Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#64
Slicer wrote:Huvitav kuidas praegu sellise paksu lumega on majadevahel sõita aeglasel kiirusel, kiilub ennast kinni kui nii madal on?
Seisab kõhupeal ja rattad käivad kõrval ringi :lol:
mul karterikaitset ei ole... aga ikkagi oli auto eile õhtul kolm korda 30m peal põhja peal kinni :roll:

katrerikaitsmega on see eelis, et siis julged kinnijäänud auto põhjaalust julgemini labidaga sügada :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#65
Slicer wrote:Huvitav kuidas praegu sellise paksu lumega on majadevahel sõita aeglasel kiirusel, kiilub ennast kinni kui nii madal on?
Seisab kõhupeal ja rattad käivad kõrval ringi :lol:
mul on küll full jäälõhkuja tarmo, ilge raginaga läbi igalt poolt :lol:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#72
epic fail.
Aga oma masinaga pole veel kinni jäänud. Mustamäel, kus on põlvekõrgused roopad, olen tasakesi sahka mänginud. Suurem probleem on hoopis selle mudeli perversselt suur pöörderaadius. Ühel pool on minust kõrgem lumehunnik ja teiselepoole on mingi kloun oma ja minu masina vaheks jätnud 10cm. Ükskord tuligi lihtsalt üks lumehunnik teise kohta ümber kühveldada, et välja mahuks keerama :grandpa:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#73
Sama pöörderaadiuse mure on ka minu 145'l :S Krt, kui tahad maanteel ka kiiresti otsa ümberpöörata, peab jälgima et väga pikk vahemaa oleks. Peab veelkord tagurdama ja siis uuesti pöörama... ebanormaalne. Rattakaldeid peab muutma? Ning tegema "driftimasinaks" :D

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#75
-erik- wrote:Oojaa...tagurdamine, mis on tingitud ümberpöörde katsest. :icon_thumbup: Väga tuttav tunne.
33 on samasugune. Mai tea, mida need uuemad 1-ga algavad mudelid endast selles vallas kujutavad. Keegi minu mäletamist mööda kunagi süüdistas probleemis rattakoobaste sügavust, õigemini selle puudumist. Nii et teha pole ilmselt midagi.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)