E.T. wrote:See itaaljaste originaallloming tundub mulle, kui absoluutsele võhikule suht ebaefektiivne oma hiigelpikkade metalltorudega kuuma mootori peal...
metalltorud kuuma mootori kohal on siiski parem kui kumm või plast kuuma mootori kohal
turbiinide osas ei tea täpselt kaasa rääkida (krooni ja fööniga autot pole kunagi juhtinud), kuid (kunagi kuskilt lugesin, et) pritsega mootoril peaks pikk sellise nurga alt ülalt alla langev sisselaskekollektor tagama ühtlasema õhuvoolu pööretega mängides (ehk siis tagama käiguvahetusel stabiilsema õhukoguse)- oleks peale butterfly'd kohe kast millest lähevad 1cm pikkused torud mootorisse, siis gaasi järgi andes tekib koheselt õhupuudus
ei pretendeeri 100% tõele (kuid oma võdluskogemus autodega, millel on pikk torustik üleval või lühike otse mootori taga igatahes seda teooriat toetab- kõige eredam näide vast on Nord VS Ecotec- ecotec'iga on tuntavalt "auk" sees)
Tegelikult ma olen normaalne....