kontrolli vaakumit
väga suurel osal juhtudest põhjustab kõrgemat tühikäiku lahtine/katkine voolikuke kas pidurivõimendi või siis kütuse rõhuregulaatori ning sisselaskekolle vahel.
suuremalt jaolt ülejäänud juhtudel on lihtsalt lõdvik kuskilt katki või siis mõni teine voolikuke on lahti
ja vähemesinev mure on tühikäigumootoriga, mis on kinni ja ei reageeri nii nagu peab (võta maha, puhasta ära ning kontrolli, et mähis terve on ja signaal peale tuleb)
ja ülimalt haruldane on juhus, kus ECU hoiab pöördeid peal sellepärast, et autol on identiteedikriis ja ECU arvab, et keegi on sinna salaja kliimapumba installinud

(sellisel juhul peaksid autoga psühhiaatri juurde pöörduma)
P.S. paberil 750 pööret ei ole siiski see mis peaks olema (minul kipub juba mootor surema alla 850 pöörde, kuigi- eks mul on seda ju pisikese õllepurgi jagu rohkem kah

)
Tegelikult ma olen normaalne....