33 1.3 IAW pritsega ei käivitu

#19
Kuidas seda väntvõlli andurit täpsemalt kontrollida? Takistus oli nagu normis. Ainult diagnostika?

Mõtlesin, et teen endale mingi lihtsa RS232 diagnostikaliidese, ainult et milline ühendub selle ajuga, skeemis on kirjas diagnostika pistiku kohta, et on olemas 3 pini: line K, line L ja siis -. Äkki keegi on midagi endale varem ajaviiteks proovinud kokku tinutada?
159 2.4 JTDm:
Image

33 1.3 IAW pritsega ei käivitu

#20
Nii tegin endale väikese mõõteriista läpakast, mikrofonijuhtmest ja sellest programmist:
http://www.electronics-lab.com/download ... index.html

Vända andur andis täitsa signaali välja, oli selline siinuse moodi nagu manuaalis kirjas, kui tugevat seda ei saanud aru. Kui anduri lahti ühendasin kadus säde täiesti ära, niiet anduris ilmselt viga ei peitu.

Minul endal on küll hetkel nüüd aju kinni. :icon_censored: :icon_sick: :icon_wtf: :icon_think: Äkki on autol ka aju kinni, keegi oma aju ei taha proovida mu masina peale? :icon_cop:

Ei tea kas vända anduri signaal võib ka kuidagi halveneda, ntx ECU ei saa enam aru sellest?
159 2.4 JTDm:
Image

33 1.3 IAW pritsega ei käivitu

#23
:icon_censored: :icon_censored: Mõtlesin, et võtan vända anduri pesast välja sooritan visuaalse vaatluse ja viin mõõtmiseks natuke eemale aga pool andurit jäi sisse pool tuli välja. Paistis nagu oleks keegi sinna liimi vahele sokutanud. :icon_censored: :icon_censored:

Ei tea palju uus andur maksta võiks. :icon_think:
159 2.4 JTDm:
Image

33 1.3 IAW pritsega ei käivitu

#26
Noh, kas tõesti kõigil mõistus otsas, isegi ts-l? Mul igatahes on :P

33 manuaalis on elektriskeem ka nii hägune, et suht raske aru saada, äkki on kellelgi korraliku?. Kas Alfa 145 boxeri skeem kattub 33-ga?
http://static2.nagi.ee/i/p/516/22/12905618378a4a_o.jpg

Oi nüüd jäin vaatama seda skeemi ja kui 33 sarnast asja kasutab siis peaks üle kontrollima mõned releed. Ei tea kus komponendid i29(kütusepumba relee) ja s28(sissepritse relee) asuvad. Ma eeldan, et nad on aku kõrval musta plastikkatte all :D :D
Ühendusi annab ka taga ajada. Kuulsin, et kellelgi oli süüteluku põhi ka sädemega jamanud(pinge liiga madal).
Kuidas seda pinget mis süütepooliele jõuab kontrollida?
Ma saan niimoodi aru, et kui süüte keeran sisse peab jooksma poolile peale 12v ja süüte hetkel tekib katkestus. Või hakkab see 12v tulema alles siis kui starterit annan ja aju on oma signaali saanud? Kas pirni võib vahele panna või on pirni takistus liialt väike ja võib ära rikkuda midagi?(et peaks põlema ja süüte momendil heledust kaotama, kui seda näha on, sest katkestuse ajavahemik väike ju).

Oh eks kui uue vända anduri saan siis saab jälle uurida. :icon_cop:
159 2.4 JTDm:
Image

33 1.3 IAW pritsega ei käivitu

#27
:icon_hi:

ma juba unustasin selle probleemi :oops:

oma autodegagi pea pulki täis :mrgreen:

igatahes-> süütepooli ühele klemmile peab tulema peale 12V pinge, maad lülitab lülitab ECU vastavalt vajadusele

küll aga on seda Boxeril suht lõbus kontrollida->
mootori tööks vajaliku releeploki peaksid leidma mootoriruumist (ma hetkel ei mäleta täpsemalt kuskohas see 33-l oli :oops: ) küll aga tasuks kaitsmed uuesti üle kontrollida ning releeplokis kontrollida, et kõik releed teeksid süüte sissekeeramisel klõpsu.
Pirniga saad katsetada pihusteid (võtad pihusti otsast pistikupesa ära ning paned pessa armatuuripirni-> kui see süüte andmisel vilgub, siis on pihustid töös)
aga muidugi pihusteid ei saa kontrollida enne, kui vändaandur on paigas (however-> kui see lihtsalt pooleks murdus, siis võis asi ka seal olla. Juhul, kui mingi praegu enne sees oli, siis on murdumine lihtna tulema-> kui mitte, siis peab tõsist jõudu rakendama... erinevalt tagumistest ABS-i anduritest, mida siit-sealt vahel leiab, peaks olema vändaandur metallkestaga ümbritsetud)
Tegelikult ma olen normaalne....