#20
by Tamps
"Vana kala" võtaks siis ka sõna. Just keevitan oma ajusid ja rahakotti suuremat sorti auku selespeedi pärast.
1. Sügisel läks õhtale selespeedi hüdraulika pump - ehk siis toimus järgmine - armatuuris hakkas põlema käigukasti veatuli, käik jäi sisse ja sain ennast koduni lohistatud - seisma ei tohtinud jääda, sest kohe viskas neutraalile ja siis enam mingit käigulülitust ei toimunud. .. Vihastasin ja auto seisis ca 3 kuud.. Lõpuks TRKtegi korda kõik broo..
2. Peale pumba vahetust paar päeva hakkas midagi "krooksuma", kahtlustasime sünkronisaatoreid. Mis siis ikka, käigukast maha, uued sünkrod, tibens tobens..
3. Nüüd siis 2 päeva peale käigukasti remonti, ikka krooksub... läheb vahetusse selespeedi hüdraulika krt.. nime nüüd täpselt ei mäleta, aga vist oli akumulaator..
Piloti info hüdraulika remontimise kohta (sõltub muidugi mida seal remonditakse), et ei pea kaua vastu.. Mul remonditi seda kuulsa Tartu Jano poolt äkki aastal 2006 ja tänaseni on ok.. va siis see akumulaator, aga see on juba teine teema. Originaalpea pidas vastu täpselt kuni tehase poolt antud garantiist oli möödas u 1 nädal ... :icon_silent:
Ühesõnaga.. vatti ja vilet ma sellega koguaeg saan, aga kui korras on, on sõita ikka mõnus!
Ma soovitaksin Sul ka korra TRK poole pöörduda.
Jõudu ja muretuid kilomeetreid!
ahjah.. mootorituli ka põles kunagi, õhukululugeja vahetust tahtis..