Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#18
Väike up siis, et sateliidi 4 hammakat olid kõik omadega täitsa otsas. Ka võll oli väga jubedas konditsioonis. Pilotist sai tellitud siis kõik 4 uut hammakat seibid võll tift ja simmerlingid. Tarne ca 3-4 nädalat, ja hinda küsiti 3003.- osade eest. Ehk saab märtsiks auto liikuma.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#19
Mis süsteemiga need parktule pirnid välja käivad? Vahest esimene vasak park ei hakka põlema, peab väikse kõpsu pihta lööma siis kohe süttib. Tahaks pirni välja võtta ja pesa ära puhastada. Kui auto remondist tagasi tuleb lähevad tuled niikuinii poleerimisse ja tuleb eest ära keerata, aga see ei ole lahendus parktule pirni kätte saamiseks, peab väheinimlikumalt asi ikka käima.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#20
taurtz wrote:Mis süsteemiga need parktule pirnid välja käivad? Vahest esimene vasak park ei hakka põlema, peab väikse kõpsu pihta lööma siis kohe süttib. Tahaks pirni välja võtta ja pesa ära puhastada. Kui auto remondist tagasi tuleb lähevad tuled niikuinii poleerimisse ja tuleb eest ära keerata, aga see ei ole lahendus parktule pirni kätte saamiseks, peab väheinimlikumalt asi ikka käima.
Keerulist pole seal midagi. Keerad tulel selle katte tagant maha, kust kaudu lähitule pirnile ligi saad. Seejärel peaksid lähi ja kaugtule vahel nägema ühte musta plastikust "sarve". Keerad seda sarve üks kolmandik tiiru vasakule ja tõmbad välja. Selle otsas ongi gabariittule pirn.
Loodetavasti on sul väikesed, aga tugevad käed :grandpa: :lol:

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#22
mrt wrote:Kas ta mitte ei olnud ikka täistule katte taga? On kuidagi nii meelde jäänud :roll:
VB oli tõesti. Viimasest vahetamisest mõni aeg möödas ka juba, nii et täpselt enam ei mäleta. :roll:

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#24
::itpnt::

soovitaks käimariremondi ajal koheselt ka pirn ära vahetada (kui niikuinii veidi mootoriruumi tüjendatud on, siis natuke lihtsam ehk :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#25
Ruumi rohkem küll jah, aga niikuinii kui liikuma saan pean korra tallinna külje alla minema, lasen esituled ära poleerida, siis peab niikuinii eest ära kiskuma ja eks saan pirni pesad siis ära puhastada.
Kuidas stock vedrustusega 156 alla 17 tolli velg istub? Ja mis see optimaalne rehvi laius olla võiks 17" veljega, et vastu ei hakkaks käima vms. Või on 16" mõistlikum?

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#26
...mõtled kõrgust? Lahuta stock rehvikõrgusest pool soovitud velje diameetri ja stock velje diameetri vahest, ehk [(17"-15")/2=] 1 toll ehk 2,54 cm :book: . Näiteks kui originaaliis 65mm kõrgus siis peaksid panema 40mm rehvi, et ratta ümbermõõt ja raadius jääks sama.
Laiuse kohapealt võib keegi teine targutada, aga ega seal vist mingit valemit pole. Keera rattad lõppu ja mõõda kanalist ära palju ruumi jääb koopa seinast. Kuskilt on kõrvataha jäänud, et lai rehv teeb sõidu närviliseks - hakkab teekaldeid ja rööpaid paremini järgima.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#28
Enda Kogemused siis sellised et esimesel masinal olid alla 17tolli originaal alfa veljed,kummi kõrgus 245/40,Mõnusalt otsis teelt rööbaid :)
Image

Hetke masinal all 17/225/45 ees ja tagumiste laius 235/45 Kui auto inimesi täis ja kehv tee siis käib tagant vahest harva koobasse.
Image

Sinu asemel prooviksin esimesel võimalusel neist munarestidest lahti saada,Enda arust kõlbavad need originaal veljed ainult talveks :)