Xenoni temaatiline jutunurk

#16
üle seisva politsei sõites tuleb eeldatavasti tõesti pikem protsess...

ja lampe võidakse peale seda aastad reguleerida kaasvangide poolt :D



_



juhin tähelepanu, et me oleme kaldunud maailmaparanduslikesse ettevõtmistesse lahates seda kuidas peaks toimima seade mida reguleerib juba olemasolev seadusandlus ning mis kas on autol küljes või ei ole. ning mille paigaldamist reguleerib samuti olemasolev seadusandlus.



-



kui TÜV laseb ilma rahaliste v muude mõjutusvahenditeta läbi HID, siis peaks olema ka ülejäänud riigi kodanike jaoks asi ammendatud.



kui politsei silmi ei pimesta aftermarket HID, siis peaks ka truude riigialamate suud vaikima.



-



tulles tagasi teema alguse juurde (enne splittimist), siis võib olla on miskite kangemate halogeenpirnide kasutamisest abi



täiesti legaalse 55W juurde jäädes on ju olemas

nightbreaker

blue vision

jms "grepkamad" lahendused.

Xenoni temaatiline jutunurk

#17
tuuningnaitbreikarlampide osas



:roll: mul 155-l on miskit sellist :roll: valgustab vist küll veidi paremini



mis puutub automaatsesse regulli, siis siin on kaks põhimõttelist erinevust (esialgsed automaatregulaatorid kasutasid täpselt sama asja, mis niisama reguleeritavad ainult, et see oli tagasilla küljes- ehk siis lüliti, mis vastavalt kere kaldele muutis vajadusel tulevihu taset)



Jätkuvalt jonnin, et HID-ile sellest ei piisa... :lol:



mis puudutab TÜV ja politsei pimestamist, siis... ma isegi ei alusta sellel teemal (ehk siis mis eeldused on ülevaataja või liikluspolitsei klassifikatsiooni saamisel auto tundmiseks) :evil:



p.s. seadusandluse jms osas... udutulede kasutamine on samahästi kui keelatud aga ometi peavad need perfrektselt toimima... loogish või mis :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Xenoni temaatiline jutunurk

#18
ega doktor ometi vihja, et TÜV ja Politsei ridades võiks leiduda ebapädevaid (hoidku jumal, et mitte ebaausaid või laiskasid) tegelasi ja seadusandlus Eesti vabariigis oleks vastuolus iseendaga - sundides korras hoidma seadmeid, mille kasutamise ta samas keelab?



:roll:



milleks siis üldse tüv vajalik on - tulekustuti ja apteegi olemasolu ja pädevuse suudan ma ise ka tuvastada + eeldan, et hoolduses leitaks vead mis auto co2 paigast ajavad üles ja tehakse korda jne.

Xenoni temaatiline jutunurk

#19
JOKK:

liikluseeskiri,

§180. Eesmised udutuled võivad põleda sõidu ajal ainult koos lähituledega või lähitulede asemel, kui nähtavus on halb.



§2 lg9

(9) Halva nähtavuse all mõistetakse ilmast või muudest nähtustest (udu, vihm, lumesadu, tuisk, hämarus, suits, tolm, vee- ja poripritsmed, vastupäike) tingitud ajutist olukorda, kui vaadeldava objekti nähtavus on taustast eristamatu alla 300 m.



kui pimedaks läheb ja 300 meetrit enam silm ei seleta, andke aga minna... samas ei anna need mitte midagi juurde..:P teevad ninaesise valgemaks, halvendades veelgi kaugelenägemise võimalust..:P Pigem oleks vaja kaugtulesid, millega koos aga ei tohi udukaid põletada..:) Aga noh, kui soovi on udukaid põletada, siis on võimalus ju olemas..:)



Vastupäikese puhul ma ka nagu aru ei saam mis asja mõte on...Soovitaks veel allapäikest sõitjal silmad kinni panna. Nagu "Pöidlaküüdi reisijuht galaktikas": "Traali ablas lutikalatsajaloom on kõige rumalam olevus, ta arvab, et kui sina ei näe teda, siis ei näe ka tema sind...." (Daft as a hairbrush, the Ravenous Bugblatter Beast of Traal is arguably the most insanely idiotically dense creature in existence. It believes that if you can't see it, it can't see you. Therefore, if you are faced by the horrid (yes, horrid, in spite of its intelleigence, or lack of) Beast you should wrap your towel around your head (you do have one, don't you!?) to TEMPORARILY ward off the Beast's voracious apetite and furious... fury... sorry.)



EDIT: aga siiski söön oma sõnu..:) Ei ole JOKK see asi mis ma eelpool kirjutasin ... Et liikluseeskirjas on "Pime aeg" eraldi defineeritud (§2 lg 34), siis ei kehti "hlab nähtavus" öise aja kohta.
Eesti Saabiklubi ja foorum