Mõni tuhat km tagasi sai lastud hammasrihm koos rullikutega vahetatud. Kuna praegu mootor põrandal ja ligipääs kõigele väga hea, siis otsustasin geneka rihma kah ära vahetada.
Võtsin siis rihma maha ja avastasin, et pinguti on täiesti paigal ja käega peaaegu et liigutada ei saanudki. Keerasin siis pinguti kõige täiega maha ja võtsin seibideks (rullik tundub küllalt kobe olevat). Pingutaja võll oli roostepudist ja muust sodist kinni kiilunud. 1 võllil sõitvatest "rull-laagritest" oli suht liistudeks kulunud. Puhastasin sodist ära, panin heldelt tavotti võlli peale ja "amordi" sisse ning kokku tagasi. Sai kõvasti parem kui varem - liigub jälle vabalt.
See kinnine pinguti tegi mind nüüd aga murelikuks. Nimelt pole ma hammasrihma pinguti hingeeluga kursis ja ei oska seda ka kuidagi kontrollida. See tundub väheke teistmoodi töötavat kui lamellrihma oma. Enne kui mootori tagasi peale panen tahaks ikka kindel olla, et pole ohtu et ta kohe kokku jookseb.
Kuidas kontrollida hammasrihma pinguti seisukorda?
Kas lamellrihma pinguti asendamine on kulunud laagri tõttu hädavajalik?
Üks lisaküsimus vahepeal veel tekkinuda:
Kuidas aru saada kui veepump hakkab "ära minema"?
Kas on olemas oht, et 1 hetkel lihtsalt jahutusvedelik enam ei ringle ja juht ei pane seda tähelegi? Või hakkab pump ikka mingit häält kah tegema enne?
164 24v rihmade pingutid.
#2total ot aga siiski pead arvatavasti silmas lamerihma 
jajaa...tähenärija...

jajaa...tähenärija...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
164 24v rihmade pingutid.
#4