Autol peal webasto aga ta peaks olema sõidu soojendi. Autoks 166 diisel aastast -99.
Mure selles et webasto ei tööta. Tal on veel eraldi pump vahel, vaatasin et sinna ei tule voolu peale.
Pole tal mingit pulti ega midagi millest teda käima saaks lülitada.
On kellelgi veel autol peal selline asi? Kuidas see töötab, ehk siis igasugune info teretulnud. :thanksspin:
Webasto
#4::itpnt::
ah sul pole üldse pulti?
siis ma võin noka lahti teha küll
aga üldse mitte hea uudisega... nimelt on autonoomsed eelsoojendid kõik puldist lülitatavad- lülituseks kasutatakse mooduleid, mis töötavad kas GSM pealt (umbes 4500.- ringi) või siis puldist (umbes 4000.- ringi)
kui seade on peal aga pulti pole, siis kaevu auto paberitesse ja proovi tuvastada mis seadmega on tegu ning kuskohas see paigaldatud on. seejärel mine maaletooja juurde ja uuri kui palju maksab ainult pult koos seadistusega ning kas seda on võimalik eraldi osta)
Juhul, kui seade paigaldatakse tehases (lisavarustusena) siis võiks eeldada ics-is mingit aux väljundil põhinevat lisafunktsiooni, mis võimaldaks süsteemi kellajaliselt programmeerida
samuti peaks sellisel juhul toimima ka ukselukupult käivitusimpulsi andjana 
ah sul pole üldse pulti?
siis ma võin noka lahti teha küll

aga üldse mitte hea uudisega... nimelt on autonoomsed eelsoojendid kõik puldist lülitatavad- lülituseks kasutatakse mooduleid, mis töötavad kas GSM pealt (umbes 4500.- ringi) või siis puldist (umbes 4000.- ringi)
kui seade on peal aga pulti pole, siis kaevu auto paberitesse ja proovi tuvastada mis seadmega on tegu ning kuskohas see paigaldatud on. seejärel mine maaletooja juurde ja uuri kui palju maksab ainult pult koos seadistusega ning kas seda on võimalik eraldi osta)
Juhul, kui seade paigaldatakse tehases (lisavarustusena) siis võiks eeldada ics-is mingit aux väljundil põhinevat lisafunktsiooni, mis võimaldaks süsteemi kellajaliselt programmeerida


Tegelikult ma olen normaalne....
Webasto
#6Ka Fiati sõiduautodele pannakse sõidusoojendit, mis minuteada olid ilma puldita.
Minu kogemus piidrub vaid Voyageri sõidusoojendiga, mis hakkab tööle vahel juba tüütult kõrge temperatuuri juures. Nt suvel, kui on veits jahedam öö olnud... hommikul käivitades paneb selle tööle. Töötamise lõpetab, kui salongi pole vaja enam kütta. Väga imeliku loogikaga tundub olema. Kui mootor on soe, siis saab välja lülitada ainult siis kui kliima välja lülitada mõneks sekundiks. Iseenesest ta üldjuhul seda ei tee. v.a suvel, kui tegelt pole vaja salongi üldse kütta ja ta sellest ise aru saab.
Lisaks ei hakka tööle konkreetsel masinal olev agregaat ka siis, kui kütus on otsakorral ja tuluke süttib.
Minu kogemus piidrub vaid Voyageri sõidusoojendiga, mis hakkab tööle vahel juba tüütult kõrge temperatuuri juures. Nt suvel, kui on veits jahedam öö olnud... hommikul käivitades paneb selle tööle. Töötamise lõpetab, kui salongi pole vaja enam kütta. Väga imeliku loogikaga tundub olema. Kui mootor on soe, siis saab välja lülitada ainult siis kui kliima välja lülitada mõneks sekundiks. Iseenesest ta üldjuhul seda ei tee. v.a suvel, kui tegelt pole vaja salongi üldse kütta ja ta sellest ise aru saab.
Lisaks ei hakka tööle konkreetsel masinal olev agregaat ka siis, kui kütus on otsakorral ja tuluke süttib.
a.k.a Anthrax