Kle, palun lõpeta selle lolli külajutu ajamine ükskord ära, kaua võib...?VML wrote:...ja seda bensu ja õli segunemist pihusti tõttu juhtub küll, kui pihusti on lahtises asendis kogu aeg-nimelt alfal need neetud metalltorud mis pihusteid ühendavad kippuvad rooste...
Mõni teine samasugune tohman veel usub ka...
Minupärast võid sa mootori käimise ajal sisselaskesse kasvõi lahtist bensiini valada, MITTE MIDAGI ei satu õli hulka.
Toon paar "rahvanäidet":
1.Isiklikult olen proovinud ntx. sellist asja- bensiinitrassist kolmikuga üks ots välja mille juhtisin läbi 0,8mm-se düüsi OTSE sisselaskesse...elekrtiga juhitav kraan oli kah vahel.
Ja auto sõitis suurepäraselt - kolmanda käiguga 100 pealt vedavad rattad asfaldil gaasivajutusega ringi lasta ei olnud probleem. ( Jah, tõsi küll, üks "pisiasi" oli sel masinal veel: NITROballoon pagassis...
 )
 )2. VML, panen sulle eneseharimiseks veel ühe ereda näite (minu lemmik, muidugi) KOGU AEG LAHTISE PIHUSTIGA sõitvast autost:

 
 (sama süsteemiga volkkaritest, vordidest, md-dest jne jne, mida aastakümneid toodetud, ma ei hakka rääkimagi, loe ise siit: http://en.wikipedia.org/wiki/Jetronic, K-Jetronic on nimelt asja nimi...)
 no eks seleta, kuis kurat siis veel see bensiin sinna karterisse saab... tosool see igatahes pold, mis sinna õlile lisaks oli tekkinud... ja no hõre võib see asi olla küll, samas mingeid olulisi vahelejätmisi ja kolinaid kuulda pold mootori käimise ajal, vähemalt siis kui ta peale sai pandud. Esmane mure oli see, et soojast peast pidi mootor välja surema ja enne ei käivitu, kui maha on jahtund(sai vahetatud temperatuuri andur). Kõiki surveid pole sammuti saanud vist ära mõõta-täpselt ei mäleta, kuna minu juures oli see auto juba suht ammu, aga ehk tõesti siis mõne silindri kolvil/rõngastel nüüdseks viga küljes. Ja samas selle bensiini karterisse sattumis loost pole ma temast siiani õieti aru saanud, mis moodi või millal täpselt ta selle avastas-ja enamus ülejäänud bensiinist leidis tee sumbutisse, kuna katalüsaatori oli ka põhja all punaseks tõmmanud. Peale mingit pikka käiamist oli see jama juhtunud. Ehk on mingid sädeme probleemid siis.
  no eks seleta, kuis kurat siis veel see bensiin sinna karterisse saab... tosool see igatahes pold, mis sinna õlile lisaks oli tekkinud... ja no hõre võib see asi olla küll, samas mingeid olulisi vahelejätmisi ja kolinaid kuulda pold mootori käimise ajal, vähemalt siis kui ta peale sai pandud. Esmane mure oli see, et soojast peast pidi mootor välja surema ja enne ei käivitu, kui maha on jahtund(sai vahetatud temperatuuri andur). Kõiki surveid pole sammuti saanud vist ära mõõta-täpselt ei mäleta, kuna minu juures oli see auto juba suht ammu, aga ehk tõesti siis mõne silindri kolvil/rõngastel nüüdseks viga küljes. Ja samas selle bensiini karterisse sattumis loost pole ma temast siiani õieti aru saanud, mis moodi või millal täpselt ta selle avastas-ja enamus ülejäänud bensiinist leidis tee sumbutisse, kuna katalüsaatori oli ka põhja all punaseks tõmmanud. Peale mingit pikka käiamist oli see jama juhtunud. Ehk on mingid sädeme probleemid siis.  :icon_thumbdown: tuleb lihtsalt vmli juurde minna ja saab asi korda......
  :icon_thumbdown: tuleb lihtsalt vmli juurde minna ja saab asi korda......
 
  
  (oma kogemusest) või siis on pika seismise peale kõik õlikanalid tühjaks voolanud (kah oma kogemusest)
 (oma kogemusest) või siis on pika seismise peale kõik õlikanalid tühjaks voolanud (kah oma kogemusest)