:icon_hi:
olles jõudnud nüüd niikaugele, et mittekävitumise viga on leitud

tunneks huvi, kas ehk kellelegi vedeleb kuskil 164 alarmi ning ecu operatsiooniloogikat kirjeldav paberitükike
lugu siis selles, et minu 164 on praegu s****s solvunud ning

ECU pin1 lülitab massi välja siis, kui süüdet keerata :icon_wtf: .
Kuna pin1 aga juhtumisi jookseb bensupumba releesse, siis ... mõista mõista kas auto läheb käima või mitte

Operatsiooniloogika igatahes ütleb, et süüdet andes lülitab ECU massi mõneks sekundiks sinna peale ning kui mootor pöörleb, siis jääb relee ühendatuks kuni süüde välja keerata (peaegune loogika on selline, et veidi massi on peal niikaua, kuni süüde sisse keerata... siis kaob see ära

)
ECU ainsamatki viga ei teata, juhtmed on kõik ühendatud, pump töötab ilusti (kui otse ühendada), ning minul on mõistus otsas... :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:
Tegelikult ma olen normaalne....