Õli rõhk.

#1
Teema selles,et muidu oli surve hea, tühikäigul kuskil 2-2,5 a töös üle 4,5 a.
Nüüd järsku kukkus töös kuni 2,5-3a, tühikäigul hakkab tuluke vilkuma,põlema.Õli,filter vahetatud,saalud uued,kõik peaks hea olem.Seda kõike töösooja mootoriga.
Kas viga võib olla pumba juures oleva klapiga,et miskit klapi vahel.
kiiret lahendust oleks vaja.

Õli rõhk.

#2
:icon_hi:

kas õli on piisavalt?

kui jah, siis on õlipump kas lahti või väsinud või siis seesama klapp on kinni, vüi siis on midagi karteris sõelale ette jäänud

aga proovi mitte eriti pikalt selliselt sõita (õigemini tühikäigul tiksuda- alla 1 õlisurve kipub uute saalede järgi sirutama...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Õli rõhk.

#4
Aaga kas tühikäigul 3 ning sõites 5 sooja mootoriga on normaalne? Tühikäigul külmast peast 6...
õliks liqui moli 10w60, eelnevalt castrol 5w40ga sõites olid rõhud madalamal.
:thanksspin:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT

Õli rõhk.

#5
Sooja mootoriga sõites 5 ja tühikäigul 3 on minuarust normaalne.

Mul kunagi ühel 2,8 lidrasel audil kukkus suvel palavaga tühikäigul umbes 1,2-ni.

Sõitsin 1,5 aastat ja müüsin maha ning sõber sõitis samapalju otsa ja kõik toimis edasi - aint õli võttis jubedalt (ca.1500 km/L)

Õli rõhk.

#6
:icon_hi:

tegelikult on normaalne max 4-5,5 (külm mootor ja soe pööretel) ning vahemik 2-3 soe mootor tühikäigul

tegelikult sõltub kõik siiski õli paksusest ja temepratuurist (minul nt 10w40 on vahemikus 2,5-5,5; 5w40 2-4,5)
Tegelikult ma olen normaalne....

Õli rõhk.

#7
Oled kindel, et õlirõhu viga üldse on...?
S.o. lasid profi-(mehaanilise) kellaga õlirõhu ära mõõta.

Või usud seda illustratiivse tähendusega seierihakatist armatuuris, mis on ühendatud Alfa ülialgelise ja juba surnult sündinud membraaniga elektrilise rõhumõõtjaga?

Just ask`ng.

Õli rõhk.

#9
Kuna avastasin,et auto all õli laik ja vändaotsa tihend on hakkand lekkima siis.........
Kas otsatihendi leke mõjutab õli survet,õli pump peaks olema vända otsas.

Õli rõhk.

#10
iga leke mootoris mõjutab survet- kui seibipoolne otsatihend lekib, siis tõenäoliselt ei saa pump tühikäigul piisavalt õli kätte, et mingit tõsist survet tekitada

seega teoreetiliselt võib juhtuda, praktiliselt- niikuinii pead selle tihendi ära vahetama, siis võta juba päevakorda ka ülejäänu kontrollimine :wink:

EDIT: mõtlema hakata, siis eriti reaalne see tihendilekke pärast surve nii tõsine vähenemine ikkagi ei pruugi olla... kuid kes teab
Tegelikult ma olen normaalne....

Õli rõhk.

#11
Lekkiv tihend mõjutab õlirõhku niipalju, et kui pool õlikogust on sealt välja lekkinud, siis pole karteris enam sõela ümber nii suurt kogust õli, kui vaja, ja rõhk, muidugi, väheneb.

Kui varras, aga, näitab, et õlikogus on õige, siis ei mõjuta. Esialgu... :icon_crazy:


P.S. Ükspäev sattusin ühe 1,6 miljonit km-i läbi sõitnud MB250D rooli...
Õlirõhk hüppas pärast käivitamist põhja kolme peale ja sinna ta enamvähem jäi ka.
Kunagi, kui aega saan, siis peaks tegelema sellega. (noh, et kuidas neil need andurid nii igavesed on; alfa, jaguari jne omad ei kesta halligi)

Õli rõhk.

#12
Stihl wrote:Kunagi, kui aega saan, siis peaks tegelema sellega. (noh, et kuidas neil need andurid nii igavesed on; alfa, jaguari jne omad ei kesta halligi)
Aga äkki on see ka pees ja näitab lihtsalt pidevalt mingit suva numbrit..:D :D Antud juhl siis kolme..:D:D
Eesti Saabiklubi ja foorum