Alfa Spider 83

#2
alghinna võix ju avalikustada



pildilt vaatab vastu väga armetu autolaadne

tegelane 8)



või siis las roostetab ja laguneb edasi



kindlasti leidub keegi, kes õiglase hinna korral

hakkab taastamisega tegelema



sinule jääb lisaks rahale, veel ka au olla mainitud

auto taastamisaruandes



ehk lihtsamalt öeldes

peenraha eest ainulaadne võimalus

sattuda ajaloo allikatesse 8)

Alfa Spider 83

#3
pole päris kindel kas ma just sellise asjaga tahaks ajalukku minna seda enam et minu nimi seal juba mitme muu asjaga sees on!

saksast saaks sellises korras 2 l mootoriga ca4000 eur pluss toomine ja arvestades seda et veel 2 aastat tagasi sai neid veel 1000 euriga siis hinnatõus on kiire.Paari aastaga ta ei roosteta veel kusagile ja siis on hind juba veel 2-3 korda tõusnud.Believe me-ma kogun vanu Jaguare nii et tuttav värk see hinnatõus!

Alfa Spider 83

#5
no nägite ju 19 aug. rajapäeval ka seda autot-ei olnud nii hullu midagi ju:

oleneb ostjast -kes tahab saab kohe sõitma hakata ja kes tahab see remondib.

ja ma ei tea kus te seda roostet näete aga kere küljes küll pole!

muid värvijamasid on küll aga roostet mitte

Alfa Spider 83

#7
MorzokMan wrote:ega kedagi aga lihtsalt kole oleks näha, kui see Duetto läeks sama teed http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... light=gtv6


Sa ikka pead onju...



iga kord käib südamest kurb plõks läbi, kui neid pilte vaatan :cry:

---------------------------------------------------------------------------------

mis õige aja ootamisse puutub-> kahtlemata maksab see Spider viie aasta pärast palju rohkem kui praegu...



... kui see just kuhugi õuenurka ei jää :roll:

---------------------------------------------------------------------------------

ei tasu teps mitte unustada, et III Spider ei ole üliharuldane auto ning samamoodi ei tasu unustada, et 90% allesolevatest Spideritest on ülihästi hoitud (seega tõenäosus, et keegi hakkab kunagi kohutava raha eest ostma rondistunud 3 põlve "kummihuult" on ülimalt väike-> lihtsalt taastamine läheb iga seistud aastaga aina kulukamaks)



Seega pead investeeringu säilitamiseks hoidma seda autot pidevalt liikumisvõimelisena... soovitatav on seda hoida ka rooste eest, ning roostetama kippuvad kroomdetailid puhtaks teha ja ära katta (need maksavad paganama palju ning ülekroomimine ei ole võimalik, kui juba augud see on)



P.S. Duetto on kasutusel vaid I ja II põlve boattail'i ja fastback'i juures (III ja IV põlv on pelgalt Spiderid, nagu ka 101, 916 ning 939 seeria), uuesti tuleb Duetto kasutusele 2010(?) Spideri juures
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Spider 83

#8
katus on 5+ aga esimese ääre liist on roostetanud.Ei maksa tellides palju õnneks.Käigukastis oleks vaja vahetada sünkronisaatorid aga kui väga kiireid käiguvahetusi ei tee siis saab veel ilma raginata vahetada.Peale 2 aastat seismist ei põle tuled.Suunakad ja muud on korras aga tuledel õhtal kas lüliti või isegi ainult kaitse.2 a tagasi kui Shveitsist tuli siis ülevaatusel oli ainuke märkus et tulekustuti puudus.Ülevaataja arvas et uus auto sest roostet oli null ja üldse põhjaalune oli nagu poleks kunagi sõitnud.nüüd pole vaadanud aga ega ta palju hullemaks pole vast läinud.









MÜÜDUD!