Jarmo wrote: Probleem on madalas õlisurves sooja mootoriga.
Seda ma kahtlustasin, et midagi on diagnoosiga metsas.
Kui raamsaale oleks nii kulunud, et õlirõhk sealt vahelt minema paneb, siis kepsusaaleni ei jõuaks sealt juba ammu enam midagi....Ehk kepsud oleks ammu kokku jooksnud.
See õlirõhuandur, mis vanematel Alfadel peal on ja kasutatakse, lekib.
Ostad poest uue B osa, ikka lekib.
Ostad esindusest uue A osa (esialgu nad tahavad, muidugi, sulle B-d müüa (A-hinnga, loomulikult)), mõnda aega töötab ja siis taas ei näita.
Ja lekivad nad sisemiselt, ehk õli voolab ta teisele poole membraani ja hakkab pikapeale membraani liikumist takistama. Väljast ei pruugigi midagi näha olla...
lahenduseks oleks mingi muu margi/tootja andurit kasutada või sinna madalrõhu poole peale auk puurida ja pisike torujupp installida, et õli, mis on pressinud end teisele poole membraani, saaks maha tilkuda.
Aga siis on nagu jaguaritel, et kui õliloiku all ei ole, siis, järelikult, on õli otsas....
Lase oma õlirõhk mehaanilise kellaga ära mõõta ja ära rohkem tegele selle probleemiga, eks.
P.S. Mis, aga puutub tagant sinisesse suitsu, kuipalju õlikulu 10000km-le on?