on võimaldanud neile
õigel hetkel mahamüüdud kolmetoaline korter
mille eest on kusagilt hangitud need eksponaadid
millede paigalseisu tummad tunnistajad oleme
autoplatside ehk autokomisjonipoodide
imelikult eemaletõrjuvat tõukejõudu
nad vist osalevad autode paigalseismise
maailmarekordi püstitamise võistlusel
seda kõike on võimaldanud neile
õigel hetkel mahamüüdud kolmetoaline korter
mille eest on kusagilt hangitud need eksponaadid
millede paigalseisu tummad tunnistajad oleme

147 Twin Spark
#23nii palju kui nüüd uurinud olen asja siis tegelikult 2,0 olekski see mida rohkem tahaks aga automaatkäigukasti nagu ei tahaks.
valikut suurt pole aga ikka pirtsutan ka veeel, kes oleks osand arvata, et see auto väljavalimine niii keeruline on

aga kuidas siis selise sõiduki ülalpidamise kulud ka tunduvad võrreldes teiste nn. rohkemkasutatavate mudelitega võrreldes?
valikut suurt pole aga ikka pirtsutan ka veeel, kes oleks osand arvata, et see auto väljavalimine niii keeruline on


aga kuidas siis selise sõiduki ülalpidamise kulud ka tunduvad võrreldes teiste nn. rohkemkasutatavate mudelitega võrreldes?
147 Twin Spark
#24tiutots wrote:nii palju kui nüüd uurinud olen asja siis tegelikult 2,0 olekski see mida rohkem tahaks aga automaatkäigukasti nagu ei tahaks.
aga kuidas siis selise sõiduki ülalpidamise kulud ka tunduvad võrreldes teiste nn. rohkemkasutatavate mudelitega võrreldes?
Selespeed EI OLE automaatkast


ülalpidamiskulud-> on sellised nagu on ... ehk siis sõltub eelmistest omanikest ning ka Sinust endast

Üldiselt ei ole olemas mingit "standard" kulupaketti, millega saaks autosid võrrelda
kõige muu osas saad vast pildi siit foorumist ning vähemkallutatud artiklitest
eestikeelsena-> http://www.autoleht.ee/node/437
ingliskeelsena-> http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 823792.ece

Tegelikult ma olen normaalne....
147 Twin Spark
#25aga sa pakud miskit?
Ja selle ülalpidamise all mõtsin ma seda, et kas osad on võrreldes teistega üldiselt kallimad või mitte
Ja selle ülalpidamise all mõtsin ma seda, et kas osad on võrreldes teistega üldiselt kallimad või mitte
ts wrote: Siis ei ole seal platsil vahepeal midagi muutunud![]()
kahjuks on muidugi 147 valik hetkel suht pisike
Kas siis 2,0 selespeed ei ole kohe mitte valikusse sobiv sõiduk
147 Twin Spark
#26paksuks küll
aga see sõltub teie võimalustest
pisut teistmoodi kerega 147
kuumaks, koos kindlustustega on ~4500eek-i
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
teistsugune 2 liitrine mootor, ka nats võimsam
natuke pikem pagass, kuigi sama väike
sisu on sama
ja vbl ka "nats" paremas seisukorras
.... solkisime teemat

pisut teistmoodi kerega 147
kuumaks, koos kindlustustega on ~4500eek-i
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
teistsugune 2 liitrine mootor, ka nats võimsam

natuke pikem pagass, kuigi sama väike

sisu on sama
ja vbl ka "nats" paremas seisukorras
.... solkisime teemat

147 Twin Spark
#28tiutots wrote:ga kas keegi on kokkupuutunud selle masinaga
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
kuna autor on oma viimast posti muutnud

Mina ei ole

pildilt aga esimese hooga midagi hirmutavat küll ei paista

P.S. ma ei saa aru, mis värk nende hooldusraamatutega on ? Mis pagana pärast inimesed neid kaasa ei taha anda

Tegelikult ma olen normaalne....
147 Twin Spark
#29nu see masinast jääb vaid 100 000 puudu

spark wrote:paksuks küllaga see sõltub teie võimalustest
pisut teistmoodi kerega 147
kuumaks, koos kindlustustega on ~4500eek-i
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
teistsugune 2 liitrine mootor, ka nats võimsam![]()
natuke pikem pagass, kuigi sama väike![]()
sisu on sama
ja vbl ka "nats" paremas seisukorras
.... solkisime teemat
147 Twin Spark
#30alla 2,0 bensukad on imo kõik "poolkõvad". Vähemalt enne MiTo-t
1,6 147 pole pooltki seda mis on 2.0.

1,6 147 pole pooltki seda mis on 2.0.
a.k.a Anthrax