alfa 164 2.0 ts mootoririke?

#4
:icon_think:

siis ei ole mootoris vaid pigem siiski jõuülekanne (kui gaas peal hoida, siis ei värista :?: )

teoreetiline variant on ka fuel cut off, mis ei tööta (ehk siis hoolimata sellest, et tegelikult kütust peale tulema ei peaks, tuleb see siiski)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2.0 ts mootoririke?

#5
kui gaasi peal hoian, siis ei värista. tagurpidi sõites on koguaegväike värin sees.algul mõtlesin et äkki on viga bensiinis, valasin venemaalt toodud bensiini sisse, u 40 km möödudes hakkaski seda häält tegema,ostsin siis kohe lähimast tanklast kütet juurde ning tundus nagu oleks värin vaiksemaks jäänud. võibolla lihtsalt kokkusattumus selline.

alfa 164 2.0 ts mootoririke?

#6
:|

:icon_think:

kütuseteema võib muidugi kah olla (kuigi siis peaks olema tunda midagi ka tühikäigul ning ka kiirendusel)

tasuks igaks juhuks minna lähimasse tanklasse, osta oktaanbuusterit, lasta paak täis 98-t ning vurada ringi niipalju kui võimalik- juhul, kui asi läheb paremaks, siis veel vedas...

... üldiselt venemaalt kankuga toodud bensiinist tasub eemale hoida (kui seal on liiga palju agressiivseid "lisandeid" siis võib kütusetorustiku ning tihendid korralikult tuksi keerata)
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2.0 ts mootoririke?

#8
üldiselt padjad/puksid annavad kolksuga tunda siis, kui gaasi vajutada...

siiski on põhimõtteline võimalus, et Sul on vändaanduri juhe pinge all ning veidi vigane :mrgreen:
siis võiks olla ka järsul pöördel muidugi veidi tunda (iseenesest oleks loogiline -> lased gaasi lahti, mootor liigub ettepoole, kontakt katkeb; tagurdad, mootor liigub ettepoole, kontakt katkeb)

ei kõle küll loogiliselt, et katkine mootoripadi mootori seiskab, kuid ... usu mind... :lol: see on täiesti reaalne

pane auto tööle ja loksuta üle kõik pistikud, mis tunduvad liigse pinge all olevat /eriline rõhk pööra mootori ketipoolses otsas olevale pistiku ning õhukopsiku allservas olevatele süütepoolipistikutele-> samuti ei teeks paha natuke releesid sudida (vähetõenäoline) ning ka TPS-i juhe (gaasisiibri küljes) üle surkida :arrow: kui asi on pistikus, siis mingil hetkel hakkab auto kas rappuma või sureb välja :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2.0 ts mootoririke?

#12
:icon_think:

kuigepealt otsi üles, kuskohast vedelik lekib :wink:
variante ei ole palju-> kui siduri juurest on õline siis lekib kas piduri peasilinder-> võimendi küljes- ning sealtkaudu voolab siduri töösilindrini või siis lekib silinder ise -> või voolik

omast kogemusest-> Sa ei taha, et siduripedaal põhja kinni jääb (olen selles olukorras olnud :| pagana kehva tunne on, kui sidur on põhjas, vedelikku lahmab ja pidurid enam toimida ei taha)
Nimelt põhjas pedaaliga voolab vedelikku veel rohkem ning kui see lõpuks otsa saab, siis tekib suur oht, et pead kogu hüdraulikasüsteemi välja vahetama-> kui muidugi enne seina või posti pidama saad :roll: -> nimelt kui peasilinder on tühi, siis sul enam pidureid pole
Tegelikult ma olen normaalne....

alfa 164 2.0 ts mootoririke?

#13
üks targem inimene, kes põhimõtte pärast minu autot ei taha lähemalt uurida, ütles viinapudeli kõrval mulle et see värin on tingitud sellest, et sidur on balansist väljas. kas sellest võib selline värin tekkida? samas peale selle värina teket hakkaski pidurivedelikku välja jooksma kuskilt. paar nädalat enne värina tekkimist sai sidurit natuke piinatud ka.

alfa 164 2.0 ts mootoririke?

#14
:icon_think: vägagi võimalik, et kirjeldad värinat, mis tekkib, kui sidur korra tõsiselt põlema lasta, nimelt tõmbab siduri ketta metall osa kõveraks ja kohalt võttes hakkab väristama(kui sidurit libistad)-see omakorda paneb kõik muud lõtkud ka kostma, sest rapsib veovõllidega. Üldiselt on suure tõenäosusega töösilindrist mahlad välja löönud ja sealt andis vist ka siduri peale voolata vedelikul mingitel tingimustel. Pane õli juurde ja lase kellelgi pumbata pedaali-jälgi kas lööb töösilindrist õli välja, juhul kui õli sealt tuleb, siis osta uued mansettid ja tee töösilinder korda.(omadest kogemustest tean, et seda lekket suht raske tuvastada teinekord, kuna ei lekki pidevalt see silinder).
Ja ega sul siduri libisemisega probleeme enne seda pold? On old juhuseid, kus survelaager on kinni old ning siduri lamellid osaliselt läbi söönud ei lahuta korralikult ja teeb põrgu lärmi kõik see metall mis seal vabalt ringi lendab...