Räägime Alfadest - 155 ning 164
#17Heh 
nüüdseks on kahe aasta jooksul 25k investeeritud, ostuhind oli 21 vist
Viimasest korrast nüüd siis selgus, et ainsaks veaks on segane lamda
Autol ka uus esiklaas, täielikult kolina ja logina vaba veermik jpm.
Kui õige aeg käes siis tuleb ka müügi teemase vastav kuulutus,
nimelt on aeg 75 korralikumalt käsile võtta

nüüdseks on kahe aasta jooksul 25k investeeritud, ostuhind oli 21 vist

Viimasest korrast nüüd siis selgus, et ainsaks veaks on segane lamda
Autol ka uus esiklaas, täielikult kolina ja logina vaba veermik jpm.
Kui õige aeg käes siis tuleb ka müügi teemase vastav kuulutus,
nimelt on aeg 75 korralikumalt käsile võtta

155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Räägime Alfadest - 155 ning 164
#19Teeme tõsiselt kriitilise pilguga üle käidud ja asjatud kommentaarid eemaldatud.
Soovin omalt poolt tarku otsuseid teema algatajale ja loodame peagi näha omade seltsis uut entusiasti!
Soovin omalt poolt tarku otsuseid teema algatajale ja loodame peagi näha omade seltsis uut entusiasti!
Räägime Alfadest - 155 ning 164
#20Auto ostmine võtab liiga kaua aega. Ilmselgelt ostetakse volvo.
okei, fleim off. Räägime asjast.
Sa elus oled mõnda autot pidanud mis hooldamist vajab ? st kas sa tead, mis on auto hooldamine ja kuidas seda õigest tehakse ?
e
- oled pidev külaline pilotis ja lased asjad korda teha
või
- oskad/julged ise käe külge panna.
Sõltumata sellest, kui tubli on pilot motors su varuosadega varustamisel (usu mind nad on väga tublid) siis siiski sa pead mõistma, et reeglina 14 päeva on kiire aeg, ning 2 kuud on ka okei...
ma rõhutan, tegu ei ole volvo või mersuga, millele lähed võtad lambist kataloogi ja loobid sealt 3 osapoolte jupid ning mõnuled. Kui mul ei oleks nii palju häid ja kannatlikke sõpru eesti varuosade müüjate juures, kes on võtnud vaevaks mulle katalooge anda, aidata lapata... ma oleks ammu surnud...
ole valmis selleks, et sa ostad auto 25000 eeki eest ning peale seda saad teada, et sul tuleb vahetada rihmad rullikud, nukaregulaator, gene, mõned andurid, paigata mõned releed... ning seda teha lastes on arve märkamatult isegi sõbrahindadega kruvinud end teisele poole 20 -t tuhandet.
Kui sa sõidad eestis ja tallinnas, siis rahulikult võid kohe osta 2 komplekti õõtsaharke autole, amordid, kondid. Vedrustuse osad hävinevad tallinna tänavatel. Mingi hetk on kindlasti vaja tagumised õõtsa puksid või laagrid (kuidas keegi neid kutsub) vahetdada. See on suht kulukas lugu, (näed sellest, et tagumine ots on lääpas nagu bmw-l)
no ja neid on veel ja veel ja veel. Kuskil on teema TS i praeguse 155 kohta, mis oli ennem minu jagu, ning sinna ma panin kirja kuidas ja kuhu ma 155 peale raha asetasin. Loe mõtle.
Kui sa ikka veel oled nõus alfat otsma, siis igati teretulnud. Mida aga ma kindlasti värskete alfaomanike juures kurbusega näen on fakt, et nad ei ole kaine peaga asja suhtunud ning ostnud auto hinna järgi, ning arvatavasti veel seepärast, et naisele värv meeldis.
Kindlasti on viimane lollus, mida sa võid peale eelnevat juttu teha, osta auto, avastada, et see ongi nässus ning siis sõprade seas head Alfatuult kurta - et raisk on ikka ziguli, launeb, pask jne ... Õudselt ajab närvi selline suhtumine.
veelkord puust ja punaseks:
SA OSTAD ENDALE VASTIKULT KAPRIISE AUTO, MIDA ON ODAV OSTA AGA MILLEL ON VÄGA KALLID ÜLEVALPIDAMISE KULUD
... aga mis on parim auto sellel päeval, kui ta korras on ...
okei, fleim off. Räägime asjast.
Sa elus oled mõnda autot pidanud mis hooldamist vajab ? st kas sa tead, mis on auto hooldamine ja kuidas seda õigest tehakse ?
e
- oled pidev külaline pilotis ja lased asjad korda teha
või
- oskad/julged ise käe külge panna.
Sõltumata sellest, kui tubli on pilot motors su varuosadega varustamisel (usu mind nad on väga tublid) siis siiski sa pead mõistma, et reeglina 14 päeva on kiire aeg, ning 2 kuud on ka okei...
ma rõhutan, tegu ei ole volvo või mersuga, millele lähed võtad lambist kataloogi ja loobid sealt 3 osapoolte jupid ning mõnuled. Kui mul ei oleks nii palju häid ja kannatlikke sõpru eesti varuosade müüjate juures, kes on võtnud vaevaks mulle katalooge anda, aidata lapata... ma oleks ammu surnud...
ole valmis selleks, et sa ostad auto 25000 eeki eest ning peale seda saad teada, et sul tuleb vahetada rihmad rullikud, nukaregulaator, gene, mõned andurid, paigata mõned releed... ning seda teha lastes on arve märkamatult isegi sõbrahindadega kruvinud end teisele poole 20 -t tuhandet.
Kui sa sõidad eestis ja tallinnas, siis rahulikult võid kohe osta 2 komplekti õõtsaharke autole, amordid, kondid. Vedrustuse osad hävinevad tallinna tänavatel. Mingi hetk on kindlasti vaja tagumised õõtsa puksid või laagrid (kuidas keegi neid kutsub) vahetdada. See on suht kulukas lugu, (näed sellest, et tagumine ots on lääpas nagu bmw-l)
no ja neid on veel ja veel ja veel. Kuskil on teema TS i praeguse 155 kohta, mis oli ennem minu jagu, ning sinna ma panin kirja kuidas ja kuhu ma 155 peale raha asetasin. Loe mõtle.
Kui sa ikka veel oled nõus alfat otsma, siis igati teretulnud. Mida aga ma kindlasti värskete alfaomanike juures kurbusega näen on fakt, et nad ei ole kaine peaga asja suhtunud ning ostnud auto hinna järgi, ning arvatavasti veel seepärast, et naisele värv meeldis.
Kindlasti on viimane lollus, mida sa võid peale eelnevat juttu teha, osta auto, avastada, et see ongi nässus ning siis sõprade seas head Alfatuult kurta - et raisk on ikka ziguli, launeb, pask jne ... Õudselt ajab närvi selline suhtumine.
veelkord puust ja punaseks:
SA OSTAD ENDALE VASTIKULT KAPRIISE AUTO, MIDA ON ODAV OSTA AGA MILLEL ON VÄGA KALLID ÜLEVALPIDAMISE KULUD
... aga mis on parim auto sellel päeval, kui ta korras on ...
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.
Räägime Alfadest - 155 ning 164
#22õigus ta ole,minu esimene auto oli alfa ja selleks ta jääb,olen nõus raha alla panema ja nautima seda võlu mida alfa pakkud selle raha eest 

Räägime Alfadest - 155 ning 164
#23K.Kotkas wrote:...Kuskil on teema TS i praeguse 155 kohta, mis oli ennem minu jagu, ning sinna ma panin kirja kuidas ja kuhu ma 155 peale raha asetasin. Loe mõtle. ...



aga muidu on kuradimase hää auto (lihtsalt natuke neetud


Tegelikult ma olen normaalne....
Räägime Alfadest - 155 ning 164
#24Kotkasel on õigus
lihtne ja selge jutt
võibolla on minul vedanud
sest pole veel pidanud pettuma alfades
kõik vead olen ise põhjustanud
ja ise ka maksan
odav see kahjuks pole
lihtne ja selge jutt
võibolla on minul vedanud
sest pole veel pidanud pettuma alfades
kõik vead olen ise põhjustanud
ja ise ka maksan
odav see kahjuks pole

Räägime Alfadest - 155 ning 164
#2533 on hea odav.
odavad jupid, lihtne remontida.
esiamordid on kuidagi kallid, aga mitu korda sa neid ikka ostma pead.
käikaril sünkrod läbi... pole probleemi, mags oskab.
ja on kah alfa.
v.a. 16V mootorijupid (mis mul muidugi "sattus" olema).
odavad jupid, lihtne remontida.
esiamordid on kuidagi kallid, aga mitu korda sa neid ikka ostma pead.
käikaril sünkrod läbi... pole probleemi, mags oskab.
ja on kah alfa.
v.a. 16V mootorijupid (mis mul muidugi "sattus" olema).
Räägime Alfadest - 155 ning 164
#26Odav 33 - loe prügikast. Vaadates lääne poole algab korraliku isendi hind hetkel 2000EUROst, kuna tegemist vana mudeliga mida suudab ülal pidada vaid tõeline asjatundja seega võib arvata et kes näeb vaeva auto hoidmisega küsib ka korraliku hinda. Mina ostaks sellises eas vist 164. Kõva kere, plastikud ei virise meie ülisiledatel autobaanidel (tere, 155
), ülikorralik ja kvaliteetne kokkupanek sellel mudelil. Vaadakem meie maavendade peale, 164 seal väga popp - kannatab vaikselt ja ei nutta
155 muidu väga hea masin, sportlik ja terav, mida saab mõistliku raha eest rinkaks tuunida ja kvaliteet, va see virisev salong samuti väga hea, eriti ei roosteta jne. 155s aga on tunda et see on FIATi peal ehitatud, kes korda bravo/marea autodega sõita sai tunneb kohe selle kõrge KAMAZ-moodi paigutatud iste-rool-pedaalid kombinatsiooni järgi FIATi toodangut ära
156 10a vanuses võrreldes 155ga nagu ühekordne fotokas, selline mulje jääb.


155 muidu väga hea masin, sportlik ja terav, mida saab mõistliku raha eest rinkaks tuunida ja kvaliteet, va see virisev salong samuti väga hea, eriti ei roosteta jne. 155s aga on tunda et see on FIATi peal ehitatud, kes korda bravo/marea autodega sõita sai tunneb kohe selle kõrge KAMAZ-moodi paigutatud iste-rool-pedaalid kombinatsiooni järgi FIATi toodangut ära

Räägime Alfadest - 155 ning 164
#27jah, eks ma üldiselt rääkisingi 33-st millele pole kerevahetust vaja teha.
mul on kah üks räige peldik 33... odav oli ka.
point: 33 hammasrihma pingutusrull ei maksa 2000, selle pingutusmehanism ei leki õli ja ei maksa 4000 (vms), roolilatt ei leki reeglina õli ja isegi kui, siis ostad kasutatud peast teise asemele, stange peal olevad liistud ei maksa 6000 ja kliimakonsool ei maksa 38000 ning ei ole 100% perses (sest seda lihtsalt polegi) jne.
loe välja, et 33 on oma olemuselt odavam/lihtsam auto.
muidugi meeldib mulle ka 164.
mul on kah üks räige peldik 33... odav oli ka.
point: 33 hammasrihma pingutusrull ei maksa 2000, selle pingutusmehanism ei leki õli ja ei maksa 4000 (vms), roolilatt ei leki reeglina õli ja isegi kui, siis ostad kasutatud peast teise asemele, stange peal olevad liistud ei maksa 6000 ja kliimakonsool ei maksa 38000 ning ei ole 100% perses (sest seda lihtsalt polegi) jne.
loe välja, et 33 on oma olemuselt odavam/lihtsam auto.
muidugi meeldib mulle ka 164.
Räägime Alfadest - 155 ning 164
#28mags wrote:loe välja, et 33 on oma olemuselt odavam/lihtsam auto.
muidugi meeldib mulle ka 164.




muuseas-> ilma kahtluseta on 164 oluliselt kõrgema tehnilise lahenduse, komplekteerimisastme jms-ga...
sellepärast on seal ka oma lõiv maksta-> 155 on oluliselt lihtsam, kuid jällegi omade vigadega... mis on tehnilise disaini juures sisse programmeeritud (nagu ka 164 suurimad tüüpvead)

Igatahes-> tasub võtta mõlemad

Tegelikult ma olen normaalne....
Räägime Alfadest - 155 ning 164
#29164 -s pole istunud, ei tea aga 155 on seest kuidagi liiga tühi ja kõle minu jaoks, mulle ei meeldi nn ruumikad autod, kus pea kohal on kõlakoda ja tekib tunne nagu istuks taburetil keset tuba. See ka üks põhipõhjusi, miks ma tast loobusin. Kandilistest on mulle armsaim 33 - lihtne, kerge, ilus ja see hääl.. urr.