M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#1
Aasta 1994

Ls. 230 000KM (hooldusraamat)

Ülevaatus kuni 11.08



Lisad: Sinine veluursisu, 2x el.ak, kesklukk puldiga,el.peeglid, el.luuk, toonklaasid,sportsummuti,16'' AllTech valuveljed+Pirelli P7000, 2 generatsiooni gaasiseade.



Kere on 100% korralik ning roostet pole! Tuled ja klaasid 100% terved. Korralik vedrustus: kõik puksid,amordid,vedrud vahetatud. Terve summuti vahetatud. Uus lambda andur jA katalüsaator. Uued küünlad. Vahetatud õli ja kõik vedelikud.





Hind 35 000 eek!!!.



HIND POLE KIVIST! :wink:


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Last edited by Lancist on 14 Sep 2008, 15:48, edited 12 times in total.

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#2
Oleksin väga huvitatud kommentaaridest selle auto kohta, neilt kes seda on näinud. On tal ka varasemat ajalugu Eestis? Et tea kas tasub üldse Tartu vatama minna. Eriti pelgan seda gaasi teemat ja seda, et seda mootorit juba lapitud nagu siit kuskilt mõni aeg tagasi lugesin.



Otsin siis oma esimest Alfat, mis sobiks igapäevaliikluseks ja ei tahaks kohe pange panna. Kui kellegil teisel miskit head on võib mulle ka otse pakkumise teha (hind kuni 35k ja manuaal). Tänud ette igasuguse info eest.

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#4
Olen näinud seda autot mõnda aega öösiti seismas peugoti esinudse parklas, Tartu vangla vastas. Tõsi, see oli umbes kuu aega tagasi. Sõidan sealt igapäevaselt mööda. . Käisin öösel ka salajas piilumas :oops: (öine töö + tööauto + liiga palju vaba aega), täitsa korralik tundus teine. Ütleme nii, et auto visuaalne seisukord tegi mind kadedaks.

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#6
:roll: no viga tuleneb gaasi ja bensiini vahest-vahe küll väike aga siiski on-nimelt gaasiga ei tööta mootor seda kilometraaši nagu bensiiniga... selles suhtes see väike miinuse pool-väike aga siiski.. samas see 2,0 nord ei ole nii jube asi remontida miskit-selle mootori hinna eest saad v6 isendil hammasrihma vahetatud :lol: ja no kehv omanik kahjustab rohkem kui gaas... seega ei tea kunagi, mida ostad... kui ta just otse tehase liinilt pole tuld... kisub suht offtop... aga tahtsin öelda lihtsalt et 2,0 nord on oma hinda väärt... 8)



ps-teadlikult või vähem teadlikult loeb iga inimene rahakotis oma sente ja kroone... ka neid, mis tulenevad kütte kulust... :roll:

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#7
VML wrote::roll: no viga tuleneb gaasi ja bensiini vahest-vahe küll väike aga siiski on-nimelt gaasiga ei tööta mootor seda kilometraaši nagu bensiiniga...


Tean sel alal häid spetsialiste ja see eluiga küsimus on siiamaani lahti, st pole konkreetselt kusagil öeldud et säästab mootorit või vastupidi et saastab :) nii et eriti seda uskuma ei hakka. Samas sõidetakse nagunii alati bensiiniga ka, et soojaks lasta jne jne.

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#8
Kõik te virisejad, kes arvavad, et gaasiseadmel ei ole mingit mõtet arvutage vähe (gaasiseadme paigaldus ~19k):

http://www.reolagaas.ee/?id=63



Kui sa sõidad kasvõi oma 25k aastas, siis gaasisüsteem tasub ära 17 kuuga ja alates sellest hetkest sa säästad reaalselt raha. Jah, 19k korraa välja käia on üpris kallis, kuid iga kuu säästad selle pealt raha!

Posti mõtteks ei olnud kedagi sundida/moosida sõitma gaasiga, lihtsalt enda mõtteavaldus!

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#9
Nii käisin seda autot vaatamas. Päris okei muidu aga sidur võtab nagu väga-väga ülevalt. Nii, et see viis vähemalt proovisõidu ajaks igasuguse sõidurõõmu. Samas sidur ei libisenud, kui vaikse hoo pealt 5. käigu panin, siis tahhokas tõusis ikka kiirendusega võrdeliselt.

Kas keegi oskab öelda, on näiteks võimalus, et asi on siduri reguleerimises või on sidur ikka kulunud? Ja kas keegi teb miskit paika Tartus, mis oleks selle siduri osas pädev hinnangut andma.



Teine paha asi jäi ka silma, nimelt Airbagi tulukest ei naäinud kuskil armatuuris, kujutan ette, et see peaks ikka igal AIR-bagiga autol, isegi AR-il olema.

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#10
sidur võtab ulevalt jah,kuid isegi pedal oli mul kunagi ümerehitatud,mul sidur võttis täitsa alt varem (sama nagu mul Thema'l oli). See vahejupp mis on pedali ja silindri vahel on mul pikendatud ja seda saab alati reguleerida. sidurivahetusse lähemal ajal ei usu üldse,sest ta oli vahetatud umbes 20-30 tuhat km tagasi.



ma ei tea kust kasvavad mõndadel käed,aga ma vahetasin 164 TS siduri oma sõbrale ühe päevaga,ja midagi keerulist ma seal ei näinud.

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#11
mis ülevalt võtmisse puutub-> kui sidur sõidul märku ei anna, siis pole suurt midagi karta (minu 164 sidur võtab näiteks üsna alt ja väga lühikeselt kuna lisasin hoova ja kolvi vahele natuke pikema "pulga"... tundub mugavam... eks see rohkem harjutamise asi on)



-------------------------------------------------------------------------------



Gaasi puhul mootori mitterikkumine-> kui lähed ja ostad omale uue auto ja paned sinna gaasiseadme peale, siis tehasegarantii ei kehti juhul, kui tehas ei ole ette näinud gaasi kasutamist.



Lisaks tasub vaadata korraks gaasi ja bensiini kütteväärtust; põlemistemperatuuri; gaasi ja bensiiniaurude levimiskiirust; süttmiseks vajalikku kontsentratsiooni jms... ehk siis elementaarseid füüsikalis/keemilisi erinevusi...



Ja muuseas-> gaasi hind ei jää selliseks, nagu see praegu on (ei tasu unustada autogaasi aktsiisi, mida bensiiniga võrreldes veel peaaegu polegi-> Ka Eestis kehtib alates 1. maist Euroopa Liidus kehtestatud aktsiisimaks 100 EUR/t. Kuni aastani 2009 -> nagu juba kuulda on, siis minnakse sellega uutele kõrgustele :roll: )

-------------------------------------------------------------------------------



Airbäg'i tuluke on armatuuris kõige vasakul ning koosneb kahest pirnist ja peab igal süüte keeramisel kaheks-kolmeks sekundiks süttima-> kui see ei sütti, siis on 99% tõenäosusega kas pirnid välja keeratud või kogu süsteem maha monteeritud. Tõsi küll-> seda vaid juhul, kui tegemist on airbagiga varustatud mudeliga (vahel on rooli vahetusega tõstetud lihtsalt bäägiga rool peale). Kuna sisupilti ei ole siis ei julge kindlalt väita, et sellel autol üldse airbag olema peaks (164 plankversioonid olid osaliselt ilma bäägideta)-> samas ega airbag ei ole ka asi mille pärast auto ostmata jätta (minul ei ole seda näiteks kunagi vaja läinud-> loodetavasti ei lähegi)

P.S. 155-l ei ole airbagi tulukest armatuuris olemaski :wink: samuti ei olnud IMHO seda ka enne FL-i 164 juures (tõsi küll bäägiga varustati vaid US versioonid)





EDIT: Teema teist korda juba korrastatud-> proovime tsiviilseks jääda :lol:
Last edited by ts on 12 Sep 2008, 17:44, edited 1 time in total.
Tegelikult ma olen normaalne....

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#12
Mehed, no kommon, 10+ aastase auto ost on selline russian ruletka, et sellist sümptoomi (mis osutus normiks, st lühike pedaali käik, kus ta võtab kas all või ülevak saab reguleerida maitse järgi nagu mina aru sain) võiks veidi rahulikumalt vastu võtta, eriti kui omanik räägib sellest et sidur pole 100tkm läbisõiduga :) Ei põle lamp :) noh peamine et näha et auto on hästi hoitud minu meelest, kui osta põlevate lambidega mis esimese nurga tagal hakkab kohe lagunema :roll: Ma arvan et ostja võiks huvi korral paar 164t ülevaadata vahel, et üldmuljet saada ka. Sellises eas olev hästi hoitud Alfa on suht haruldane värk. Eesti on alfadele nö viimane piir, edasi vaid siinsamas maale, põllurallile. Nii et :lol:

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#13
See on kena ja korralik auto tõesti aga minust jääb ta ostmata, kuna ei usalda seda gaasivärki jah, millest tingitult minu arvates ikkagi heitgaasid (mõõdetud) paigast ära ja erksust ka tunde järgi vähem. Omanik, ütles, et tal ostja pmst selle hinnaga olemas ja misiki kuu aja pärast saavat nad diili ära teha. Nii, et ärge muretsege.



Sisu näeb sellest kuulutusest.



http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a8148535cd

M: Alfa Romeo 164 2,0TS Bens+GAAS! UUSHIND: 35 000- (LUKKU)

#14
Kruus wrote:See on kena ja korralik auto tõesti aga minust jääb ta ostmata, kuna ei usalda seda gaasivärki jah, millest tingitult minu arvates ikkagi heitgaasid (mõõdetud) paigast ära ja erksust ka tunde järgi vähem. Omanik, ütles, et tal ostja pmst selle hinnaga olemas ja misiki kuu aja pärast saavat nad diili ära teha. Nii, et ärge muretsege.

Sisu näeb sellest kuulutusest.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... a8148535cd


Ütle mulle kallis mees, kuidas on võimalik, et keskkonda vähem saastav kütus tekitab rohkem heitgaase? Erksust on loomulikult vähem, kuid gaasinupp ei ole nii väga kaugel, et ei suudaks ümberlülituda bensiinile ja rallitada!

Üliheast pakkumisest jäid ilma muideks!
cron