Alfa 75 auto 24-s

#2
esiveolise 75-ga pääsed ajalukku :lol:

tegelikult samamoodi ka 85kW mootoriga (ametlikult omab see mootor siiski 88kW)



üle või alahinnatud- kuna tegemist on turul hetkel ainulaadse sõidukiga, siis ei saa nagu millegagi võrreda kah. Suvel müüdi ühte diislit 12k eest aga siiani närib hinge kahtlus, et tegemist sellesama rimakaga mida suvel nägin :? (kui selline maksab 12k, siis korraliku eest 20 küsida ei ole ikka patt küll)



kokkuvõttes- mine vaata! kui tundub, et oled nõus konkreetse auto eest seda raha välja käima, siis osta ära, kui ei sobi, siis ära osta :D



p.s. tagaveoliste alfade puhul pead muuseas arvestama sellega, et tõstuki alt vaadatuna ei suuda väga suur osa remondimehi aru saada, mis seal toimub, mis on mis ja kus :lol: :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa 75 auto 24-s

#11
raudmell wrote:Nii ta on.
Ükski liikumisvahend ei kannata pikka seismist. Elektri jubinad kipuvad oma tööd lõpetama. Ja ega see hetkeline käivitamine iga huvilise rõõmuks, mootorilegi head ei tee. :cry:


saalenali jah ? :)
Brera 3.6 Q4

Alfa 75 auto 24-s

#12
Õnneks mitte.



Pigem ikka see, et lisaks kohe vaja minevale õlide ja filtrite vahetusele, tuleks kohe ka süütesüsteemi osade vahetusega tegeleda. (küünlad, juhtmed, jagaja kaas j.n.e.)



Puterdab kurinahk kahtlaselt palju.

Alfa 75 auto 24-s

#13
Ja muidugi lekkiv bensiinipaak oli ka vahva üllatus.



Müügiplatsil teatavasti hoitakse vaid aure paagis.

Kuskil kolmveerand paagitäie pealt hakkas tagumise pamperi nurk tilkuma. Välisel vaatlusel ja "aroomide" põhjal sai veendutud, et tegu on paagi lekkega. Kuna ees oli pikem teekond, Tartust-Tallinna, siis poole tee peal probleem lahenes sellega, et kütust jäi lihtsalt vähemaks. Selle eest aga võin kindel olla, et minu selja taga sõitnud sõber on tulekustuti kasutusjuhendi endale selgeks teinud. :lol:



Nüüd tuleb hakata aga bensiinipaagi lappimisega tegelema.

Alfa 75 auto 24-s

#14
Mul oli ka umbes sama teema - bensiini jäi seistes vähemaks küll aga leppisin sellega. Vend ostis siis auto ostu puhul paagi täis. Pärast esimest suurt hinnatõusu 98-t. Nägu vajus kõveraks, kui kooli parklas enda auto all suurt loiku märkasin ja bensu seier veerandit näitas. Hiljem selgus, et pealtpoolt õmblust oli paak sõel.

Alfa 75 auto 24-s

#15
raudmell wrote:Õnneks mitte.

Pigem ikka see, et lisaks kohe vaja minevale õlide ja filtrite vahetusele, tuleks kohe ka süütesüsteemi osade vahetusega tegeleda. (küünlad, juhtmed, jagaja kaas j.n.e.)

Puterdab kurinahk kahtlaselt palju.


minumeelest on see ju lausa kohustuslik tegevus... hea, et midagi muud esialgu hukas pole.
Brera 3.6 Q4