Maserati 222 SR, 1994, Luman

#137
uiskur wrote:seda loomulikult, aga kui antud mudelile parema siduri leidmisega raskusi tekib, siis alguseks on Pidurimeistri katetega ketas koos uue korviga kah üks alternatiive.
Uue sidurikomplekti leidmisega pole mingeid probleeme, originaali mida osad diilerid pakuvad saab tervelt 10k eest kätte. Samas ketta mõõdud on täpselt samad nagi E36 kerega 2,8l bemmil, kui minu andmed õiged on.

Õhtul mõõdan kaitsekummi üle ja postitan mõõdud.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#139
Lõpuks peale suuri jõupingutusi õnnestus siiski kast autost eemaldada.
Käigukast ise siis selline
Image
Siduriketas
Image
Sidurikorv
Image
Image
Ja kõige kurja juur
Image
Image
Siinkohal jälle mõned küsimused suurele ringile. Nimelt kas keegi teab mõnda head väga head käigukasi spetsialisti soovitada? Soovituslikult võik ta ka ZF kastide alal asjatundja olla. Nimelt mõtlesin, et laseks ühtaegu ka kastile pilgu peale visata, kui ta niikuinii alt ära on, sest kohati sõites kippus kast teise käiguga imelikku kõrinat tegema. Kõiks soovitused on äärmiselt teretulnud.

To be continued...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#141
AaduT wrote:
Luman wrote:To be continued...
Rahvas tahab tsirkust! :icon_clap:
Vaikselt on ikka tööd edasi tehtud, aga see millal auto jälle kokku saab sõltub sellest, kuidas aega jagub. Hetkel seda just üleliia ei ole, nii et enne mai algust see kindlasti ei juhtu.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#142
Nonii.... praktiliselt kõik tööpäevade õhtud on nüüd viimased kolm nädalat garaazis auto kallal nokitsedes möödunud ja lõpuks on ka tulemusi ette nädata. Eile õhtuse seisuga sai siis selle aasta esimene käivitus ja väike proovitiir linnapeal tehtud. Praeguste vaatluste põhjal võib talvise "tuuningu" 90% ulatuses õnnestunuks lugeda. Põhilised vead mille pärast autot lammutama sai hakatud, said ka korda tehtud.
Pilte paraku sellest remondi viimasest etapist ei ole, sest polnud lihtsalt mahti sellega tegeleda, tahtmine auto kokku saada oli liiga suur ja aega liiga vähe.
Nüüd veel nipet-näpet asju teha ja auto on SaabSpeediks võistlusvalmis.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#143
tühja neist fotodest... (ma isiklikult ei tea kunagi kuidas ja millal neid tehakse... töötegemise ajal on ju käed tööd täis ja reeglina suht ebapuhtad peenelektroonika jaoks - ja siis kui asi valmis on ta valmis, mis seal enam pildistada... - eriti hämar on töökojas fotokaga kiibitsemine... kuda ma lähen teisel persetaha seisma fotikaga? ilmselt kl vaid minu psüühika tõrge, ei enamat).

aga Luman - sa oled SUUR INIMENE !!!!
:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#144
E.T. wrote:tühja neist fotodest... (ma isiklikult ei tea kunagi kuidas ja millal neid tehakse... töötegemise ajal on ju käed tööd täis ja reeglina suht ebapuhtad peenelektroonika jaoks - ja siis kui asi valmis on ta valmis, mis seal enam pildistada... - eriti hämar on töökojas fotokaga kiibitsemine... kuda ma lähen teisel persetaha seisma fotikaga? ilmselt kl vaid minu psüühika tõrge, ei enamat).
...restaureerimisprotsess ja remont on kaks eri asja, ühte peaks nagu pildistama, teist pole oluline... tülikas on igaljuhul :icon_hi: ...mase urinat tahaks küll kuulda :P

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#145
äino...

ma olen näinud kl kuidas kutid teevad pilte paneelmaja kilpparketile visatud pigimati karbist, koduhoovis piduriklotside vahetusest... või töökojas mingist mõtetust pisitööst mis oma ajudest üle käib aga kuna selle eest makstakse siis tundub hull eksklusiivsus - antud juhul pidasin oma vaimse häirena eelloetletud nimistut silmas.

restaureerimise juures on fotodel emotsionaalne väärtus + korraliku viimisltuse puhul hiljem ka auto elulooline esteetiline väärtus. "kasutajanime" restaureeritavatest asjadest tahaks mina näha ilusas köites ja heal materjalil, korraliku trükiga raamatuid - idealistlikult unistades igaaastasel pere aastalõpu ühisõhtusöögil ;). ntx rootsis barnfoundist kuni planeeritavale uuele sauga rinkale esimese kiire ringini vms :)

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#146
E.T. wrote:restaureerimise juures on fotodel emotsionaalne väärtus + korraliku viimisltuse puhul hiljem ka auto elulooline esteetiline väärtus
tõsi ta on... ei tea kas raamatutasemele küll jõuab asi, aga plaan on väike filmijupp ja slaidshow teha nö :wink:
...nüüd siis jätsin ka siia oma offtopijunnid, sry :oops:

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#147
Teen siis väikse kokkuvõtte, mis tehtud sai ja mis tegemist veel vajab.
Tehtud:
*vahetatud siduri survelaager
*siduriketas sai uued katted
*käigukast võeti pulkadeks, aeti tolerantsid paika ja panid uuesti kokku tagasi(hetkel tundub et sai parem kui enne)
*kell sai uuesti tiksuma panud
*roolilatt sai uue kaitsekummi
*uued väljalaskekolle tihendid
*kõik uued kiilrihmad
*mõned meetrid vaakumvoolikudi sai asendatud korraliku silikoonvoolikuga(vähemalt teist samapalju vajab veel vahetamist)
*mõlemale poole uued roolivardad koos rooliotstega (ärge näkku lööge, aga majanduslikel ja logistilistel kaalutlustel sai originaalid asendatud BMW analoogidega :icon_shh: )
*uus õhufilter muidugi
*lisaks sai umber tehtud kohatist "pornoremonti" mida antud auto kallal harrastatud varasemalt oli (miskipärast oli keegi arvanud, et musta silikooniga saab absoluutselt kõike remontida)


Veel vajab tegemist:
*oli ja filter vajab veel vahetust enne SaabSpeed'i
*spidomeeter tuleks korralikult tööle saada
*siiani on probleeme kõikuva tühikäiguga külma mootoriga
*küünlajuhtmed vajavad ilmselt vahetust
*raadio antenni juhe tahab paradust saada, sest on pistiku juurest pooleks

Selline on siis hetkeseis. Kui veel ülevalolevatele probleemidele suudab lahendused välja mõelda, siis võiks põhimõtteliselt lugeda auto heas tehnilises korras olevaks ja saaks hakata mõtlema juba "tuunimise" peale (turborõhuga mängimine jne.)


*tagumine aknasoojendus ei tööta

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#150
Anthrax wrote:Ma ütleks, et pool-BMW on nüüd :mrgreen:
Ma arvan sama mis Erkigi,et see pole nüüd küll mingi asi,kui on kasutatud BMW analoog juppe! :wink:
Aga minu poolt edu ja jõudu edaspidiseks! :icon_thumbup:
Sooviks masinat isegi näha oma silmaga. :P
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.