Teema selles,et muidu oli surve hea, tühikäigul kuskil 2-2,5 a töös üle 4,5 a.
Nüüd järsku kukkus töös kuni 2,5-3a, tühikäigul hakkab tuluke vilkuma,põlema.Õli,filter vahetatud,saalud uued,kõik peaks hea olem.Seda kõike töösooja mootoriga.
Kas viga võib olla pumba juures oleva klapiga,et miskit klapi vahel.
kiiret lahendust oleks vaja.
Õli rõhk.
#2:icon_hi:
kas õli on piisavalt?
kui jah, siis on õlipump kas lahti või väsinud või siis seesama klapp on kinni, vüi siis on midagi karteris sõelale ette jäänud
aga proovi mitte eriti pikalt selliselt sõita (õigemini tühikäigul tiksuda- alla 1 õlisurve kipub uute saalede järgi sirutama...)
kas õli on piisavalt?
kui jah, siis on õlipump kas lahti või väsinud või siis seesama klapp on kinni, vüi siis on midagi karteris sõelale ette jäänud
aga proovi mitte eriti pikalt selliselt sõita (õigemini tühikäigul tiksuda- alla 1 õlisurve kipub uute saalede järgi sirutama...)
Tegelikult ma olen normaalne....
Õli rõhk.
#10iga leke mootoris mõjutab survet- kui seibipoolne otsatihend lekib, siis tõenäoliselt ei saa pump tühikäigul piisavalt õli kätte, et mingit tõsist survet tekitada
seega teoreetiliselt võib juhtuda, praktiliselt- niikuinii pead selle tihendi ära vahetama, siis võta juba päevakorda ka ülejäänu kontrollimine
EDIT: mõtlema hakata, siis eriti reaalne see tihendilekke pärast surve nii tõsine vähenemine ikkagi ei pruugi olla... kuid kes teab
seega teoreetiliselt võib juhtuda, praktiliselt- niikuinii pead selle tihendi ära vahetama, siis võta juba päevakorda ka ülejäänu kontrollimine

EDIT: mõtlema hakata, siis eriti reaalne see tihendilekke pärast surve nii tõsine vähenemine ikkagi ei pruugi olla... kuid kes teab
Tegelikult ma olen normaalne....
Õli rõhk.
#11Lekkiv tihend mõjutab õlirõhku niipalju, et kui pool õlikogust on sealt välja lekkinud, siis pole karteris enam sõela ümber nii suurt kogust õli, kui vaja, ja rõhk, muidugi, väheneb.
Kui varras, aga, näitab, et õlikogus on õige, siis ei mõjuta. Esialgu... :icon_crazy:
P.S. Ükspäev sattusin ühe 1,6 miljonit km-i läbi sõitnud MB250D rooli...
Õlirõhk hüppas pärast käivitamist põhja kolme peale ja sinna ta enamvähem jäi ka.
Kunagi, kui aega saan, siis peaks tegelema sellega. (noh, et kuidas neil need andurid nii igavesed on; alfa, jaguari jne omad ei kesta halligi)
Kui varras, aga, näitab, et õlikogus on õige, siis ei mõjuta. Esialgu... :icon_crazy:
P.S. Ükspäev sattusin ühe 1,6 miljonit km-i läbi sõitnud MB250D rooli...
Õlirõhk hüppas pärast käivitamist põhja kolme peale ja sinna ta enamvähem jäi ka.
Kunagi, kui aega saan, siis peaks tegelema sellega. (noh, et kuidas neil need andurid nii igavesed on; alfa, jaguari jne omad ei kesta halligi)