Välis temp.andur.

#4
:icon_shifty:

peegli sees...

kõrvalistujapoolse allservas ehk :oops: ma tean seda, et 155 ja 164 andurid on erinevatel pooltel aga ausalt ei mäleta kumb oli kummal pool :roll:

lohutuseks- teadmata põhjusel näitab ka minu aeg-ajalt 20 kraadise külmaga +12 ja vahel ka vastupidi :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Välis temp.andur.

#7
:icon_hi:

vabandused :oops: meenus see number :mrgreen:

155 kliimaplokk annab -29 välistemp anduri veakoodiks :roll: (sain selle, kui pistiku lahti ühendasin)

vaata kas kummalgi pool on peegli juhtmesik musta ja halli/mustaga juhtmepaari võrra rikkam (kui on, siis saad sealt jätkata - temp andur peaks olema just nende juhtmetega ühendatud)

üks neist juhtmete otsas oleva pistiku klemmidest peaks olema maandatud ning klemmide vahelt peaks saama kätte rohkem, kui 0V :wink:
kui pistikupool on korras, siis otsi juba manual ning vaata täpselt, kuhukohta nad peaksid plokis jooksma ning kuskohas on vaheühendus (minu meelest ei jooksnud need siiski otse kliimaplokki)
Tegelikult ma olen normaalne....

Välis temp.andur.

#10
:icon_hi:

kliima kontrollplokk on seesama kuskohast nuppe vajutad :mrgreen:

AR on alati kasutanud kombineeritud kliimaplokki (ehk siis nupud ja kogu juhtloogika on kokku ehitatud)-> ja seda juba esimesest automaatsest kliimaplokist (1979a Sei) alates
Tegelikult ma olen normaalne....

Välis temp.andur.

#12
hmmm...

kui ma nüüd väga ei eksi, siis pead kontrollima pistikut ning pistiku teiselt poolelt siis ühendust (triibuga juhe peaks vahepeal muutuma valgeks ning jooksma ploki kõige laiema pistiku pessa nr 8... )

EDIT-> ei ole üldse kaval vaid loogiline on :roll: mulle nt on oluliselt "kavalam" mõistatada lahti mida paganat tootja x inimesed mõtlesid, kui nad ventilatsioonisüsteemi komponendid mööda autot laiali pildusid ning kogu tegevuse kolme erladi kontrollploki vahel laiali jagasid :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Välis temp.andur.

#14
:icon_hi:

minu autol nt oli juba tehases paigaldatud roolisisene signaali juhe selliselt, et see ühel ilusal hetkel lihtsalt katkes :icon_wtf:

ah mis see üks või kaks pistikut siis ikka hullu teeb-> tean juhust, kus ühel 145-l oli unustatud veovõlli ots kinni keerata :evil: ning juhust, kus mersu kukkus rehvivahetuspunkti ukse ees kummuli, kuna kodanikud unustasid ühe poole ratastele poldid tagasi panna :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron