appdeit elektriskeemi baasil:
Sinu 166 kasutab odomeetri lugemiseks tõenäoliselt Motorola moodulit, mis on loodud korrektuuri võimalusega-> seega on kaks võimalust:
1: moodul on vahetatud ning edasi kruvitud (kui tegemist on autoga, mida uuenda elektrivead kibutasid)
2: armatuuris on "pisike" elektrikala sees (keegi suure pädevusega inime on kunagi pirnivahetuse vms-ga hoogu läinud) ning süüdet sisse keerates hoidsid all selleks otstarbeks üldse mitte ettenähtud nuppu (sellisel juhul on olemas võimalus, et spido klemmid lühistuvad vales kombinatsioonis ning mälule tehakse reset)
Miskipärast eeldasin siiani, et 166 kasutab kontaktklemme (nagu nt 156).
Kontaktklemmide puhul jääb muudetud läbisõit mällu alles, Motorola poolt loodud mälupõhine süsteem aga tõesti võimaldab odomeetrit korrigeerida suvalisel ajal suvalises suunas (ametlikuks põhjenduseks on olukord, kus plokk läheb vahetusse aga andmed peavad alles jääma)
Niipalju, kui suutsin leida (aru saada) on 166-l paraleelselt kasutusel kaks plokki-> mälupõhist kasutatakse naviga variantide puhul (kuna navi loeb paraleelselt) ning kontaktklemmide süsteemi ilma SatNav'ita variantidel
P.S. kui Sulle meenub, et süüdet keerates vajutasid nuppu, mida ei oleks olnud vaja vajutada, siis ... ära ütle, mis nupp see oli

inimestel on loll komme kohe katsetada
P.P.S. otsi mõni professionaalne kerija kuskilt ja ütle, et tahad läbisõitu tagasi saada-> kuna sama moodulit kasutavad ka teised premium klassi sõidukid, siis on kohalikel teenusepakkujatel kindlasti sobiv aparatuur olemas
EDIT: premium-executive klassi sõidukid, mis seda süsteemi kasutavad on peaaegu eradnitult Eesti järelturu maiuspalad

Tegelikult ma olen normaalne....