Kus asub õli temp.andur,mis andur asub õlifiltri korpusel(kas signaal tuli)?
Mis juhe jookseb vasak esimese ratta piduri juurde(klotside ülekulumise häire)?
Autoks AR155 1,7 -97a.Puudub ABS.
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#2Kui see andur mis õlifiltri korpusel asub on suuremat tüüpi,siis on tegu õlirõhu anduriga,kuid kui väiksem siis on õli signaaltule andur.tohoo wrote:Kus asub õli temp.andur,mis andur asub õlifiltri korpusel(kas signaal tuli)?
Mis juhe jookseb vasak esimese ratta piduri juurde(klotside ülekulumise häire)?
Autoks AR155 1,7 -97a.Puudub ABS.

See juhe seal pidurite juures on arvatavasti jah klotside kulumise häire jaoks.

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#3ja juhul, kui Sinu sõidukil juhtub olema armatuuris õlitemp kell siis võib see ka temp andur olla
aga esiratta juurde jookseb küll klotsi andur jah (kui Sul abs-i pole, kuidu jookseb ABS-i oma kah...)
EDIT: ma ei tea ühtainumasti autot, kus mõõdetakse õlirõhku filtris... selleks on siiski mootoriplokk palju sobivam
ei tasu unustada, et mootor on pooleldi pees siis, kui plokis õli ei ole...
ja täiesti pees siis, kui enam karteris kah pole 

aga esiratta juurde jookseb küll klotsi andur jah (kui Sul abs-i pole, kuidu jookseb ABS-i oma kah...)
EDIT: ma ei tea ühtainumasti autot, kus mõõdetakse õlirõhku filtris... selleks on siiski mootoriplokk palju sobivam



Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#4Aftermarket õlirõhu andureid pannakse filtri alla. Ma pean jälle SAAB-i näiteks tooma, sest muid ma ei tunne..
9000-de tehases külge pandud õlirõhu andur on väga hädine. Kui seal midagi särama hakkab, siis on asi juba nii paha, et suurt midagi pole teha. Kui ikka korraliku manoka tahad panna, siis on selle jaoks järgnev vidin... Selle külge saab ka õlitemperatuuri keerata jms. Speedpartsi toode.



AR 155 õli-ja piduri andurid.
#5Lisaks nii palju,et,armatuuris on õli ;survekell,temp.kell ja signaaltuli.
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#6kui ma nüüd väga ei eksi (mälu järgi)tohoo wrote:Lisaks nii palju,et,armatuuris on õli ;survekell,temp.kell ja signaaltuli.
siis->
Õlirõhu märgutuli on ploki allservas
Tasemeandur on karteris
Õlirõhu andur on mootori ülaosas näoga vastu salongi (paistab, kui vaadata juhi poolelt sisselaskekollektori alla-> õudsalt loll koht kontrollimiseks btw)
Õlitemperatuuri andur on sealsamas filtri juures (kuna sealt läheb edulisematel versioonidel voolik ka õliradikasse

EDIT: ma olen 1,7 kapotialust näinud vaid korra ja sedagi pimedas (mags'i sõidukil nimelt) seega ei ütle 100% kindlusega, et need täpselt sellistel kohtadel asetsevad; küll aga olen selles 99% kindel

Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#7Fiat 124 mõõdetakse õlirõhku filtri juurest!ts wrote:ja juhul, kui Sinu sõidukil juhtub olema armatuuris õlitemp kell siis võib see ka temp andur olla![]()
aga esiratta juurde jookseb küll klotsi andur jah (kui Sul abs-i pole, kuidu jookseb ABS-i oma kah...)
EDIT: ma ei tea ühtainumasti autot, kus mõõdetakse õlirõhku filtris... selleks on siiski mootoriplokk palju sobivamei tasu unustada, et mootor on pooleldi pees siis, kui plokis õli ei ole...
ja täiesti pees siis, kui enam karteris kah pole

Võimalik,et tänapäevastel autodel nii enam ei mõõdeta,sest 124 on päris vana liikur,ning ajad on muutunud!

Kuid Alfal ma pakun,et see koht seal filtri juures on siiski õlitemperatuuri anduri jaoks.

Krat ts jõudis ette.

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#8Noo seejuures on keegi filtri juures oleva anduri ära vahetand kuna seal on surveandur(ühe juhtmega) mite temp.andur.
Kui on ikkagi asi õige siis kurask temp.kell ja märgutuli ei tööta(pirn terve ja andur on ühend massiga).
Kui on ikkagi asi õige siis kurask temp.kell ja märgutuli ei tööta(pirn terve ja andur on ühend massiga).
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#9tohoo wrote:Noo seejuures on keegi filtri juures oleva anduri ära vahetand kuna seal on surveandur(ühe juhtmega) mite temp.andur.
Kui on ikkagi asi õige siis kurask temp.kell ja märgutuli ei tööta(pirn terve ja andur on ühend massiga).

Toon siis näite!
See on Õlirõhunäidiku andur:



EDIT2: Mõlemad on ühe juhtmega!

Loodan,et oli abiks!

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#10Tänud,aga arvan,et õlirõhu andur korras kuna juhe sai ühendatud otse massi aga essugi.Tundub,et viga kolab armatuuris.
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#11
temp andur ongi ühe juhtmega

ehk siis temp mõõtmisel saavutades vähendatakse-suurendatakse plokist võetava massi najal takistust

sellepärast ei näita seda ka armatuuris, kui mass otse peale panna või andur üldse lahti ühendada
kui vaatad, siis peaks olema min rõhu andur (umbes samasugune nagu pildil viidatud temp andur) filtrist veidi ülevalpool mootoriploki küljes-> see peaks igatahes lahti ühendades tulukese sirama panema
kui ei pane, siis on kas armatuuris või juhtmestikus viga külges ning mass sõidab kuskilt küljepealt sisse :icon_hi:
Tegelikult ma olen normaalne....
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#12Keegi teab muidu mis suurusjärgus on hinnad nendel aftermarket rõhuanduritel?
a.k.a Anthrax
AR 155 õli-ja piduri andurid.
#13Need konkreetsed andurid mis ma postitasin siia teemasse,nende (Alfa Romeo 155 1.7) hinnad on järgmised: Õlirõhunäidiku andur maksab 568 eeku ja Õlitemperatuuri andur maksab 47 eeku.Anthrax wrote:Keegi teab muidu mis suurusjärgus on hinnad nendel aftermarket rõhuanduritel?
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.