:icon_hi:
armatuuris vale temp näit saab tekkida kas vigasest ühendusest või vigasest andurist (kuna tegemist peaks olema NTC anduriga, siis vastavalt temperatuuri tõusule väheneb anduri takistus)
kuna takistama hakatakse mootoriploki maad, siis vigane/korrodeerunud ühendus võib teha täpselt sama, mis vigane andur-> kui ma nüüd väga ei eksi, siis on escort jäänud ka selles versioonis truuks keeratava otsaga ühendusele (erinevalt "normaalsete" plaatliidetega sõidukitele), siis võib olla, et juhe on lihtsalt paari kolme soonega veel napilt napilt kinni (ja sealt siis kehva ühendus)
igatahes-> kui sul on tester, siis otsi üles veetemp andur (peaks olema mootoriplokis suht ligipääsetaval kohal), keera (või tõmba) juhtmeotsik ära (ja muidugi vaata, kas juhe on ilusti küljes) ning mõõda takistused ära külma mootoriga; sooja mootoriga (selline, et radikasse veel vett ei voola) ning väga sooja mootoriga (sellisega, et kõrvetab

) takistuse näidud peavad olema erinevad
Kui sooja ja kuuma mootoriga on number sama, siis on andur vigane; kui numbrid erinevad oluliselt, siis on viga kuskil juhtmestikus anduri ja armatuuri vahel.
escorti kohta ei oska öelda, kuid vanaaegsetel (väga vanaaegsetel) autodel sai seda tihtipeale kontrollida ka selliselt, et kui juhe otse plokki panna, siis lõi veetempi lakke (igaks juhuks seda muidugi ei soovitaks... juhul kui seal mingi lisaplokk vahel on, siis see ei pruugi mõjuda selliselt nagu siin kirjutatud

vaid võib kuhugi mujale lüüa- umbes nagu ishias... kui pähe lööb siis on asjad pahasti)
Tegelikult ma olen normaalne....