O: AR156 2,5V6 141kw tagumise püti

#2
Sumpad pütid kipuvad Eesti hästisoolatatud teedel roostetama, nii et soovitaks siiski uue püti panna. Kasutatud on varsti jälle auklik ja pead uuesti vahetama hakkama. Uue peaksid suvalisest hästivarustatud varuosakauplusest kätte saama. Omast kogemusest võin öelda, et kuskil 2,5k maksis, aga vähemalt on 5 aastat kindlasti jälle muretu.

O: AR156 2,5V6 141kw tagumise püti

#4
Praegu tal istub all Remuse pütt, veits lapsikud nikkel torud turritavad tagalt välja aga V6 kõlab ilusti :-) Vaatasin, et ebay.de-s pakkuda GTA pütt, http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-156-GTA-E ... 911.c0.m14" onclick="window.open(this.href);return false;

Sellele on pakkuda ka keskosa, mis mul on samuti läbi. Kas kellelgi on aimu, kas GTA tagumine osa põhimõtselt istub 2,5V6-le? Kas ECU ei hakka norima kui takistus väiksem vms?

O: AR156 2,5V6 141kw tagumise püti

#5
cento wrote:Kas kellelgi on aimu, kas GTA tagumine osa põhimõtselt istub 2,5V6-le? Kas ECU ei hakka norima kui takistus väiksem vms?
:mrgreen:

tegelikult istub sinna väikese mudimisega ka 4" vihmaveetoru

Üldiselt 156 ECU ei kontrolli väljalaskesüsteemi vastusurvet (ehk siis kõik, mis tuleb mootorist läheb ka otse välja-> pisike probleem võib tekkida sellega, et saad grammikese rikkama segu, kuid vaevalt, et see kuidagipidi mõju avaldab- kindel on see, et lekkiva torustikuga saad veed kangema....)

küll aga ma kahtlustan, et GTA väljalaskesüsteem on veidi suurema läbimõõduga :roll: seega pead tegema mingi vaheülemiku (mida on kerge teha, kui on vaja tagumine pütt keskmisega ühedada, kuid on pagana keeruline, kui see jääb flantsi kohale - kati ja keskmise püti vahele)

kuigi-> keevitus olemas, siis võimatuid ülesandeid pole (isiklikult olen näinud, kuidas 100-se toru sisse on kasvatamismeetodil keevitatud 60-ne ... ilma ühtki lisadetaili kasutamata... ja isegi pidas... kuigi pagana kole nägi välja)
Tegelikult ma olen normaalne....