Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1817
Seesamune vist jah . Järgmine nädal viin auto teenindusse siis saan täpsemalt teada. Ilmselt tuleb nimekiri vajalikest asjadest vähe pikem. Õnneks kõik ülejäänu saan poe kaudu tellida.

to mrt :
oskad sa öelda kaua TRK-st (reaalselt) asju ootama peab? Lihtsalt Pilotiga kaks korda veits kehvad kogemused. 3-10 päevaga lubatud ja 6nädalat olen pidanud ootama. Ma väga vabandan muidugi kui see ei ole nende süü.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1819
Nojah tegelikult mis siin ikka viriseda selle mõne nädala pärast. Mul sõber nt. pani Hyundai Galloperiga üle kolme aasta tagasi paugu. Kindlustus maksis ilusti kõik kinni ja telliti ka uus astmelaud. Paar nädalat tagasi helistati talle ,et tulge oma astmelauale järgi. Võttis päris mitu minutit aega enne kui sõber aru sai millest räägitakse. Kahjuks pole tal enam ka seda autot alles nii ,et nüüd tal siis vedeleb kodus ilus läikiv asjandus millega mitte midagi teha ei ole. See on alles kiirus.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1824
saab ka R4-ga ... tahad enda autost doonorit teha :roll:

Powerplants
A choice of engines - from the willing and easily tuned Lancia 2 litre (with Turbo or Supercharged options as well!) through to the really fabulous power of the 164 3 litre V6 Alfa engine. Of course you can fit an original Ferrari 246 V6 or Ferrari 308 V8 if funds permit.

The following list shows the model designations of these kits:-

HF2000
Two-litre Lancia Beta/Thema/Delta engine, 8v/16v/Turbo/Volumex
HF2400
2.4 litre Ferrari Dino V6 engine
HF2500
2.5 litre Alfa Romeo V6 from the 155 (not the GTV6 or 75/Milano)
HF3000
3.0 litre Alfa Romeo V6 from the 164, 12v or 24v (not the 75/Milano)
HF3000QV
3.0 litre Ferrari Quattrovalvole
Mountings for other engines could be arranged, but for most people this is a large enough list to choose from.

http://www.hawkcars.co.uk/hf3000/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Seitsekümmend Viis

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1825
Niisiis... natuke teistsugust juttu. Keegi teab, kas alfadel on ka aeguvad airbagid? Osadel auto markidel on parim enne 10-15 aastat. Peale seda tuleks ära vahetada. :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1826
:icon_hi:

bäägi kontrollimisaeg asub kleepsul kas juhipoolsel uksepostil või siis kapoti all

kui sellest kinni ei pea :roll: siis võib juhtuda, et
a) heal juhul läheb tuli põlema ja enam ära ei kustu,
b) kehval juhul :icon_shifty: lööb bäägi kuskil kiires kurvis lahti
c) eriti kehval juhul (kui on ka pingutid) siis foori all seisma jäädes käib järsku kõva latakas, nägu on patja täis, turvavöö tõmbab hinge kinni ning auto mootor sureb välja, mistõõtu pidurivõimendi enam ei tööta ning veereb otsa eesseisvale politseiautole- ja seda loomulikul sel ajal, kui oled auto laenanud nõrga südamega sugulasele, kes selle peale lusika nurka viskab :coplights:

airbag ei olene automargist :wink: tööiga on igal juhul umbes 15 aastat
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1827
Noh vananev on pigem kaeng mis ehk enam ei tööta vavanedes või siis kotiriie ja õmblused ehk pauk on muljetavadav ja kott lõhki. TS fantaasias juhtunu võiks aset leida elektrilise vea kirjelduseks.

PS! Alfa reeglina sureB enne padja aegumisT - et mainet hoida v nii.

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1829
:icon_hi:

tegelikult ei rääkinud elektriveast... vais justnimelt laengust endast :wink: tegelikult kontrollitakse laengu korrasolekut detonaatori kaudu (selline pikemat sorti lint)-
a)kui sellega midagi juhtub, siis antakse bäägiajule edasi info, et pauk on käinud ning tegelikult jääb vaid tuli põlema

b) teatavasti on tegemist pürotehnilise instrumendiga... lõhkelaeng aga muutub aja möödudes ebastabiilseks (kuid konstruktsioonilise eripära tõttu ei saa juhtuda sellest asja, et see muutuks nii vanaks, et enam kärgatust ei oleks võimeline tegema)

c) ja kuna (üllatus üllatus) padja avanemine on see, mis käivitab pürotehnikašõu ning tihtipeale katkestab ka süüte, siis on see kõik täiesti reaalne... (nimelt loeb bäägiaju ainult põrutusandurit... ning kohe, kui see reageerib antakse käst padi avada... ja kui padi on avanenud, siis pingutatakse vastavalt padja avanemisele korraga ka turvavööd ära jne)

tegelikult muidugi on väga tõenäoline ka variant d- pauk käib ja mitte midagi ei juhtu

ja seda 15 a piiri, mis bäägiga seotud on kasutatakse mitte ainult Alfade puhul 15 aastase eluea määramiseks- 99% bäägidega varustet autosid on tootmishetkest 15 aastat hiljem ette nähtud puhkama metallipurustaja rullide vahel...
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#1830
Nagu ka doktor ise välja ütles sõltub pauk põrustusandusrist mitte püssirohu aastakäigust - seega kuna padja vahetus aju ja andureid ei vaheta loetakse kriitiliseks siiski vaid koti enda materjali ja õmbluste kvaliteet!

On tõesti esinenud juhuseid kus valmistajast sõltumata on pauk tunud nö luuavarrest (ka maanteekiirustel) aga need on siiski pigem erandid kui reegel.

PIISSS !
cron